טוען...

החיים בדיור מוגן

אחוזת גבעתיים: דיור מוגן יוקרתי גבוה מעל כולם

בלב החדש של גוש דן, "גבעתיים סיטי", בנקודת המפגש המרכזית בין תל אביב, גבעתיים ורמת גן, הולך ומוקם הפרויקט החדש והאקסקלוסיבי של אחוזות רובינשטיין: אחוזת גבעתיים
תאריך:05.07.22

***

אחוזת גבעתיים היא מגדל דיור מוגן יוקרתי בן 40 קומות, המשלב מגורים בשכונה איכותית, במיקום המרכזי ביותר, בדירות גדולות ומרווחות, ועם מגוון שירותים ומתקנים יוקרתיים.

"אחוזת גבעתיים מתאימה לאנשים שמעוניינים לחיות ממש במרכז העניינים, ליד מקומות הבילוי והפנאי המובילים, ובאותה עת ליהנות גם מכל היתרונות של דיור מוגן יוקרתי", אומרת מנכ"לית אחוזת גבעתיים, ורדית מיכאלי. "הלוקיישן המרכזי מעניק לדיירים אפשרות ליהנות מכל הטוב של תל אביב והמרכז ובמקביל, באחוזה, לקיים חיי תרבות וחיי חברה עשירים ביותר, במקום שמעניק ביטחון מיטבי. אנו מאמינים שזו הדרך הטובה והנכונה ביותר לחיים איכותיים בגיל השלישי".

לשחרר אותך מכל דאגה

אחוזת גבעתיים כוללת כ-400 דירות במפרט בנייה יוקרתי, מתקדם ועשיר ביותר. "האחוזה משקיפה אל נוף אורבאני מרהיב, והקו העיצובי שלה חדשני ויוקרתי, בלי להיות מנקר עיניים, עם הרבה חלונות גדולים ואור", מספרת ורדית.
באחוזה 13 סוגי דירות מפנקות ומעוצבות בגדלים הנעים בין כ-55 מ"ר ועד ל-123 מ"ר, עם מרפסות המשקיפות על המטרופולין וכן פנטהאוזים עם מרפסות ענקיות, שמגיעות עד ל-100 מ"ר. "אין כמעט בתי דיור מוגן עם דירות כל כך גדולות", אומרת ורדית. "חשוב לנו מאוד לשמור על בתים מרווחים, לתת לאנשים נוחות מקסימלית לארח בני משפחה וחברים".

 

הדמיה של אחוזת גבעתיים. מתאימה לאנשים שמעוניינים לחיות במרכז העניינים

 

"גבעתיים סיטי", השכונה שבה נבנית האחוזה, היא פרויקט הדגל של עיריית גבעתיים, אשר מפתחת בו מוקדי פנאי ובילוי, מסלולי אופניים והליכה, שטחים ירוקים, בתי קפה ועוד. בשכונה תחנת רכבת קלה, והיא נמצאת במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת סבידור מרכז ומקניון עזריאלי.
מיקומה של האחוזה בלב השכונה הוא חלק מתפיסה של בית דיור מוגן בתוך הקהילה, תוך שילוב אינטגרלי עם האוכלוסייה הצעירה.

בתוך האחוזה יהיו שטחים ציבוריים מרווחים ומטופחים, ובהם מתקנים ברמה הגבוהה ביותר: מתחם ספורט הכולל חדר כושר מאובזר במיטב המכשירים, אולמות חוגים, בריכה מקורה ומחוממת, סאונה וג'קוזי, אולם קולנוע, אולם אירועים, חדר ברידג', מסעדה ובית קפה, לובי מפואר ורחב ידיים, חדרי יצירה, פארק ציבורי מטופח ועוד.

הדמיה של דירה באחוזה, המשקיפה אל נוף אורבאני מרהיב. אין כמעט בתי דיור מוגן עם דירות כל כך גדולות

 

האחוזה תציע לדייריה מגוון נרחב של פעילויות תרבות, ספורט ופנאי ברמה הגבוהה ביותר ועם טובי המדריכים וביניהן: חוגי יצירה, חוגי ספורט מגוונים במתקנים האיכותיים, הופעות, הרצאות, טיולים, הצגות, מסיבות, אירועים ועוד ועוד.

קשרים חברתיים משמעותיים

ורדית, שניהלה בעברה מלונות יוקרה ומלונות בוטיק, לצד בתי דיור מוגן יוקרתיים באחוזות רובינשטיין, אומרת כי כל אלה משתלבים לחזון ולרוח של האחוזה הכוללים "מצד אחד מגורים איכותיים ויוקרתיים עם מגוון שירותים, שירות חסר פשרות והקפדה על כל פרט ופרט, ומצד שני – אווירה של בית, היכרות קרובה עם כל צוות העובדים וחיים חברתיים תוססים. המטרה היא לשחרר אותך מכל דאגה, כך שתוכל לחיות חיים מלאי עניין ופעילות. כבר הוכחנו ברשת ובדיור המוגן בכלל שגם כשיש משברים עולמיים כמו הקורונה, אנחנו בבתים שלנו מצליחים לשמור על שגרה מיטבית – של חברה, פעילויות ושירותים שוטפים, בלי בדידות ובלי לשבת בבית כל היום. באחוזת גבעתיים, אנחנו כבר רואים שרבים מהדיירים העתידיים שלנו צעירים בגילאי 65 +. אנשים מבינים שבמקום לגור במגדל ולשלם דמי ניהול גבוהים על שומר וחנייה, ואולי חדר כושר, באחוזת גבעתיים הם מקבלים עולם ומלואו של שירותים וביטחון רפואי, אישי וחברתי מיטבי – באותו מחיר".

 

מנכ"לית אחוזת גבעתיים, ורדית מיכאלי. "מצד אחד מגורים איכותיים ויוקרתיים עם מגוון שירותים ומצד שני – אווירה של בית"

 

זה המקום לציין כי באחוזת גבעתיים רואים בפן החברתי ערך משמעותי ביותר.
האחוזה, שנמצאת בשלבי הקמה מתקדמים ותיפתח בשנת 2024, כבר מפעילה מועדון ידידים פעיל, שמקיים פעילויות מהנות, סיורים וטיולים משותפים ומפגיש בהן דיירים עתידיים שחתמו על חוזי כניסה ומתעניינים. "חשוב לנו לתת לכל אחד לבחור את המיליה החברתי שלו, את האנשים שאליהם הוא מתחבר", אומרת ורדית. "לא חייבים לחכות עד לרגע הכניסה. עדיף להיכנס כשכבר יש לך פנים מוכרות וחברים גם בקרב הדיירים. אנחנו רואים בפעילויות שאנו עורכים חיבורים יפים ומשמעותיים בין אנשים. זה חשוב מאוד, כי כבר נוצרים קשרים חברתיים שהם בסיס להרבה עניין ואושר בהמשך".

אחוזת רובינשטיין: רשת הדיור המוגן המובילה בישראל

 

דיירי אחוזות רובינשטיין. האחוזות הן סמל לאיכות ומקצוענות בתחום הדיור המוגן

 

אחוזת גבעתיים היא האחוזה החמישית של אחוזות רובינשטיין, רשת הדיור המוגן הפרטית הגדולה והמובילה בישראל. ארבע האחוזות הקיימות של רובינשטיין – אחוזת ראשונים (בראשון לציון), אחוזת פולג (בקיבוץ תל יצחק), אחוזת צהלה (בתל אביב) ואחוזת בית הכרם (בירושלים) – הן סמל לאיכות ומקצוענות בדיור מוגן. בסה"כ מתגוררים באחוזות כיום כ-1300 דיירים, ואליהם יצטרפו 400 הדיירים של אחוזת גבעתיים.

חברת רובינשטיין היא מהחברות המנוסות ביותר בתחום הבינוי בארץ. החברה נוסדה בשנת 1931, ופועלת בתחום הדיור מוגן למעלה מ-25 שנה. "הידע, החוסן הפיננסי ומגוון השירותים של אחוזות רובינשטיין לבני הגיל השלישי מבטיחים ביטחון רב לכלל הדיירים שלנו", אומרת ורדית. "באחוזות רובינשטיין מנוסים מאוד בלהכיר ולדעת מה צריכה האוכלוסייה בגיל השלישי, לרבות פתרונות במידה ומצבו של הדייר משתנה. זה גם מאפשר לנו להציע מסלולי כניסה חסרי תקדים. כך למשל, בחתימת חוזה אנחנו לוקחים דמי רצינות סמליים בלבד. בכל שלב, הדייר העתידי יכול להתחרט והכסף מוחזר במלואו צמוד למדד".

אחוזת גבעתיים נמצאת בשלבי השיווק הראשונים – והביקוש רב. זה הזמן להצטרף לפרויקט היוקרתי – ולזכות בהטבות מיוחדות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים ולתיאום פגישה

התקשרו: 3616* או מלאו את הטופס בתחתית העמוד

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }