טוען...

אנו באחוזות רובינשטיין רואים חשיבות גדולה בתרומה ונתינה לקהילה, ועושים זאת במגוון דרכים ובהשקעה רבה במשך כל השנה.

אנו סבורים כי תרומה לקהילה היא ערך משמעותי ביותר, הן עבור אלה הזקוקים לכך והן עבור עובדינו ודיירינו, הזוכים לסיפוק רב ולעשייה חברתית ערכית ומספקת.

התרומה לקהילה באחוזות מתבטאת ביוזמות שונות של ההנהלות, בשיתוף הדיירים, ופעמים רבות בהובלתם, וכוללת עשייה ותרומות למען חיילים, בתי חולים, מקלטים לנשים מוכות, ילדי מוסדות שונים, בתים ועמותות של נוער בסיכון, פליטים מאוקראינה ועוד ועוד.

באחוזות מתקיימים ירידי מכירה שכל הכנסותיהם מוקדשות לתרומה, וכן פעילויות של יצירה ועבודה משותפת עבור אוכלוסיות נזקקות, כגון קבוצות סריגה היוצרות פריטים שונים, אפיית עוגות ותרומתן וכדומה.

בנוסף, התרומה לקהילה באחוזות מתבטאת באימוץ כיתות, מכינות ויחידות צבאיות למפגשים משותפים עם הדיירים, ואירוח באחוזה לימי כיף. לצד זאת, אנו מעודדים התנדבות בקרב הדיירים, אשר רבים מהם פועלים באופן קבוע ופעיל בארגונים ומוסדות שונים, ותורמים רבות מזמנם ומניסיונם.

אנו יודעים כי כולם יוצאים מכך נשכרים!

לכתבות אודות פעילות האחוזות והדיירים למען הקהילה לחצו כאן 

 

עובדי אחוזת פולג בפעילות התנדבותית במרכז הלוגיסטי של עמותת "לקט ישראל דיירות אחוזת צהלה מכינות חבילות לחיילים ביחד עם חניכי כיתה ה' בגדוד פסגה בשבט צהלה דיירי ועובדי אחוזת ראשונים אורזים חבילות עם מזון למשפחות נזקקות, בשיתוף עמותת "בית החסד" ברמת אליהו

 

 

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }