טוען...

ספורט, בריאות ותזונה בגיל השלישי

טיפול סיעודי ברמה גבוהה

תוכנית ה-PrivateCare של אחוזות רובינשטיין מציעה תכנית טיפול סיעודי חדשנית, הכוללת מגורים בדירה פרטית, תנאים אידיאליים ומגוון שירותים מתקדמים.
תאריך:21.03.20

אחוזות רובינשטיין גאות להציג תוכנית טיפול סיעודי המתקדמת ביותר כיום: תוכנית ה-PrivateCare. התוכנית משנה את כללי המשחק בכל הקשור לטיפול סיעודי, כשהיא מאפשרת למטופלים ליהנות משני העולמות: גם ממגורים בדירה פרטית והעסקה של מטפל זר צמוד, וגם ממעטפת זמינה של טיפולים סיעודיים איכותיים ומקצועיים בהתאם לרצונו ולצרכיו של הדייר. שילוב אופטימאלי זה מבטיח למטופלים חיים איכותיים, תוך שמירה קפדנית על פרטיותם, בריאותם וכבודם.

חלופה מודרנית לטיפול סיעודי קונבנציונאלי

כאשר גבר או אישה מוצאים את עצמם במצב סיעודי הם זקוקים, יותר מאי פעם, לתנאים ולטיפול הטובים והמסורים ביותר. אולם מרבית בתי האבות הסיעודיים רחוקים מלהיות מקום מגורים אידיאלי. הצפיפות רבה, המטפלים מעטים, אין פרטיות והאווירה מנוכרת ודומה לזו השוררת במחלקה בבית חולים.

גם במידה והקשישים הסיעודיים נותרים בביתם, עם מטפל צמוד, המצב בעייתי. זאת מכיוון שאין פיקוח רפואי רציף, קשה לזהות מקרים של טיפול לא-ראוי של המטפל, אין מענה מידי באירועים דחופים והילדים צריכים להיות זמינים וקרובים. המטופל עצמו אינו פעיל, בדרך כלל, מבחינה קוגניטיבית, ומבלה את מרבית זמנו מול הטלוויזיה.

במילים אחרות: לא איכות החיים שהייתם מאחלים לעצמכם או ליקיריכם. בעקבות מצב עניינים זה פיתחו באחוזות רובינשטיין, רשת הדיור המוגן הפרטית הגדולה והמובילה בישראל, תוכנית טיפול סיעודית המעניקה חלופה מתקדמת ומודרנית לאשפוז הסיעודי המקובל: PrivateCare.

פעילות ספורט, תרבות וחברה

בתוכנית PrivateCare כל דייר מתגורר בדירה פרטית נפרדת וזוכה לטיפול אישי שהותאם במיוחד לצרכיו ורצונו. הדייר רשאי להעסיק מטפל זר המעניק לו טיפול אישי צמוד ובנוסף הוא זוכה להשגחה ופיקוח סיעודיים ורפואיים של הצוות המקצועי של האחוזה.
הדירות המיועדות לדיירי ה- PrivateCare – סטודיו, 2 ו 3- חדרים – נבנו בסטנדרט הגבוה של אחוזות רובינשטיין. במסגרת התוכנית זכאי הדייר, בין היתר, להשגחה רפואית, מעקב וטיפול סיעודי שוטף (24 שעות ביממה) על-ידי צוות האחיות של האחוזה, מענה לקריאת מצוקה, התווית תוכנית טיפול אישית המותאמת למצבו התפקודי, השגחה כללית על המטפל האישי של הדייר, שירותי ניקיון, אחזקה, שמירה וביטחון, פעילות ספורט, תרבות וחברה ועוד.

שומרים על הזוגיות

חידוש נוסף הוא האפשרות לבני זוג שאחד מהם במצב סיעודי והשני עצמאי להמשיך לגור יחדיו ולקבל מענה המתאים לכל אחד מהם: הדייר הסיעודי זוכה לטיפול רפואי-סיעודי צמוד וחיי חברה המותאמים ליכולתו ולצרכיו. ואילו בן/בת הזוג העצמאי/ת ישתתף בפעילות העשירה והתוססת של דיירי הדיור המוגן.

החלמה מניתוח

באחוזות רובינשטיין פועלים גם אגפי החלמה, המיועדים לאנשים המעוניינים בהחלמה מניתוח או מאשפוז בנוחות המרבית ובתנאים הטובים ביותר. האגפים פועלים על פי עקרונות ה- PrivateCare, ומאפשרים לבני משפחתו של המטופל לקבל מעט זמן פנוי לעצמם, כאשר יקירם בידיים הטובות ביותר.

השוואה בין PrivateCare למחלקה סיעודית

  PrivateCare מחלקה סיעודית 
מגורים בדירה פרטית ונפרדת בחדר, עם חולה נוסף
פרטיות מוחלטת לא קיימת
שירותים רפואיים אפשרות למטפל אישי זר. לכל דייר מעטפת זמינה של טיפולים סיעודיים איכותיים ומקצועיים, תוך מעקב ופיקוח שוטף מעט מטפלים למטופלים רבים
פעילות חיי קהילה פעילים: פעילות ספורט, תרבות, אמנות וחברה מגוונת, המותאמת פרטנית לכל מטופל

מועטה ואינה מותאמת ספציפית לכל מטופל

איכות חיים שמירה קפדנית על פרטיותו, בריאותו וכבודו של המטופל = גבוהה חוסר פרטיות, צפיפות ואווירה של בית חולים = לא מספקת

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }