טוען...

אחוזת חולון

אחוזת חולון היא בית דיור מוגן חדשני ואיכותי, הנבנה בימים אלה בלב חולון, בצמוד למרכז קניות ובילוי גדול ובסמיכות למוזיאון ולתיאטרון. האחוזה מציעה לכם לחוות את החיים הטובים, במרכז העניינים, בעיר איכותית ומתפתחת. 

האחוזה תהיה מוכנה לאכלוס בשנת 2027.
האחוזה עוד לא נפתחה לשיווק, אולם יש אפשרות להירשם ולקבל עדכון ברגע שהשיווק יחל.

Estate Location Map Image

לוקיישן מושלם לחיי תרבות ופנאי תוססים

אחוזת חולון, בית דיור מוגן יוקרתי מרשת אחוזות רובינשטיין, תוקם בין רחובות ישראל גלילי, יהושוע חנקין והאלוף ברקאי בחולון, בצמוד לקניון חולון ולפארק שמעון פרס ולמרכזי התרבות המובילים של העיר: מדיטק, מוזיאון העיצוב, המשכן לאומנות, מוזיאון הילדים, המוזיאון לקומיקס, דיאלוג בחשכה והמרכז לאומנות דיגיטלית. בנוסף, האחוזה נמצאת במרחק נסיעה קצרה ממרכז תל אביב על אתרי הבילוי והפנאי המובילים שבה, ובסמוך לה ישנן תחנות תחבורה ציבורית רבות.

דירות יוקרה מול חצר מוריקה

אחוזת חולון, בית דיור מוגן במרכז, תכלול שני בנייני יוקרה מרהיבים, המקיפים חצר אנגלית מוריקה.

בניין אחד בן 20 קומות, ובניין נוסף בן 5 קומות. האחוזה תכלול מגוון דירות מעוצבות במפרט בנייה יוקרתי, מתקדם ועשיר: דירות 2  חדרים מורחבות, דירות שלושה חדרים, דירות גן ודירות עם מרפסת. כל הדירות יהיו מותאמות לחיים נוחים ובטוחים.

הדמיית סלון דירה באחוזת גבעתיים

מתקנים אקסקלוסיביים

אחוזת חולון תכלול שטחים ציבוריים מרווחים, ובהם מתקנים חדשניים ברמה הגבוהה ביותר: אמפיתיאטרון להופעות והצגות, מתחם ספורט עם חדר כושר, אולמות חוגים, בריכה מקורה ומחוממת, סאונה וג'קוזי, חדר ברידג', לובי מפואר, חדרי יצירה ועוד.

בריכה

מסלולי כניסה משתלמים

אחוזת חולון מציעה מגוון מסלולי כניסה, כך שכל אחד יוכל לבחור במסלול המתאים והמשתלם ביותר עבורו. בין השאר מציעה האחוזה מסלול פיקדון מופחת, שבו הדייר העובר אל האחוזה צריך לשלם רק את אחוזי השחיקה על הפיקדון (במקום להפקיד סכום גבוה בכניסה), וכן מסלול בתשלום חודשי בלבד.

חצר ירוקה עם עמודים

שאלות ותשובות

מדוע כדאי לבחור בדיור מוגן מרשת אחוזות רובינשטיין?

אחוזות רובינשטיין היא רשת הדיור המוגן הפרטית הגדולה והמובילה בישראל.
חברת רובינשטיין נוסדה בשנת 1931 ופועלת בתחום הדיור המוגן משנת 1997. אחוזת חולון היא האחוזה השישית של הרשת. הבחירה להצטרף לאחוזה השייכת לרשת רובינשטיין מתבססת על שלוש סיבות עיקריות: ניסיון גדול | מקצוענות ללא פשרות | חוסן כלכלי משמעותי.
לאור זאת, ההצטרפות לאחוזת חולון מבטיחה לדיירים גם מגורים ומתקנים ברמה הגבוהה ביותר, גם מגוון שירותים המותאמים בדיוק לצרכיהם וגם צוות מקצועי מיומן, שצבר במהלך השנים ניסיון רב בתחום.

לקריאה על אחוזות רובינשטיין:
לאחוזת בית הכרם, לחצו כאן

לאחוזת ראשונים, לחצו כאן 
לאחוזת צהלה, לחצו כאן
לאחוזת פולג, לחצו כאן
לאחוזת גבעתיים, לחצו כאן

 

אחוזת חולון תיפתח בשנת 2027. מה היתרון בהצטרפות מוקדמת לאחוזה?

הצטרפות מוקדמת לאחוזת חולון מעניקה יתרונות משמעותיים:
המצטרפים הראשונים ייהנו ממחירים מיוחדים, תוך תשלום של מקדמה סמלית בלבד, עם אפשרות לביטול – ללא קנסות/ קיזוזים וצמוד למדד.
בנוסף, הצטרפות מוקדמת מאפשרת היכרות מעמיקה עם האחוזה, עם הצוות והדיירים האחרים, כך שהמעבר נעשה עם ביטחון חברתי וקהילה מגובשת.

מתעניינים באחוזת חולון ?

מתעניינים באחוזת חולון ?

    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    טלפונים שימושיים
    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }