טוען...

אחוזת פולג

מתקני הפעילות והמגורים של אחוזת פולג

דיירי אחוזת פולג נהנים ממגוון רחב של מתקנים מודרניים, שפע מרחבים, מרכז מעגלים, ספורט, בריאות והעשרה – את הכל ניתן למצוא במתחם האחוזה 

נפגשים בלובי

לובי מפואר

בלובי המעוצב והנעים של אחוזת פולג תפגשו תמיד חיוך חברי ומוכר. זהו מקום המפגש העיקרי של בני הבית ושל צוות העובדים המסור, ובו אפשר לשבת ולשוחח על כוס קפה, או לשחק ביליארד בצוותא. מהלובי תוכלו להמשיך גם אל כל אחת מהאפשרויות שמציעה האחוזה: ליצור בחדרי החוגים, שבהם מתנהלות פעילויות שונות ומגוונות, להתעמל בחדר הכושר או לטייל במרחבים המוריקים שסביב האחוזה.

ספורט סביב השעון

קאנטרי אקסקלוסיבי

מרכז הספורט של אחוזת פולג הוא מועדון אקסקלוסיבי לבני 30+, בו תוכלו לפגוש גם שוחרי בריאות שאינם דיירי האחוזה באווירה איכותית, רגועה וסולידית ובקצב אישי. המרכז כולל בריכה מקורה חצי אולימפית, ג’קוזי, בריכת פעוטות, סאונה רטובה ויבשה, חדר כושר, סטודיו חוגים, מגרשי פטאנק ומגרשי מיני גולף.
לפרטים נוספים על מועדון הספורט ולעשיית מנוי >>

09-8647070, 09-8647100
 [email protected]

בסביבה הירוקה שלנו

מרחבי האחוזה

ירוק בעיניים: אוהבים טבע ומרחבים? הגעתם לאחד מבתי הדיור המוגן המוריקים והמלבלבים ביותר.
אם תצאו לטיול רגלי קצר מהאחוזה – תגיעו אל שמורת פולג: שמורת טבע מהיפות והירוקות בארץ, שיכולה להפוך לחלק קבוע מחייכם באחוזה. ואם תחשקו בגינה משלכם – גם אז הגעתם למקום הנכון: בזיליקום, מלפפונים, ורדים או עגבניות – בגינה הפרטית היפה שלכם תוכלו לגדל מה שתחשקו ולהגשים חלום ירוק.

מעגלים של בריאות

מרכז מעגלים

באחוזת פולג שמים דגש מיוחד על בריאות, כושר, תזונה נכונה ושמירה על אורח חיים מאוזן – מן העקרונות המובילים בתחום הדיור המוגן. ספורט חשוב לעשות תחת השגחה מקצועית, לכן – וכדי לאפשר לכם להתאמן בראש שקט – הקמנו את מרכז מעגלים – מרכז טיפול והדרכה הוליסטית, המתמחה בפיזיותרפיה ביו-מכאנית, רפואה משלימה, יעוץ תזונתי ועיסויי מגע. וליתר ביטחון: מרפאת האחוזה פועלת 24 שעות ביממה. המרכז מאגד תחת קורת גג אחת צוות מומחים מקצועי רב-תחומי הכולל פיזיותרפיסטים, הידרותרפיסטים, מטפלים אלטרנטיביים, מעסים מקצועיים ודיאטנים.

אולם ומלואו

אולמות מפוארים ומרווחים

באחוזת פולג עומד לרשותכם מבנה מפואר הכולל ארבעה אולמות חדישים וגדולים, בהם מתכנסים, נפגשים, לומדים וסופגים תרבות – בהרצאות ממיטב המרצים, הופעות ואירועים מיוחדים.

השראה ליצירה

חדרי יצירה מאובזרים

באחוזת פולג מתקיימים חוגי יצירה שונים ומגוונים עם מיטב המדריכים, ובהם ציור, פיסול, קרמיקה, ציור על פורצלן, גילוף בעץ, טלוויזיה קהילתית, ויטראז’ ועוד. דיירות ודיירים רבים גילו כאן את הכישרון שלהם, לא מפסיקים ליצור ואף מציגים בתערוכות בבית.

כל מה שקורא

הספרייה

היכנסו לספריה המרווחת והיפה של אחוזת פולג. ששש… קוראים כאן! ההיצע עצום: אלפי ספרים במגוון תחומים ושפות שיספקו לכם גירוי אינטלקטואלי אינסופי.

מתעניינים באחוזת פולג?

מתעניינים באחוזת פולג?

    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    טלפונים שימושיים
    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }