טוען...

החיים בדיור מוגן

תרבות באחוזת בית הכרם

באחוזת בית הכרם הירושלמית החיים מלאים בתרבות ובתכנים מרתקים. להלן כמה מהאירועים הבולטים שנערכו השנה באחוזה
תאריך:21.03.20

תיקון ליל שבועות
רמה אקדמית מרשימה
בערב החג נערך תיקון ליל שבועות שהונחה ואורגן כמיטב המסורת בשנים האחרונות על ידי הדיירת יפה רוזנבלום קלנר, בתיקון לקחו חלק דיירים, שהכינו מראש, בתיאום עם המנחה, קטעים מרתקים בנושא "שיבת ציון".
הערב הועבר ברמה אקדמית מרשימה. השתתפו בפאנל פרופ' בלאו, פרופ' באואר, ד"ר מלכה שקד ומר יחזקאל שמש.

חג הביכורים
עם יותר ממאה נכדים ונינים
את חג הביכורים חגגו השנה באחוזת בית הכרם באופן שונה ומרגש. במסיבת השבועות הוצגו הביכורים של דיירי האחוזה – בתמונות של יותר מ 100- נכדים ונינים שנולדו במהלך השנה לדיירי האחוזה!
הרבה שמחה והתרגשות הייתה באירוע, וכולם – הדיירים והעובדים – כבר בציפייה ברוכה לביכורי חג שבועות הבא.

70 שנה למדינה
לא נפסיק לשיר!
אירועי תרבות רבים באחוזה בשנה שחלפה נערכו בסימן 70 שנה למדינת ישראל. במהלך השנה התארחו באחוזה אישים בולטים כגון עמיר פרץ, דוד ויצטום, רפי קישון ועוד. הדיירים זכו למיטב ההרצאות אשר האירו את שנת
השבעים למדינה מזוויות שונות: אומנות, מוזיקה, קולנוע, פוליטיקה, ביטחון ועוד.
בנוסף, בדומה לתחנות הרדיו, גם באחוזה החליטו לבחור את השיר האהוב לרגל שבעים שנות המדינה. דיירי הבית השתתפו במשאל – ובחרו את השיר שלהם. כולם היו במתח, אך לא הופתעו לגלות שהשיר "ירושלים של זהב"
נבחר כשיר האהוב ביותר – ובהפרש ניכר. שירים נוספים שהגיעו למקומות הראשונים היו "הרעות", "אין לי ארץ אחרת" ו"עטור מצחך זהב שחור".
אירוע השיא היה ערב שירה מרגש ביותר שהורכב מהשירים שבחרו הדיירים, ובהשתתפותם הנלהבת, כשהשיר שריגש ביותר את כולם היה כמובן "ירושלים של זהב".

חודש הספר העברי
סופרים ודיירים
חודש הספר העברי באחוזת בית הכרם היה גדוש ומעניין.
אורחים בולטים בתחום הכתיבה והספרות בארץ הגיעו לאחוזה ובהם הסופרת דורית רביניאן, אשר קיימה מפגש סיום שנה בחוג לספרות שאותו מנחה הדיירת טובה מרכוס; הסופר דני רובינשטיין, מומחה לעולם הערבי, שהתארח באחוזה לרגל צאת ספרו "זה אנחנו או הם"; והמשורר אלי אליהו, אשר סיפר על ספרו החדש "איגרת אל הילדים".
את שיאו של החודש ציינו באחוזה בתערוכה מיוחדת שבה הוצגו ספרים רבים פרי עטם של דיירי הבית. 
גאווה גדולה!

יום ירושלים
נזכרים, מספרים ושרים
יום ירושלים הוא יום חג מיוחד באחוזת בית הכרם. 
העיר יקרה לליבם של הירושלמים הוותיקים, אשר חפצים לציין יום חג זה באופן מיוחד. השנה יצאה לפועל יוזמה משותפת של זוג דיירים, אילנה ויחזקאל שמש, שהפיקו עם מנהלת התרבות של האחוזה טקס מרשים ביותר.
בין הדוברים בטקס היו ירושלמים ותיקים, דיירי האחוזה, אשר חלקו סיפורים מהווי העיר ומילדותם והזכירו לכולם אירועים מההיסטוריה של ירושלים. בנוסף הוקראו קטעי ספרות ופרוזה, והקהל שר את שירי ירושלים האהובים והמוכרים. הוסכם כי זוהי פתיחתה של מסורת חדשה באחוזה: לחגוג את יום ירושלים בהשתתפות פעילה של דיירי הבית, עם תכנים מקוריים וייחודיים של תושבי ירושלים הוותיקים.

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }