טוען...

החיים בדיור מוגן

אחוזת בית הכרם: פנינה ירושלמית של דיור מוגן איכותי

אחוזת בית הכרם היא בית דיור מוגן בירושלים, בשכונת רמת בית הכרם היפהפייה והאיכותית. האחוזה בנויה במיטב המסורת הירושלמית, בסטנדרט גבוה במיוחד, עם מתקנים מודרניים, דירות מרווחות ומעוצבות בנות שניים ושלושה חדרים ודירות גג מתוכננות בקפידה
תאריך:29.09.21

כיאה לפנינה ירושלמית – פנים רבות לאחוזת בית הכרם. 

הנה כמה מהמרכיבים המרכזיים שהופכים אותה לבית דיור מוגן איכותי ומוביל:

ירושלמים בלב ובנפש!

דיירי ועובדי אחוזת בית הכרם מרכיבים יחדיו קהילה אחת גדולה, בעלת ערכים משותפים. ערכי הקהילה מתבססים על אחווה, תמיכה, מסירות, פרגון ושותפות.
רוב דיירי האחוזה הם ירושלמיים ותיקים המשתייכים לדור המייסדים של המדינה ואשר השפיעו רבות, בתחומים מגוונים, על ענפים שונים במשק הישראלי. אחד המאפיינים הבולטים של דיירי האחוזה הוא רוח ההתנדבות והתרומה לקהילה הממשיכה לפעפע בהם לאורך כל השנים ובאה לידי ביטוי הן בפעילויות ובמסגרות בתוך האחוזה והן במוסדות ובארגונים שונים ברחבי ירושלים והארץ כולה.

דיירת אחוזת בית הכרם רות שרון מספרת על החיים באחוזה:

מיקום אסטרטגי

האחוזה ממוקמת בלב שכונת בית הכרם – שכונה ירושלמית ותיקה, איכותית ויפהפייה, בעלת רחובות פסטורליים מעוטרים בצמחייה ירוקה. האחוזה צמודה למרכז קניות עשיר ומגוון, הנותן מענה אופטימלי לצורכי הדיירים, והיא סמוכה לבית החולים שערי צדק, המספק מענה מידי במקרים דחופים, וכן מאפשר להיות קרובים מאוד אם יש צורך בטיפול או אשפוז רפואי.

השתייכות לרשת הדיור המוגן הפרטית המובילה בישראל

אחוזת בית הכרם היא הצעירה מבין ארבע האחוזות של רשת אחוזות רובינשטיין הוותיקה והאיכותית, המפעילה למעלה מ-25 שנה בתי דיור מוגן ברמה הגבוהה ביותר ברחבי הארץ. הניסיון, הידע והחוסן הכלכלי של החברה מבטיחים לדיירי האחוזה שקט נפשי, ביטחון, המשכיות ויציבות.

מקצוענות ומחויבות

באחוזת בית הכרם צוות מקצועי, ותיק, מסור ומחויב.
רוב עובדי ועובדות האחוזה נמצאים בה מיום הקמתה ולכן הם מכירים היטב את האחוזה ואת דייריה.
כל אנשי הצוות מחויבים לתקשורת בין אישית קרובה ומכבדת עם דיירי האחוזה, וכולם שמחים לסייע בכל אשר ביכולתם. צוות הנהלת האחוזה פועל כל הזמן למען הבטחת איכות החיים של הדיירים באחוזה ושיפורה. אנשי הצוות באחוזה מכירים גם את משפחות הדיירים וזוכים להערכה רבה מצדם ומצד הדיירים עצמם.
לצד זאת, מנהלי רשת אחוזות רובינשטיין, מומחים בדיור מוגן, מעניקים לאחוזה לאורך כל הדרך תמיכה מקצועית, חוסן כלכלי, שקט נפשי, ביטחון ויציבות.

דירה באחוזת בית הכרם
דירה באחוזת בית הכרם. באחוזה דירות מעוצבות ואיכותיות בנות 2 חדרים מורחבים, 3 חדרים, 4 חדרים או פנטאהוזים, עם מרפסות שמש ופינות עבודה

———————————————-
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים 
על אחוזת בית הכרם?

התקשרו ונשמח לעזור:
3616*
———————————————-

יוקרה ואיכות

אחוזת בית הכרם היא אחוזה יפה ומטופחת, המשלבת עיצוב קלאסי ואלגנטי עם אווירה ביתית וחמה, תוך כדי הקפדה על רמת תחזוקה גבוהה וגינון מקצועי ומושקע. שטחי האחוזה מטופחים באופן שוטף על ידי צוות מסור, ומתקני האחוזה עוברים שיפוצים ושדרוגים ככל הנדרש.

עושר של פעילויות תרבות

דיירי אחוזת בית הכרם נהנים מדי יום מחוויות תרבותיות, איכותיות, מגוונות ומתחדשות.
התוכנית התרבותית משלבת אומנות, חוגים אינטלקטואלים, חוגי יצירה, חוגי העשרה, סדנאות, הרצאות, מופעי בידור, קונצרטים, טקסים, טיולים ועוד. באחוזה פועל מועדון אקטואליה המארח אנשי רוח ומשפט, שרים, חברי כנסת ואישים בכירים נוספים. פעילויות התרבות מועשרות על ידי חוגים, אירועים, הרצאות וקורסים המועברים גם על ידי דיירי האחוזה עצמם, אנשי מקצוע ואקדמיה, השמחים לתרום את זמנם ומרצם למען העברת הידע הנרחב שלהם לחבריהם הדיירים.

דיירות משחקות ברידג' באחוזה – פעילויות פנאי, תרבות וחברה סביב השעון

ספורט ואורח חיים בריא

אחוזת בית הכרם מעודדת את דייריה לשמור על אורח חיים בריא ופעיל באמצעות היצע רחב מאוד של פעילויות ספורט ברחבי האחוזה. באחוזה מתקיימים באופן יום יומי חוגי ספורט מגוונים המועברים על ידי מדריכים מקצועיים; חדר כושר מאובזר ומתקדם עומד לרשות הדיירים ובריכת שחייה מחוממת פתוחה לשימוש הדיירים ומשפחותיהם, וכן מתקיימים בה שיעורי שחייה וטיפולים במים (הידרותרפיה). דיירי האחוזה משתתפים בקביעות בפעילויות הספורט המוצעות מתוך הכרה בחשיבות של פעילות גופנית לשמירה על הבריאות.

 

אחוזת בית הכרם מעודדת את דייריה לשמור על אורח חיים בריא ופעיל

אחוזת בית הכרם מציעה מסלול בתשלום חודשי בלבד ועוד מגוון מסלולים שיאפשרו לכם לעבור לדיור מוגן בלי למכור את הדירה!

לפרטים ותיאום ביקור: 3616*

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }