טוען...

החיים בדיור מוגן

בריאות ואושר בדיור מוגן אחוזת ראשונים

באחוזת ראשונים משלבים בין חיים בריאים לאושר והנאה. עכשיו יוצאים באחוזה בתכנית חדשה, המאפשרת ליהנות מהדיור המוגן האיכותי ביותר – ללא דמי פיקדון
תאריך:21.03.20

באחוזת ראשונים, דיור מוגן בראשון לציון, אוהבים ספורט: לבד מהפעילות הספורטיבית היומיומית שהדיירים מקיימים במועדון הספורט, בחדר הכושר ובבריכה נערכים מדי כחודשיים אירועי ספורט גדולים מחוץ לאחוזה: על חוף הים, בפארקים, במתחמי ספורט ועוד.
כך למשל נהנו 100 דיירים וחברי מועדון הידידים של האחוזה מיום ספורט בפארק הירקון, שכלל שלל פעילויות לגוף ולנפש: טאי-צ’י, הליכה בשטח, ניה (שיטת אימון, ריקוד ותנועה), שיט בירקון וריקודים. כל אלה בליווי מוזיקה, כיבוד ושתייה ובניצוחו של צוות האחוזה המסור. “זו הייתה הנאה גדולה”, מספרת הדיירת אורלי אביטל. “אפילו כשירד קצת גשם המשכנו בריקודים. צילמו אותנו לכתבה בערוץ 10 בטלוויזיה – וראו שם כמה אני אוהבת לרקוד”.
“לימים הללו יש ערך ספורטיבי וחברתי גם יחד”, אומר אלחנדרו גליקסברג, מנהל מועדון הספורט של אחוזת ראשונים. “אנחנו מבלים יחדיו בטבע, אוכלים בשטח, מתעמלים באוויר הצח. מיד אפשר להרגיש איך מצב הרוח של כולם עולה, ולכן לא מפתיע שיש הרבה שירה וריקודים באירועים האלה”.

שירותי הבריאות המקיפים ביותר

באחוזת ראשונים מאמינים בשילוב “בריאות ואושר”, ופועלים על מנת להעניק לדיירים את סביבת המגורים הטובה, המאושרת והבריאה ביותר. באחוזה, הממוקמת במערב ראשון לציון, וכוללת דירות יוקרה מרווחות, מתגוררת קהילה חמה ותומכת המקיימת חיי חברה עשירים.
דיירי האחוזה נהנים בין היתר מחוגים להגשמת חלומות והגשמה עצמית, ומפעילות בין-דורית (ובה, למשל, גם סדנאות ללימוד פייסבוק). יתרה מזאת, מדי פעם, מתקיימות גם הרצאות בנושאים מעניינים, המועברות על ידי אנשי מקצוע כמו עו”ד דיני משפחה, רופאים, מומחי תזונה ועוד. למרגלות האחוזה קיים מרכז קניות שוקק, המציע לדיירים מגוון ענק של שירותים במרחק לחיצת כפתור במעלית: סניפי בנק ודואר, חנויות אופנה, מתנות ופרחים וכן בתי אוכל.
אחוזת ראשונים אף מתגאה בשירותי הבריאות המקיפים ביותר מבין בתי הדיור המוגן בארץ; מדיקל סנטר ובו סניפי קופות חולים כללית, מכבי ומאוחדת ומכוני רפואה משלימה. בית מרקחת גדול. תחנת אמבולנסים צמודה. אגף לטיפול אישי. וגם: השגחה רפואית 24/7 וניהול תיק רפואי של כל דייר.

חדש: לגור באחוזת ראשונים – ללא פיקדון!

תכנית חדשה שהושקה באחוזה בימים אלו מציעה הצטרפות לאחוזה – ללא דמי פיקדון; במסגרת התכנית משלמים הדיירים דמי אחזקה חודשיים בלבד (צמודים למדד, בכפוף לעדכונים שבהסכם של כל דייר). כך מאפשרת התכנית להשכיר את הבית הישן – ואף ליהנות מעליית ערכו. בנוסף מבטיחה התכנית טיפול סיעודי לכל החיים, במקרה הצורך.
לצד תכנית זו, מציעה אחוזת ראשונים תכניות נוספות עם פיקדון. 

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }