טוען...

אחוזת ראשונים ראשון לציון

מסלולי ההצטרפות לאחוזת ראשונים

אחוזת ראשונים מציעה מגוון מסלולים, כדי שכל אחת ואחד מכם יוכלו למצוא את המסלול המתאים והמשתלם ביותר עבורם! חשוב לדעת, בכל המסלולים: גובה הפיקדון הוא בהתאם לדירה אליה נכנס הדייר למגורים. דמי האחזקה משתנים בין דייר יחיד לזוג דיירים. 

המסלול הקלאסי

במסלול זה נדרש תשלום פיקדון חד-פעמי, המופקד בעת הכניסה למגורים. גובה הפיקדון הינו בהתאם לבית או הדירה אליה נכנס הדייר למגורים. מסכום הפיקדון מתבצעת מדי שנה שחיקה, במשך 12 שנה. בנוסף, הדייר משלם דמי אחזקה חודשיים בעבור מגוון השירותים הרחב שאותו הוא מקבל, המשתנים מיחיד לזוג.

מסלול המרת פיקדון

במסלול זה נדרש תשלום פיקדון חד-פעמי, המופקד בעת הכניסה למגורים. גובה הפיקדון הוא בהתאם לגודל הדירה אליה נכנס הדייר, ולתוספות הקיימות בה. במסלול זה קיימת גמישות בפיקדון, והדייר יכול להפחית מגובה הפיקדון הנדרש בהתאם ליכולתו הכלכלית, בתמורה להגדלת דמי האחזקה החודשיים. מסכום הפיקדון תתבצע מדי שנה שחיקה, במשך 12 שנה. דמי האחזקה החודשיים יכללו גם את התוספת בגין המרת הפיקדון.

מסלול ללא פיקדון

במסלול זה ישלם הדייר תשלום חודשי בלבד ללא פיקדון. נדרשת הפקדה בטוחה בגובה 12 חודשי אחזקה, שתוחזר במלואה בסיום ההסכם, צמוד למדד. התשלום החודשי במסלול זה גבוה מדמי האחזקה במסלול הקלאסי.

מסלול פיקדון מופחת

מסלול מהפכני ובו נדרשת הפקדת פיקדון נמוך יותר מהמסלול הקלאסי, אולם הפיקדון יישחק במלואו בתקופה בת 8 שנים . בנוסף, הדייר משלם דמי אחזקה חודשיים בעבור השירותים אותם הוא מקבל. דמי האחזקה משתנים מיחיד לזוג ותלויים בגודל הדירה בה יתגורר.

מתעניינים באחוזת ראשונים ראשון לציון?

מתעניינים באחוזת ראשונים ראשון לציון?

    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    טלפונים שימושיים
    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }