טוען...

אחוזת בית הכרם ירושלים

פעילויות עשירות בתוכן

באחוזת בית הכרם תיהנו מפעילויות עשירות בתוכן, סביב השעון. הרצאות, סרטים, מסיבות, חוגים, ספורט, טיולים ועוד מבחר פעילויות ואירועים.  בין היתר, באחוזה פועל מועדון אקטואליה ייחודי, במסגרתו מתארחים בכירי המרצים בארץ. 

קהילה וחברה
טיול הגושרים - הקבוצה עוברת על גשר מתחת מים ומעל צמחיה של עצים

מועדון המטיילים

חברי המועדון מטיילים מדי חודש ברחבי הארץ ומגיעים לכל פינה ומקום, מגבול לבנון ועד גבול עקבה. מעבר להכרת הארץ ויופייה, יש בטיולים דגש על נושאים נבחרים, כמו פיתוח מיזמים בנגב, מורשת קרב, השתתפות באירועי היין והאוכל במטה יהודה, יציאות למוזיאונים ולתערוכות ועוד. הטיולים מלווים על ידי מדריכים מקצועיים.
פעילות ספורט אדם יושב על מכשיר כושר - אופניים בחדר הכושר שבאחוזה

מועדון הספורט

מועדון הספורט כולל חדר כושר מאובזר במכשירים חדישים מגוונים. האימון בחדר הכושר מלווה בהדרכה אישית ומקצועית. לצד חדר הכושר נמצאת בריכת שחייה מחוממת. במועדון הספורט מתקיימים בקביעות שיעורי ספורט מגוונים: עיצוב דינמי, פילטיס, פלדנקרייז, יוגילטיס, טאי צ'י, התעמלות נשית ועוד.
מקהלה של גברים ונשים הנשים לבושות ז'קטים בצבעים שונים

להקת "צעירים לנצח"

הלהקה שלנו חגגה לאחרונה 12 שנות פעילות! בלהקה חברים 21 דיירים, הנפגשים פעם בשבוע כדי לעבוד על קטעי שירה וריקוד וליהנות ביחד. את הלהקה מלווה הבמאי והמפיק שי לביא. הלהקה מופיעה בקביעות באחוזה, וכן באירועים ברחבי הארץ.
אדם עומד ליד פודיום הרצאות ומרצה בחצר אחוזת בית הכרם

חוגי והרצאות דיירים

דיירי אחוזת בית הכרם הם אנשים רחבי אופקים, בעלי כישורים רבים ותחומי עניין מגוונים. רבים מהם החליטו להפוך את המקצוע או התחביב שלהם לחוג או סדרת הרצאות לטובת כלל הדיירים באחוזה. החוגים זוכים להשתתפות רבה וסביב כל חוג נוצרת קהילת משתתפים קבועים.
מפגש חברתי שני גברים יושבים ליד שולחן עם מיקרופונים בידם מאחוריהם בנין האחוזה

מועדון האקטואליה

פוליטקאים, אנשי עסקים, אנשי חינוך, ספורטאים, פובליציסטים ועוד אושיות רבות התארחו לאורך השנים במועדון האקטואליה של האחוזה. המועדון מתקיים פעם בחודש, ובמסגרתו מוזמנים הדיירים להרצאות מעמיקות ומרתקות בשלל נושאים אקטואליים. את ההרצאות מנחה ומוביל איש הרדיו הוותיק אליהוא בן און, שלא עושה הנחות למרצים המכובדים ושואל אותם שאלות רלוונטיות לתחומי עיסוקם.
מקהלה - שתי שורות של נשים ושורה אחרונה גברים לבושים חולצות לבנות ומחזיקים קלסר שחור בידיים

מקהלת "מצהלות האחוזה"

מקהלת האחוזה קיימת מיום פתיחתה והיא מונה כ-30 דיירים שהשירה והאהבה למוסיקה זורמות בדמם. מנצחת המקהלה היא רונית בנית, בוגרת האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. המקהלה פותחת כל חזרה בפיתוח קול ולאחר מכן נהנית משירת הרפרטואר. למקהלה רקע עשיר של הופעות הן לפני דיירי האחוזה והן במקומות אחרים. המקהלה מארחת ושרה עם תלמידי בתי ספר מזרם החינוך המיוחד.
גלריה של ציורים תלויה על קיר רשת על הפודיום מונחים יצירות עבודת יד מסוגים שונים

חוגי אמנות

באחוזה שלנו יש מגוון חוגי אמנות, כך שכל דייר ודיירת יכולים לבחור את התחום שבו הוא רוצים ליצור. החוגים שלנו מאפשרים מרחב חופשי ליצירה לצד ליווי מקצועי, למידה והדרכה, ובמהלכם יוצאים הדיירים עם תוצרים מרהיבים. העבודות נאספות בסוף כל שנה ומוצגות בתערוכה בטרקלין האחוזה הכוללת עבודות ציור, בובנאות, פסיפס, קרמיקה, רקמה ועוד.

מתעניינים באחוזת בית הכרם ירושלים?

מתעניינים באחוזת בית הכרם ירושלים?

    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    טלפונים שימושיים
    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }