טוען...

אחוזת ראשונים ראשון לציון

פעילויות סביב השעון

אחוזת ראשונים מעודדת ומפתחת חיי קהילה עשירים, ומזמינה אתכם לקחת חלק באירועים משמעותיים בתוך ומחוץ לבית.
דיירי הבית מגשימים את עצמם בפעולות התנדבות רבות, בתרומה ונתינה בקרב הקהילה והסביבה בה הם חיים, ונהנים מחיים בעלי משמעות ועניין.
לוח פעילות התרבות באחוזה כולל שפע ומגוון של חוגים כמעט בכל תחום ועניין.

קהילה וחברה
פעילות ספורט עם גומיות בקבוצה עם מדריך ספורט באחוזת ראשונים

ראשונים בספורט!

לצד הפעילות הספורטיבית היומיומית העניפה באחוזה, מחלקת ספורטקייר מארגנת ימי בריאות וספורט נהדרים, בבית או בחיק הטבע, הכוללים פעילויות ספורטיביות, ארוחות בוקר בריאותיות, צעדות, הרצאות מעשירות ועוד. ובימי הקיץ - צועדים יחדיו לבוקר של כיף בחוף הים. בריאות ואושר זה כאן!
קבוצת אנשים כשהנשים לבושות בחולצות אדומות והגברים בשחור עומדים בקבוצות על הבמה וממול יושב קהל

הבמה שלנו

באחוזת ראשונים כל אחד יכול להיות כוכב! "ראשונים על הבמה", להקת הייצוג של הבית, כוללת חבורה מוכשרת ששרה, רוקדת ומציגה על הבמה, ומופיעה בהצלחה ברחבי הארץ; באחוזה חוג תיאטרון ודרמה המעלה הצגות והפקות; חוג "פעמוני יד" - המעלה יצירות מוסיקליות המנוגנות בפעמוני יד; וגם: "מקהלת ראשונים" המרבה לשיר באירועים שונים.
מפגש חברתי של דיירות אחוזת ראשונים

דיירים למען דיירים

דיירי האחוזה מפעילים קבוצות "חברותא" בנושאים שונים, מפגשי שכונות וכן ערבי תרבות ותוכן - וכך זוכים להנאה כפולה של יצירה והעשרה. בין היתר, דיירים מפעילים ערבי "מספרי סיפורים", "קפה תרבות" - העוסק בגיבורי תרבות בישראל, "משפט ציבורי" המציג סוגיות משפטיות, "סיפורי חיים", "קוראים שירה" ועוד.
דיירת אחוזת ראשונים מחזיקה את העיתון

והרי החדשות!

"דבר ראשונים", עיתון האחוזה, נכתב ונערך כולו בכישרון רב על ידי דיירי הבית ועוסק בכל גיליון בנושא אחר. העיתון, אשר יוצא לאור מספר פעמים בשנה, הוא תמיד מושקע ומרתק - ומביא לביתנו גאווה רבה!
מפגש משפחות באחוזת ראשונים בתמונה סבתא יושבת עם נכד על ברכיה

חגיגות קפהולדת

מדי חודש מתכנסים דיירי הבית לקפה ועוגה בחגיגת ימי ההולדת של ילידי החודש. לאחר הצהרים הזה מתלווה לעיתים אמן, בני משפחה מגיעים ומברכים את החוגגים ונערכת תצוגה של עבודות אמנות שיצרו דיירי האחוזה.
מפגש משפחות של דיירי אחוזת ראשונים בארוחה סביב שולחנות

מדור לדור

קשר מתמשך, רצוף ומשמעותי מתקיים בין דיירי הבית לדור הצעיר בתוכניות שונות, פעילויות משותפות ועוד מתוך הבנת חשיבות הקשר וההשפעה ההדדית הנהדרת שלו. בין היתר מופעלות בבית התוכניות "הקשר הבין דורי", "שמונים ושמונה וחצי", שיעורים משותפים לתלמידים ודיירים ועוד. בנוסף – מתקיימים ארוחות שישי משפחתיות, הכוללות הופעות של בני הדור הצעיר, הפנינג קיץ ענק עם הנכדים והנינים ועוד!
מפגש משפחות

עם הפנים לקהילה

בבית שלנו מעודדים מעורבות והמודעות חברתית! דיירי האחוזה משתתפים בפעולות התנדבות ותורמים לקהילה שסביבם, למשל באריזת חבילות מזון למשפחות נזקקות, בביקורים וסיוע בבתי ספר ועוד.
דיירי אחוזת ראשונים מטיילים בנופים היפים של ארצנו

קח מקל, קח תרמיל!

טיולים נהדרים לגוף ולנפש! מדי חודש אנחנו יוצאים לטייל ולסייר בארצנו היפה, ומגיעים למקומות מעניינים, פוגשים אנשים מרתקים, והכול מאורגן, מודרך ומתקיים באווירה נהדרת.
אישה בשיער ג'ינגי מרימה ידיים לבושה בבגד רחב בצבע תכלת ומאחוריה שתי נשים וכולן עם חיוך גדול על הפנים

ערבית מוסיקלית

בכל ליל שבת, אנחנו יורדים לשעה של נחת, לפני כניסת השבת. שותים כוס יין, מנשנשים משהו, רוקדים או מפטפטים ומברכים זה את זו בשבת שלום. תחושה נהדרת לפתיחת סוף השבוע.

מתעניינים באחוזת ראשונים ראשון לציון?

מתעניינים באחוזת ראשונים ראשון לציון?

    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    טלפונים שימושיים
    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }