טוען...

החיים בדיור מוגן

האחוזות החדשות של רובינשטיין

רשת אחוזות רובינשטיין ממשיכה לצמוח, להתרחב ולהוביל את תחום הדיור המוגן בארץ.
תאריך:21.03.20

בימים אלה החלה הרשת בהקמתן של שתי אחוזות חדשות, בחולון ובגבעתיים, ובחודשים הקרובים תחל בבנייה של אחוזה חדשה נוספת – בגליל ים.

הניסיון והחוסן הכספי של חברת רובינשטיין, הפועלת בתחום הבנייה מאז שנת 1930 ,ובתחום הדיור המוגן כבר למעלה מ-20 שנה, תורמים לשילוב אופטימאלי בין בנייה איכותית לשירותי דיור מוגן מעולים. לאחר השלמת הקמת האחוזות החדשות, יתגוררו בכל אחוזות רובינשטיין כ-3,000 דיירים, והרשת תהפוך לגדולה בישראל – ובהפרש ניכר.

האחוזות-החדשות-של-רובינשטיין

את הקמת האחוזות החדשות, משלב הבנייה עד לתפעול השוטף, מוביל הצוות המקצועי רב-הניסיון והידע של אחוזות רובינשטיין. כל האחוזות תוכננו להעניק לדיירים את סביבת המגורים הטובה והבטוחה האפשרית. “אנו מקימים את האחוזות במיקומים הטובים בישראל”, אומר אילן תמיר, מנכ”ל אחוזות רובינשטיין. “כך עשינו עד היום, וכך גם באחוזות החדשות: אחוזות גבעתיים, חולון וגליל ים ממוקמות במרכז העניינים, מציעות לדיירים מגורים ברמה הגבוהה ביותר, המותאמים לכל צורכיהם, ומחוץ לאחוזה – את סביבת הפנאי והבילויים המרכזית בארץ”

אחוזת גבעתיים

להשקיף מלמעלה על גוש דן
בסיטי החדש של גבעתיים, בנקודה בה נפגשות גבעתיים, רמת גן ותל אביב, מזרחית לאיילון, הולכת ומוקמת “אחוזת גבעתיים” – מגדל דיור מוגן יוקרתי של כ-40 קומות ובו 400 יחידות דיור.

אחוזת גבעתיים תכלול דירות מעוצבות בנות 2 חדרים מורחבים, 3 חדרים וכן פנטהאוסים ודירות יוקרתיות, עם מרפסות שמש ופינות עבודה. עוד באחוזה: מתחם ספורט נרחב, מודרני ומאובזר הכולל בריכה, חדרי כושר והתעמלות, סאונה, אולמות לאירועים ולפעילויות, אמפי-תיאטרון מרהיב, מסעדה, שירותי בריאות מתקדמים, מחלקה סיעודית וכמובן – פעילויות אמנות, תרבות וספורט סביב השעון. כל זאת, במרחק חמש דקות נסיעה ממרכז תל אביב ואתרי התרבות, הפנאי והבילוי של העיר.

לפרטים נוספים: [email protected] | *3631

אחוזת חולון

שמים את היוקרה במרכז
בצמוד למוזיאון העיצוב ולמדיטק חולון, ולמוסדות התרבות הנפלאים שבו, יתחיל להיבנות בחודשים הקרובים בית דיור מוגן יוקרתי בעיר חולון, שיכלול כ-480 יחידות דיור: דירות מעוצבות בנות 2 חדרים מורחבים, 3 חדרים או פנטהאוסים, עם מרפסות שמש ופינות עבודה. עוד באחוזת חולון: מתחם ספורט מודרני ומאובזר, הכולל בריכה, חדרי כושר, התעמלות וסאונה, אולמות לאירועים ולפעילויות, אמפיתיאטרון, מסעדה, שירותי בריאות מתקדמים ופעילויות אמנות, תרבות וספורט סביב השעון. לצד הדיור המוגן, יוקמו באחוזה מחלקה סיעודית ומחלקה לתשושי נפש.

אחוזת גליל ים

עולים על הגל הנכון
320 יחידות דיור של בית דיור מוגן יוקרתי שיוקם בצמוד לקיבוץ גליל ים, בין הרצליה לרמת השרון, חמש דקות נסיעה
מהים. פרטים נוספים בקרוב!

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }