טוען...

החיים בדיור מוגן

"החופש והעצמאות באחוזה אולטימטיביים"

לרגל יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל, בחרנו לספר על עצמאות מזווית קצת אחרת: העצמאות הגדולה שדיירי אחוזת בית הכרם נהנים ממנה
תאריך:01.05.22

ככלל, דיור מוגן הוא מסגרת המספקת את העצמאות הגדולה ביותר לבני הגיל השלישי; בית דיור מוגן מיועד למבוגרים עצמאיים בלבד, והוא מספק שילוב מושלם בין פרטיות במגורים בדירה פרטית ומאובזרת לבין חיי חברה וקהילה עשירים ככל שתבחרו.

אורלי גולן, מנכ"לית אחוזת בית הכרם, אומרת כי "העצמאות לנהל סדר יום כרצונך אל מול השפע האדיר של הפעילויות באחוזה מעניקה לדיירינו חיים מאושרים ופעילים עם הרבה חופש. כך, אפשר להמשיך בשגרת החיים – לצאת לבלות בחוץ, לנסוע לחברים ולבני משפחה עם הרכב הפרטי – ובו בזמן ליהנות מכל היתרונות של דיור מוגן עם הביטחון האישי והרפואי, החיים החברתיים השוקקים, טיולים, הרצאות, פעילויות ספורט, אמנות ותרבות ועוד. דיור מוגן מספק חופש ועצמאות אולטימטיביים, שלא חווים כמעט בשום סיטואציה אחרת בחיים. רבים מהדיירים מעידים שהתקופה באחוזה היא המאושרת בחייהם".

 

אורלי גולן, מנכ"לית אחוזת בית הכרם: "מהי העצמאות לנהל סדר יום כרצונך אל מול השפע האדיר של הפעילויות באחוזה מעניקה לדיירינו חיים מאושרים ופעילים עם הרבה חופש"

דיירי אחוזת בית הכרם מספרים על העצמאות באחוזה

דייר האחוזה מאיר כהן, יליד העיר העתיקה בירושלים, מתגורר באחוזה כעשר שנים, ובכל הזמן הזה הוא ממשיך לעבוד. בצעירותו החל מאיר לעבוד ב"ג'רוזלם פוסט", ועם השנים התקדם בעיתון עד לתפקיד הסמנכ"ל. לאחר שזיהה את הפוטנציאל הטמון בתחום הדפוס הדיגיטלי, הקים לפני למעלה מ-30 שנה עסק פרטי בתחום, שמאז רק התפתח ושגשג. כיום ילדיו של מאיר מנהלים את בית הדפוס והוא עצמו גר באחוזת בית הכרם אך ממשיך להיות מנכ"ל העסק ולשלב בין העבודה לחיים באחוזת בית הכרם.
"כדייר באחוזה יש לי את החופש והעצמאות המלאים להיות פעיל בעסק ככל שארצה", הוא אומר. "אני הולך לעבודה מדי יום, ואחרי חמש-שש שעות חוזר הביתה לאחוזה. כאן אני משתתף בחוגים, מתאמן בחדר כושר, שוחה בבריכה, והתחלתי גם לצייר. בערב אני משתתף באופן קבוע בהרצאה, סרט או הופעה".

מאיר מספר שגם את בת זוגו הנוכחית פגש באחוזה, והם נהנים בה יחדיו מהחיים הטובים. "אני חי את החיים בחופש ועצמאות מוחלטת. אם מתחשק לי לאכול במסעדת האחוזה, אני עושה זאת; אם אני רוצה לבשל בבית – יש לי מטבח מאובזר ואת כל מה שצריך; אם בא לי לצאת לאכול – יש שפע של בתי קפה ומסעדות צמודים לאחוזה. אני יכול להישאר בבית וליהנות מהשקט, ורגע אחרי זה לצאת החוצה ולהיפגש עם חברים וחברות בפעילויות ובמפגשים באחוזה. היופי כאן הוא שיש לך תמיד את כל האפשרויות וצריך רק לבחור".

 

מאיר כהן, דייר אחוזת בית הכרם: "כדייר באחוזה יש לי את החופש והעצמאות המלאים להיות פעיל בעסק ובפעילויות פנאי ככל שארצה"

 

"העצמאות היא החופש לשלב באופן מיטבי בין חיים פרטיים לחיי הקהילה"

טובה לידר הגיעה לאחוזה עם בן זוגה יוסף, שנפטר לפני 6 שנים. היא מספרת כי בשנים הראשונות נהנתה מההיצע העשיר באחוזה בכל תחומי החיים – התרבות, הספורט, החברה, מסעדת האחוזה, וכן ממיקום הבית – מגוון החנויות שבמרכז הקניות הצמוד.
"עם הזמן למדתי למיין את עיסוקיי", היא מספרת. "להכיר בערך החברתי ולהתעשר במיטב פעילויות הספורט והחוגים. בחרתי את מה שמתאים לי ביותר, וכך גם לתת מעצמי את שביכולתי לתרום לכלל. יש לי כאן הרגשה מלאה של בית, שמתבטאת בטיפוח הדירה והצמחים, בתחביב רקמה, בקריאה, בעבודה על המחשב ובאירוח בני משפחה וחברים. לצד זאת, אני משתתפת בחוגי ספורט באחוזה ובחוג ברידג', אני פעילה בוועדת חברים ומשתתפת גם בחוג 'צעירים לנצח', שבו אנו רוקדים ומשחקים. חוץ מזה אני בריאה, תודה לאל, מפעילה את הראש והגוף ונהנית מעצמאות בכל תחומי החיים. נראה לי כי מצאתי את האיזון המתאים לאישיותי, ובהחלט הגדרת העצמאות שלי היא לרוחי. מבחינתי – העצמאות היא החופש לבחור, והיכולת ליצור את השילוב המיטבי בין חיים פרטיים לחיי הקהילה באחוזה".

 

עצמאות באחוזת בית הכרם
טובה לידר, דיירת אחוזת בית הכרם: "מבחינתי – עצמאות היא החופש לבחור והיכולת ליצור את השילוב המיטבי בין חיים פרטיים לחיי הקהילה באחוזה"

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }