טוען...

החיים בדיור מוגן

איך בוחרים דיור מוגן?

דיור מוגן הפך לאופציה מושכת מאוד עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית חמה וחזקה ושירותים רפואיים צמודים. אז איך תבחרו את האחד שמתאים לכם מבין שלל בתי הדיור המוגן בארץ?
תאריך:19.01.21

עם הביקוש ההולך ועולה לדיור מוגן בישראל גדל מאוד גם ההיצע, והיום יש בארץ עשרות בתי דיור מוגן המציעים מגוון אפשרויות עבור אוכלוסיית גיל הזהב. אם אתם עומדים בפני הדילמה של בחירת בית הדיור המוגן המתאים לכם ביותר – הנה הנושאים שחשוב לשים אליהם לב, לשאול ולבדוק היטב.
לאחריהם נפרט מה מציעות אחוזות רובינשטיין, רשת הדיור המוגן הפרטית הגדולה והמובילה בישראל, בכל אחד מהנושאים הללו.

מיקום

חשוב מאוד שהמיקום יהיה תואם לאורח חייכם, כך שתוכלו להיות קרובים לבני המשפחה, החברים והפעילויות שהן חלק מחיי היום יום.
מומץ ביותר שיהיו בסביבתכם הקרובה מגוון שירותים כמו סופרמרקט, קופות חולים, בנקים ועוד, וכן אתרי בילוי ופנאי שאתם אוהבים לבקר בהם, כך שכל מה שנדרש לכם יהיה נגיש בקלות. בנוסף, חשוב שתהיה נגישות נוחה לכבישים מרכזיים, תחנות רכבת ואוטובוס.

בתי דיור מוגן מציעים שלל אפשרויות מגורים; מדירה בבניין ועד בית פרטי עם גינה, הממוקמים באזורים ובשכונות שונות.
הדרך הטובה ביותר להחליט במה לבחור היא להגיע לכל בית דיור מוגן שעל הפרק, להסתובב בשכונה/באזור שבו הוא ממוקם ולבחון את סביבת המגורים.
נסו לדמיין את חייכם בדירה או בבית כדי להבין אם אתם מתחברים לאזור ולסביבה.

אחוזות רובינשטיין ממוקמות במיקומים מרכזיים ואיכותיים ביותר, בשכונות שלוות ומטופחות אך קרובות למרכז העניינים. האחוזות בנויות במבנים אלגנטיים, מרווחים ומעוצבים, או בכפר יפהפה בצמוד לשמורת טבע במקרה של אחוזת פולג, מוקפים בסביבה ירוקה ומטופחת.

אחוזת פולג. כפר יפהפה בצמוד לשמורת טבע

אחוזת צהלה – דיור מוגן בוטיק הממוקם בשכונת המשתלה בצפון השקט של תל אביב.
אחוזת ראשונים – במערב ראשון לציון, במרחק לא רב מהים. בצמוד לאחוזה – מרכז מסחרי ומרכז רפואי.
אחוזת פולג – בקיבוץ תל יצחק, צמוד לשמורת הטבע פולג בלב פרדסי השרון.
אחוזת בית הכרם – בשכונת רמת בית הכרם היפה והאיכותית בירושלים. בצמוד לאחוזה – מרכז מסחרי.
בימים אלה מקימה הרשת שתי אחוזות נוספות שנמצאות במרכז העניינים:
אחוזת גבעתיים – מגדל הדיור המוגן הגבוה והחדשני בישראל, שנמצא בנקודת מפגש מרכזית בין תל אביב, גבעתיים ורמת גן.
אחוזת חולון – ממוקמת בצמוד לקניון חולון ולפארק שמעון פרס ולמרכזי התרבות המובילים של העיר

מגורים

מהו היצע הדירות/הבתים בדיור המוגן, האם הם מתאימים לצרכים שלכם, האם הם מתוחזקים ברמה גבוהה?
הדירות באחוזות רובינשטיין הן תאווה לעיניים.
בכל אחת מהאחוזות דירות איכותיות שבנויות בסטנדרט גבוה במיוחד.
הדירות, בנות שני חדרים מורחבים או שלושה חדרים, מעוצבות ונוחות מאוד ובעלות מפרט המותאם במיוחד לשלב זה של החיים. באחוזת פולג יש גם קוטג'ים צמודי-קרקע יוקרתיים.

באחוזות רובינשטיין דירות איכותיות שבנויות בסטנדרט גבוה במיוחד

שירותי רפואה

האם בית הדיור המוגן מספק שירותים רפואיים פנימיים זמינים, כגון אח/ות, רופא/ה, מעקב אחר בדיקות, ובמקרה הצורך – פתרון סיעודי, שירותי אשפוז או מתן שירות רפואי בדירה עצמה?
באחוזות רובינשטיין ישנה השגחה רפואית רציפה 24 שעות ביממה על ידי רופא/ה ו/או אח/ות. בחלק מהאחוזות יש מרכז מסחרי צמוד ובו בתי מרקחת זמינים, ובאחוזת ראשונים המתחם כולל אפילו מדיקל סנטר – מרכז לרפואה פרטית המטפל במבוטחי רוב קופות החולים וכן באופן פרטי.
באחוזות רובינשטיין קיימות גם מחלקות סיעודיות ברמה הגבוהה ביותר, הפועלות לצד הדיור המוגן ובנפרד ממנו, כך שאם חלילה דייר/ת הופכים לסיעודיים הם יכולים לעבור להתגורר במחלקה הסיעודית, לזכות לטיפול המתאים מבלי להתנתק מהסביבה המוכרת, וכמובן להישאר קרוב לבן/בת הזוג, אם יש כאלו.

באחוזות רובינשטיין אף מופעלת תוכנית טיפול סיעודית, PrivateCare , שהינה תחליף מתקדם ומודרני לאשפוז סיעודי. התוכנית מיועדת לדיירים המעוניינים להתגורר בדירה פרטית משלהם ולהמשיך לקיים אורח חיים רגיל, גם כאשר הם זקוקים לסיוע סיעודי.
בנוסף, באחוזות אגפי החלמה איכותיים ביותר הפועלים על פי תוכנית ה- PrivateCare.

שירותי שמירה ותחזוקה

האם בית הדיור המוגן מספק שירותי שמירה ואבטחה והאם יש בו שירותי תחזוקה וסיוע?
באחוזות רובינשטיין ישנה שמירה 24 שעות ביממה, כך שהדיירים יכולים להיות רגועים גם בתוך הדירה וגם במתקנים השונים ובמרחבים הפתוחים. אנשי הביטחון בפרט ואנשי הצוות בכלל מספקים תחושת שקט נפשי וביטחון כוללת – כך שהדיירים יכולים להתנהל ברוגע וללא דאגות.
הביטחון האישי מתבטא גם בחיים קלים ונוחים בכל הנוגע להתמודדות עם סידורים ותקלות בדירה.
כל תקלה הקשורה לתחזוקת הדירה מטופלת במהירות על ידי אנשי צוות מהאחוזה, ובמידת הצורך יוזמן איש מקצוע אמין חיצוני, אשר ייתן את המענה הנדרש.

קשרים חברתיים וקהילתיים

מיהם האנשים המתגוררים בבית הדיור המוגן, אילו פעילויות חברתיות מתקיימות בו וכיצד מחזקים במקום את תחושת השייכות והקהילתיות?
באחוזות רובינשטיין מקבלים דיירים חדשים על ידי ליווי צמוד של איש צוות ודייר ותיק כדי להכיר להם את המקום, השירותים, האפשרויות והדיירים האחרים. בכל האחוזות קהילות איכותיות ומגובשות, וכל אחד ואחת מהדיירים יכולים לבחור את רמת המעורבות החברתית שלהם.
באחוזות מתקיימות דרך קבע פעילויות חברתיות, אירועים ופרויקטים מיוחדים לטיפוח ועידוד הקשרים החברתיים בין הדיירים עצמם וכן בינם לבין הקהילה הקרובה.
את הפעילויות השונות מעבירים צוותי העובדים והמדריכים המנוסים והמסורים.

פעילויות פנאי וספורט

האם בית הדיור המוגן מציע פעילויות מגוונות כגון חוגים, אירועי תרבות, טיולים, הצגות ופעילויות ספורט, כמה ובאיזו תדירות, באילו מתקנים ומיהם המדריכים?
אחוזות רובינשטיין מציעות מגוון גדול מאוד של פעילויות פנאי סביב השעון, ביניהן חוגי יצירה ואומנות, חוגי משחק, הרצאות בנושאים שונים, ספרייה, טיולים, ערבי ריקודים ושירה, קונצרטים, חוגי ספורט מגוונים, חדר כושר, בריכה ועוד.
החוגים, ההרצאות והפעילויות השונות מועברים על ידי המדריכים והמרצים הטובים ביותר בתחום, או אפילו על ידי הדיירים עצמם.

באחוזות רובינשטיין שפע של פעילויות פנאי וספורט. משחקים פטאנק באחוזת פולג

עלויות ומסלולי תשלומים

מה כלול במחיר החודשי הבסיסי ועל מה נדרשת תוספת תשלום? האם יש דמי פיקדון או דמי כניסה, האם נדרשות ערבויות, האם יש תקופת ניסיון ומהם תנאי העזיבה?
אחוזות רובינשטיין מציעות מגוון מסלולים שונים המשתנים מעת לעת. המסלולים מציעים מגוון סוגי פיקדונות, הכוללים שחיקה למשך תקופות שונות. בחלק מהאחוזות יש גם מסלול ללא פיקדון ואף מסלול המאפשר שנת ניסיון.

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }