טוען...

אחוזת פולג

מסלולי ההצטרפות לאחוזת פולג

לאחוזת פולג חמישה מסלולי הצטרפות מפתיעים ומשתלמים. מצאו את המסלול המתאים לכם!

המסלול הקלאסי

במסלול זה נדרש תשלום פיקדון חד-פעמי, המופקד בעת הכניסה למגורים. גובה הפיקדון הינו בהתאם לבית או הדירה אליה נכנס הדייר למגורים. מסכום הפיקדון מתבצעת מדי שנה שחיקה, במשך 14 שנה. בנוסף, הדייר משלם דמי אחזקה חודשיים בעבור מגוון השירותים הרחב שאותו הוא מקבל.

מסלול דמי כניסה

במסלול זה נדרשת הפקדת פיקדון חד-פעמי נמוך יותר מהמסלול הקלאסי. גובה הפיקדון הינו בהתאם לבית או הדירה אליה נכנס הדייר למגורים, אולם הפיקדון ישחק במלואו בתקופה בת 10 שנים. בנוסף, הדייר משלם דמי אחזקה חודשיים הותלויים בגודל הדירה בה יתגורר.

מסלול המרת פיקדון

במסלול זה נדרש תשלום פיקדון חד-פעמי, המופקד בעת הכניסה למגורים. גובה הפיקדון הינו בהתאם לבית או לדירה אליה נכנס הדייר. במסלול זה קיימת גמישות בפיקדון, והדייר יכול להפחית מגובה הפיקדון הנדרש בהתאם ליכולתו הכלכלית, ובשל כך – להגדיל את דמי האחזקה החודשיים. מסכום הפיקדון תתבצע מדי שנה שחיקה, במשך 14 שנה. דמי האחזקה החודשיים יכללו גם את התוספת בגין המרת הפיקדון.

מסלול חצי שנת ניסיון

במסלול זה ניתנת לדייר האפשרות למגורים ללא תשלום מלוא הפיקדון, כניסה עם תשלום בסכום של 300,000 ש"ח ותוספת סמלית לדמי האחזקה החודשיים. בתום 6 חודשים הדייר יפקיד את מלוא סכום הפיקדון החד-פעמי, בהתאם למחיר הפיקדון המלא של היחידה בה הוא מתגורר, בהפחתה של הסכום שכבר שילם,

מסכום הפיקדון תתבצע מדי שנה שחיקה, במשך 14 שנה. עם הפקדת מלוא הפיקדון תופחת התוספת מדמי האחזקה החודשיים.

מתעניינים באחוזת פולג?

מתעניינים באחוזת פולג?

    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    טלפונים שימושיים
    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }