טוען...

החיים בדיור מוגן

10 שנים של איכות באחוזת בית הכרם

מנכ”לית אחוזת בית הכרם, אורלי גולן, מונה את עשר החוזקות של האחוזה
תאריך:21.03.20

עשר החוזקות של אחוזת בית הכרם
1. דיירים: מעורב ירושלמי – הרכב מנצח!
משפחת אחוזת בית הכרם היא משפחה רבגונית ומרתקת, אשר שמה ראש סדר העדיפויות בנייה של קהילה חברתית איתנה, תומכת ומסורה, המשמרת ערכים חברתיים כגון צניעות, עזרה לזולת, פרגון ושותפות.
רוב דיירי הבית הם ירושלמים ותיקים, המשתייכים לדור המייסדים של המדינה והשפעתם ניכרת עד היום בתחומים רבים במשק.
אחד המאפיינים המייחדים את דיירי הבית הוא רוח ההתנדבות והתרומה לקהילה, בבית פנימה ומחוצה לו – במוסדות ובארגונים שונים ברחבי ירושלים.

2. צוות ההנהלה והעובדים
באחוזה צוות מקצועי ותיק, מסור ומחויב. אנו מקפידים על תקשורת בינאישית קרובה ומכבדת עם
הדיירים. צוות ההנהלה פועל ללא הרף להתייעלות ושיפור לטובת איכות חייהם של הדיירים. חברי הצוות זוכים לאורך השנים להערכה רבה מהדיירים ומבני משפחותיהם.

3. השתייכות לרשת אחוזות רובינשטיין
אחוזת בית הכרם היא הצעירה מבין ארבע אחוזות המשתייכות לרשת אחוזות רובינשטיין – רשת איתנה, ותיקה, מובילה וחדשנית.
מנהלי הרשת מעניקים לאחוזה תמיכה מקצועית, חוסן כלכלי, שקט נפשי, ביטחון ויציבות.

4. מבנה יפה ומטופח
אחוזת בית הכרם היא אחוזה יפה ומטופחת, המשלבת עיצוב קלאסי ואלגנטי עם אווירה ביתית וחמה, תוך הקפדה על רמת תחזוקה גבוהה וגינון מקצועי ומושקע. אנו מקפידים לאורך השנים לחדש ולשדרג את שטחי הבית.

5. מיקום מושלם
האחוזה ממוקמת בלב שכונת בית הכרם – שכונה ירושלמית יפהפייה בה רחובות פסטורליים מעוטרים בצמחייה ירוקה. האחוזה צמודה למרכז קניות עשיר ומגוון, הנותן מענה אופטימלי לצורכי הדיירים. בנוסף, האחוזה ממוקמת בסמוך לבית החולים שערי צדק.

6. תרבות: נפלא לחיות פה כל יום מחדש
דיירי הבית נהנים מחוויה תרבותית, איכותית, מגוונת ומתחדשת, מדי יום, לאורך השנים. התוכנית התרבותית משלבת אמנות, חוגים אינטלקטואלים, חוגי העשרה, סדנאות, הרצאות, מופעי בידור, קונצרטים, טקסים, טיולים ועוד. באחוזה פועל מועדון אקטואליה המארח אנשי רוח ומשפט, שרים, חברי כנסת ואישים בכירים אחרים. עולם התוכן התרבותי הינו הלב הפועם של האחוזה.

7. ספורט
באחוזה פעילות ספורטיבית ענפה, המשלבת מגוון רחב של חוגים שמועברים על ידי מיטב המדריכים, חדר כושר מקצועי ומאובזר במכשירים המותאמים לגיל השלישי ובריכת שחייה מחוממת, בה מתקיימים שיעורי שחייה וטיפולי הידרותרפיה. לשמחתנו, אחוז הדיירים המשתתפים בפעילות הספורטיבית גבוה באופן מיוחד.

8. משפחה מורחבת
עם השנים נוצרו קשרים קרובים בין הצוות למשפחות הדיירים. מפעם לפעם נערכים אירועים משותפים עם בני המשפחה המורחבת. בנות ובני הדיירים, אשר חלקם נמצאים בתפקידי מפתח בארץ ובחו”ל, מעשירים את דיירי הבית בהרצאות מרתקות בתחומים שונים.

9. ביקוש: אנחנו על המפה
לשמחתנו, אנו נמצאים במוקד השיח הירושלמי של אוכלוסיית הגיל השלישי, אשר מביעה בנו אמון מוחלט בכל הקשור לבחירת דיור מוגן. דיירנו מביעים את שביעות רצונם הגבוהה בפני חבריהם המתגוררים מחוץ לבית, וחוזרים ומדגישים שהבחירה באחוזת בית הכרם היא הטובה, החשובה, הנכונה והמשמעותית ביותר שעשו בחייהם.

10. כל שנה שונה מקודמתה
אנו מכריזים בתחילת כל שנה על נושא מוביל, בנוסף לפעילות השוטפת; נושא שסביבו אנו מקיימים אירועי קונספט ייחודיים ומקוריים. השנים האחרונות הוכרזו כשנת בריאות, שנת רעות ואחווה ושנת ספורט.

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }