טוען...

ספורט, בריאות ותזונה בגיל השלישי

באילו מקרים תזדקקו לאחות פרטית ואיך תממנו זאת?

בכל גיל ובכל מצב משפחתי, אין תחושה טובה יותר מההרגשה שמישהו דואג לך, שומר עליך, מטפל בך. הרצון להרגיש כך מתעצם בעיקר במצבי חולי; כאשר אנו לא מרגישים טוב, או חלילה מאושפזים בבית החולים, אנו רוצים להרגיש שתמיד יש אתנו מישהו שמבין את השפה והמונחים הרפואיים, ודואג לנו לטיפול הטוב ביותר.
תאריך:21.03.20

בכל גיל ובכל מצב משפחתי, אין תחושה טובה יותר מההרגשה שמישהו דואג לך, שומר עליך, מטפל בך. הרצון להרגיש כך מתעצם בעיקר במצבי חולי; כאשר אנו לא מרגישים טוב, או חלילה מאושפזים בבית החולים, אנו רוצים להרגיש שתמיד יש אתנו מישהו שמבין את השפה והמונחים הרפואיים, ודואג לנו לטיפול הטוב ביותר. בדיוק עבור מקרים אלה קיים שירות ‘אחות פרטית’, המאפשר לכם להרגיש מוגנים ובטוחים בכל מצב של מחלה, החלמה מניתוח או אשפוז לא צפוי.

סיוע בתהליך ההחלמה
תהליך החלמה מכל מחלה או ניתוח אינו פשוט, בדרך כלל. אחת הדרכים המשמעותיות ביותר להקל על המטופל, היא להשתמש בשירותיה של אחות פרטית, שתלווה אתכם במהלך ולאחר הניתוח או המחלה, ותדאג שתקבלו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר שניתן. האחות תוכל ללוות אתכם במצבים שונים – בהחלמה ביתית, בבית החולים, או בטיפול סעודי קבוע למטופלים הזקוקים לו.

אחות בליווי החלמה ביתית
לאחר מחלה קשה או הליך ניתוחי, המחלים בביתו מוצא עצמו בדרך כלל עם תפקוד מוגבל, ועם קושי לבצע את הפעולות היומיומית הרגילות. אחות ביתית תשגיח על כל הליך ההחלמה, תוודא שהמחלים לא יאמץ את גופו או את האיבר שאמור להחלים, תדאג שייקח את כל התרופות, הכדורים או הזריקות לזירוז ההחלמה, ותשמש בשלל שיטות כדי להקל על כאבו ולהבטיח רפואה שלמה וליווי צמוד.

אחות בליווי באשפוז
אשפוז ממושך בבית החולים עלול להיות מאוד לא נעים ולעתים אפילו טראומטי. כאשר שוכרים אחות פרטית שתלווה את המטופל בבית החולים, התהליך הופך במהירות לקל, נעים ורגוע יותר. האחות תפקח על המטופל בכל תהליך האשפוז, תשוחח עם הרופאים, תקבל ותיתן מידע, תרגיע את המטופל, תסביר לו על כל תהליך, ותדאג שיעבור את התקופה הזאת עם ליווי רפואי צמוד ומרגיע.

אחות פרטית סיעודית
במידה ואדם סובל ממחלה קשה המגבילה את התפקוד, וכופה עליו בדידות והסתגרות בבית, אחות סיעודית תוכל ללוות אותו בכל התהליך הקשה ולעשות בעבורו את כל הפעילויות שבהן הוא מתקשה כמו רחצה, הליכה, לבישת בגדים, נטילת תרופות, ביצוע בדיקות ועוד. בנוסף, האחות מספקת חברה, ליווי ודאגה קבועה, ותוכל לפקח שהמטופל לא יחמיר את מצבו ולא יסבול מבדידות, רעב או כאבים מיותרים.

ומה בנוגע לעלויות?
אין ספק שהחשש העיקרי בבחירה באחות פרטית הן העלויות הנלוות לטיפול צמוד שכזה.
אולם גם כאן יש לנו חדשות טובות עבורכם: חברות המשכירות אחיות עובדות לרוב בצמוד לקופות החולים, ובכך מאפשרות לקבל החזר של עד 80% מהתשלום. הסדר כזה ניתן לקבל גם מחברות ביטוח שונות, המספקות ביטוח רפואי. כך שניתן להיעזר באחות פרטית בעלויות מינימליות, ובכך להקל באופן משמעותי על המטופל.
רק בריאות!

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }