טוען...

אחוזת גבעתיים

דיור מוגן בגבעתיים

רשת אחוזות רובינשטיין נמצאת בימים אלו בשלבים מתקדמים של הקמת אחוזת גבעתיים – מגדל הדיור המוגן הגבוה והחדשני בישראל, הנמצא בנקודת מפגש מרכזית בין תל אביב, גבעתיים ורמת גן. אתם מוזמנים לזכות בטוב מכל העולמות:

 

גם לגור במגדל יוקרה מרהיב בן 40 קומות, בדירה מעוצבת ומרווחת במפרט עילי; גם ליהנות מחיים חברתיים תוססים ומשפע של פעילויות תרבות וספורט; וגם לזכות בביטחון אישי ורפואי מיטבי.

Estate Location Map Image

אחוזת גבעתיים היא בית דיור מוגן יוקרתי במרכז, הממוקם בלב החדש של גוש דן: "גבעתיים סיטי" – נקודת המפגש המרכזית בין תל אביב, גבעתיים ורמת גן. אזור זה מהווה את פרויקט הדגל של עיריית גבעתיים, המפתחת בו מוקדי פנאי ובילוי, מסלולי אופניים והליכה, שטחים ירוקים, בתי קפה ועוד. בשכונה תחנת רכבת קלה, והיא נמצאת במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת "המרכז סבידור" ומקניון עזריאלי.

דירות יוקרה מרהיבות

אחוזת גבעתיים תתנשא על פני 40 קומות ותכלול כ-400 דירות במפרט בנייה יוקרתי, מתקדם ועשיר ביותר. באחוזה 13 סוגי דירות מפנקות ומעוצבות לבחירתכם, בגדלים הנעים בין כ-55 מ"ר ועד ל-123 מ"ר, עם מרפסות המשקיפות על המטרופולין וכן פנטהאוזים עם מרפסות ענקיות.

הדמיית דירה באחוזת גבעתיים

מתקנים אקסקלוסיביים

אחוזת גבעתיים תכלול שטחים ציבוריים מרווחים ומטופחים, ובהם מתקנים ברמה הגבוהה ביותר: מתחם ספורט הכולל חדר כושר מאובזר במיטב המכשירים, אולמות חוגים, בריכה מקורה ומחוממת, סאונה וג'קוזי, אולם קולנוע, אולם אירועים, חדר ברידג', מסעדה ובית קפה, לובי מפואר ורחב ידיים, חדרי יצירה, פארק ציבורי מטופח ועוד.

הדמיה של בריכת אחוזת גבעתיים

מגוון פעילויות איכותיות

האחוזה תציע לדייריה מגוון נרחב מאוד של פעילויות תרבות, ספורט ופנאי ברמה הגבוהה ביותר ועם טובי המדריכים וביניהן: חוגי יצירה, חוגי ספורט מגוונים במתקנים האיכותיים, הופעות, הרצאות, טיולים, הצגות, מסיבות, אירועים ועוד.

מבוגרים עטשים מתיחות

השתייכות לרשת הדיור המוגן המובילה בישראל

אחוזת גבעתיים היא בית דיור מוגן יוקרתי במרכז, מרשת אחוזות רובינשטיין.
דיור מוגן הוא עניין למומחים. חברת רובינשטיין נוסדה בשנת 1931, והיא מחלוצות הדיור המוגן בישראל. החברה פועלת בתחום הדיור מוגן למעלה מ-25 שנה ובחמש אחוזות רובינשטיין ישנן למעלה מ-1,700 יחידות דיור.
הניסיון, הידע והחוסן הפיננסי של הרשת מבטיחים לדיירינו איכות ושירות ללא תחרות.

זוג עושה ספורט

מבחר מסלולי כניסה מיוחדים

אנו מציעים מגוון מסלולי כניסה לאחוזה, כך שכל אחת ואחד מכם יוכלו למצוא את המסלול המתאים והמשתלם ביותר. 
לחצו כאן למסלולי ההצטרפות

הדמיית סלון באחוזת גבעתיים

אנשים מאחורי ההצלחה

ורדית מיכאלי מנכ"לית אחוזת גבעתיים
אילנה שרבני מנהלת שיווק ומכירות
ורדית מיכאלי

ורדית

מיכאלי

מנכ"לית אחוזת גבעתיים
אילנה שרבני

אילנה

שרבני

מנהלת שיווק ומכירות
ורדית מיכאלי

אנשים מאחורי ההצלחה

ורדית מיכאלי

מנכ"לית אחוזת גבעתיים
אילנה שרבני

אנשים מאחורי ההצלחה

אילנה שרבני

מנהלת שיווק ומכירות

שאלות ותשובות

מהו הייחוד של אחוזת גבעתיים לעומת בתי דיור מוגן אחרים?

לאחוזת גבעתיים, בית דיור מוגן יוקרתי במרכז, יש מספר יתרונות מרכזיים, המבדילים אותה מבתי דיור מוגן יוקרתיים אחרים:

– דיור מוגן בלוקיישן המרכזי בישראל – הלב החדש של גוש דן, "גבעתיים סיטי" – נקודת המפגש המרכזית בין תל אביב, גבעתיים ורמת גן, ליד אתרי הבילוי המובילים ובסביבה צעירה ודינמית.
– האחוזה מוקמת במגדל הדיור מוגן הגבוה בישראל, מגדל בן 40 קומות אשר משקיף אל נופים אורבאניים מרהיבים.
– השתייכות לרשת דיור מוגן הגדולה והמובילה בישראל, שלה שש אחוזות (ארבע קיימות ושתיים בבנייה), המבטיחה איכות, שירות ומקצועיות ללא תחרות.
– הדירות באחוזה גדולות במיוחד לעומת בתי דיור מוגן אחרים: מ-55 מ"ר ועד ל-123 מ"ר, עם מרפסות הצופות על המטרופולין ופנטהאוזים עם מרפסות ענקיות.

מה היתרון בהצטרפות מוקדמת לאחוזת גבעתיים?

ישנם ארבעה יתרונות משמעותיים להצטרפות מוקדמת לאחוזת גבעתיים:
• מחירים אטרקטיביים: מחירי פריסייל מיוחדים, שיעלו בוודאות לאורך הזמן.
• הצטרפות מוקדמת בתמורה לדמי רישום סמליים. זאת, עם אפשרות ביטול ללא קנסות או קיזוזים, צמוד למדד.
• הצטרפות מוקדמת מעניקה את האפשרות לבחון ולהחליט על המעבר לאורך זמן: להתרשם לעומק מצוות האחוזה, מהאוכלוסייה שמצטרפת (שהיא צעירה ביחס לדיורים מוגנים), מהדירות והמבנה, מהסביבה ועוד.
• היכרות מוקדמת עם דיירים עתידיים: האחוזה מקיימת כבר עתה מועדון ידידים, למצטרפים אליה, הכולל מפגשים, אירועים וטיולים. כך, המעבר לאחוזה נעשה עם קהילה מגובשת ומוכרת.

מהי הקרבה של אחוזת גבעתיים לרמת גן ותל אביב?

אחוזת גבעתיים היא בית דיור מוגן במרכז של המרכז: נקודת המפגש של שלוש ערים – תל אביב, רמת גן גבעתיים. בהתאם לכך, האחוזה נמצאת במרחק הליכה קצר מהבורסה ברמת גן, מקניון עזריאלי ומתחנת הרכבת "מרכז סבידור". בנוסף בשכונה תחנות אוטובוס ותחנת רכבת קלה היוצאים אל יעדים מרכזיים בתל אביב וגוש דן ואל כבישים מרכזיים.

האם באחוזת גבעתיים יהיה חניון לדיירים?

בהחלט!
דיירי האחוזה ייהנו מחניון נרחב שבו יוכלו להחנות את רכביהם.

מהם מסלולי הכניסה לאחוזת גבעתיים?

אחוזת גבעתיים מציעה מגוון מסלולי כניסה אטרקטיביים, כדי לאפשר לכל דייר לבחור במסלול המשתלם ביותר עבורו. בין היתר, האחוזה מציעה מסלול פיקדון מופחת, בו הדייר העובר אל האחוזה צריך לשלם רק את אחוזי השחיקה על הפיקדון (במקום להפקיד סכום גבוה בכניסה) וכן מסלול ללא פיקדון – בתשלום חודשי בלבד .

 

אילו שירותים רפואיים יינתנו באחוזת גבעתיים?

מרפאת הבית באחוזה תפעל 24/7 ותיתן מענה לכל מי שזקוק לכך.
בנוסף, האחוזה מפעילה מסלול פרימיום ייחודי וראשון מסוגו אשר יעניק מענה רפואי ופיקוח צמודים לדיירים, במקרים שבהם מצבם הבריאותי ישתנה והם יזדקקו לסיוע של מטפל/ת. כך, האחוזה מעניקה אחריות מלאה על הטיפול, התזונה ומצבם של דיירים אלה, ומשחררת את בני המשפחה מדאגות מאין אלה.
בנפרד מהדיור המוגן יפעלו באחוזה מחלקות סיעודיות איכותיות ביותר, עם צוות רפואי נפרד.

מתעניינים באחוזת גבעתיים?

מתעניינים באחוזת גבעתיים?

    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    טלפונים שימושיים
    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }