טוען...

החיים בדיור מוגן

אחוזת ראשונים חוגגת 25 שנות מצוינות!

אחוזת ראשונים, בית הדיור המוגן הראשון של אחוזות רובינשטיין, שפתח את עידן הדיור מוגן היוקרתי בארץ, חוגגת 25 שנה להיווסדה. עודד מור, מנכ"ל האחוזה, מספר על המפתחות להצלחתה: "שמירה על סטנדרטים גבוהים וצוות מסור ומלא תשוקה, שרואה את טובת הדיירים לאורך כל הדרך"
תאריך:07.12.21

"התכנון של אחוזת ראשונים החל לפני כ 30- שנה", מספר עודד מור, מנכ"ל אחוזת ראשונים. "אז עוד לא היו בתי דיור מוגן בארץ. ההשראה והסטנדרטים שלפיהם הוקמה האחוזה הגיעו מארצות הברית. המחשבה שהובילה את מתכנני האחוזה הייתה איכות החיים של הדיירים שיתגוררו בה, ולכן היא תוכננה עם מרחבים ציבוריים פתוחים נרחבים ועם דירות מצוידות ונוחות".
המנכ"ל הראשון של האחוזה היה צבי הנדלר ז"ל. הוא היה זה שהטמיע את התרבות האמריקאית של ניהול בתי דיור מוגן באחוזת ראשונים, כשהתחום עוד היה בחיתוליו בארץ. "הוא היה המנטור שלי", מספר מור, המשמש כמנכ"ל האחוזה בעשר השנים האחרונות. "האתגר שלי הוא להמשיך לשמר את הסטנדרטים הגבוהים שהאחוזה יצרה והכתיבה לענף הדיור המוגן בארץ בכללותו".

יתרון הגודל
אחוזת ראשונים היא לא רק האחוזה הראשונה ברשת אחוזות רובינשטיין, היא גם הגדולה ביותר מבין ארבע האחוזות. "ניהול אחוזה כל כך גדולה הוא מורכב יותר, אבל יש לו גם יתרון משמעותי, שכן בית דיור מוגן הכולל מעל 300 דירות הוא בית עשיר שיכול לספק לדייריו את האיכות הטובה ביותר", אומר מור. "הדבר מתבטא הן בסוגי הפעילויות המוצעות בבית, הן בתכנים והן ברמת השירות". לדבריו, "תפיסת הניהול שלי בוחנת את התפוקות של המקום לא רק מנקודת מבט כלכלית, אלא קודם כל מתוך מתן חשיבות לתפוקה העיקרית – שביעות רצון הדיירים. היעד שלנו הוא לגרום לדיירים להיות שבעי רצון לכל אורך הדרך. שביעות הרצון של הדיירים היא הדרך שלנו לייצר שם טוב וביקוש, ומתוך כך מגיעה ההצלחה הכלכלית. זה מוכיח עצמו פעם אחר פעם".

בזכות האהבה
אחוזת ראשונים, הממוקמת במערב ראשון לציון, במרחק לא רב מהים, כוללת מבחר דירות מרווחות ומעוצבות, מציעה חיי תרבות, חברה, ספורט וקהילה עשירים ביותר, בסגנון חיים נינוח ומפנק ובביטחון מרבי. שמה הטוב של האחוזה הולך לפניה לא רק בזכות הוותק והסטנדרטים הגבוהים שהיא הציבה בענף בתי הדיור המוגן בארץ, אלא גם בזכות אנשי הצוות שלה.
"כל מי שניהל ארגון בחייו, טוב ככל שיהיה, מבין כי אינו יכול לגעת בהצלחה מבלי להיות מוקף בצוות מיומן ומחויב", אומר מור. "באחוזת ראשונים מדובר בצוות ותיק ומנוסה מאוד, שמחובר לעשייה באחוזה וגאה בה. הצוות אוהב את המקום ומגיע כל יום לאחוזה כשהוא אחוז תשוקה להצליח ולעשות טוב. כבר 25 שנה שאנחנו 'בית של אהבה'. מי שעובד כאן, עובד מאהבה, מי שגר כאן, גר באהבה, ומי שמבקר כאן, מתאהב מיד. אנחנו גאים מאוד בבית שלנו ובמסורת והתרבות שיצרנו, מכיוון שאנחנו יודעים שהלב שלנו נמצא במקום הזה, וכל מי שמגיע לפה מרגיש כך. אנחנו לא מפסיקים להתחדש וליצור, מה שמאפשר לנו לשמור על הצלחה במשך כל כך הרבה שנים. זה לא מובן מאליו ולכן אנחנו מקפידים לשמור על המהות הזו כל השנים, גם במבט לעתיד. אנחנו גאים להיות שייכים לאחוזות רובינשטיין, שהן שם נרדף לאיכות, ואנחנו מקפידים להניף את הדגל הזה לכל אורך הדרך".

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }