טוען...

אחוזת פולג

בית אבות סיעודי בגישה אחרת

הבית הירוק בפולג הינו בית אבות סיעודי בגישה אחרת, בו אנו מנהלים קהילה ייחודית. בבית חדרים פרטיים ודירות סטודיו פרטיות כסטנדרט. אנו מאמינים שניתן לייצר חיים שטוב לחיות אותם במחלקות סיעודיות. אנו שמים את הדייר הסיעודי במרכז כתפיסת עולם.

בחוץ תחת פרגולה וקיר מאבנים גדולות עומד שולחן עם 2 עציצים קטנים עליו ושתי כורסאות חוץ

הבית הירוק פולג

מחלקה סיעודית הדור הבא

הגישה הניהולית והטיפולית של הבית הירוק הינה פרי לימוד מעמיק של מודלים מתקדמים לניהול בתי אבות סיעודיים בארצות הברית. הגישה משלבת עקרונות של מספר שיטות אשר הותאמו לאקלים ולדרישות הרגולטוריות בישראל. ניתן להגיע לתקופת התנסות ולהינות מבית החלמה סיעודי מודרני.

אנחנו מאמינים שלדייר הסיעודי מגיע:

  • לקבל את הטיפול הרפואי והאישי הטוב ביותר: אנו מעסיקים צוות רפואי וסיעודי מוסמך ומיומן אשר פועל מסביב לשעון לטובת הדיירים של הבית הירוק.
  • להמשיך ולקיים את שגרת חייו על פי ההעדפות האישיות שלו. הדיירים שלנו יכולים לנהל סדר יום אישי בנפרד מסדר היום ה”מחלקתי” של שאר הדיירים. עם קבלת הדייר, אנו לומדים מהן ההעדפות וההרגלים שלו ומשתדלים לאפשר לו להמשיך את שגרת יומו כפי שהייתה לפני המעבר.
  • לחיות במקום שנראה, מריח ומרגיש כמו בית: אנו מאמינים שכל אדם צריך בית. לא רק מיטה ושידה אלא מקום שאליו האדם משתייך, מקום בו האדם מרגיש בטוח ואהוב. בבית הירוק יש דירות סטודיו, לאדם אחד או לשניים, אליהן הדיירים יכולים להביא רהיטים וחפצים אהובים מהבית ולרהט על פי ההעדפות האישיות. בבית הירוק יש מטבח פתוח ממנו מוגשות הארוחות ובו ניתן לבשל ולאפות, פינות סלון לישיבה נעימה וחדר אוכל מרווח.
  • לחיות חיים בעלי משמעות: כאנשים אנחנו נבדלים אחד מהשני בתחומים רבים. הבית הירוק בפולג, שם דגש על האישיות הנבדלת, תחומי העניין האישיים, התחביבים והידע של כל אחד. אנו שואפים לבנות תכנית אישית לכל דייר, עם תעסוקה אישית אשר מעניינת אותו. אנו מאמינים שכל אחד בכל שלב צריך ורוצה לתרום לסביבתו, להיות משמעותי וחשוב עבור מישהו. הבית הירוק שואף לשלב את הדיירים כגורמים משפיעים על סדר היום של הבית ועל החיים היום יומיים במקום

 

 

  • להרגיש ביטחון: יציבות, קשרים משמעותיים, אנשי צוות מסורים, שימת לב לפרטים הקטנים, דאגה לחפצים של הדייר ולדברים הקטנים אשר מטרידים אותו, שימת לב לבקשות של המשפחה, קבלה של הדייר כאדם שווה ערך – כל אלו יוצרים תחושת ביטחון.
  • ליהנות מהחיים: אנחנו מאמינים שהנאה היא דבר שאפשר וחובה לייצר מהדברים הקטנים היום יומיים. אוכל מענג, מוסיקה טובה, סיפור טוב, חברה, פינוקים וריחות של בית, ארוחת חג חגיגית עם בני משפחה, עיסוק בנושאים שמעניינים אותך ומסבים לך הנאה (כגון גינון, אמנות או מוסיקה) – כל אלו הם מרכיבי חיים יומיומיים אשר יכולים וצריכים להיות מהנים. החוכמה היא היכרות עם הדייר ובני המשפחה על מנת לדעת מה גורם לו הנאה וחתירה מתמדת להפוך רגעים יומיומיים לרגעים מהנים
  • להיות שייך, להרגיש חלק מקהילה ולקיים מערכות יחסים: מפגשי קהילה בה נוטלים חלק הדיירים וחברי הצוות, ובהם דנים בנושאים הקשורים לבית ולאופן ההתנהלות שלו, יכולת השפעה על הקהילה בה אתה חי, היכרות עם הדיירים האחרים בבית, קשר עם בעלי חיים, מפגש יומיומי עם צוות מטפלים קבוע איתם ניתן לפתח מערכת יחסים משמעותית.
  • השיטות העומדות בבסיס הטיפול בבית הירוק פולג: The Greenhouse Project, The Eden Alternative, The Household Model, Pioneer Network  ו- Live oak Tree

מתעניינים באחוזת פולג?

מתעניינים באחוזת פולג?

    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    טלפונים שימושיים
    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }