טוען...

החיים בדיור מוגן

דיור מוגן במרכז 

תאריך:16.01.24

אחת המגמות המסתמנות בשנים האחרונות היא ההתעניינות ההולכת וגוברת של מבוגרים עצמאיים בבתי דיור מוגן יוקרתי במרכז הארץ. במאמר הבא נסקור את הסיבות לכך – ונספק טיפים והמלצות.

במהלך חיינו אנו נדרשים לקבל מספר פעמים החלטה גורלית הנוגעת לקורת הגג – הבית שבו נגור.
ההחלטה הזו מגיעה לפתחנו כמה פעמים לאורך השנים, למשל – אחרי החתונה או לאור התרחבות המשפחה, ועולה שוב בפרק השלישי של החיים, כאשר הצרכים שלנו משתנים; הבית גדול מדי ולא נוח מספיק, הבדידות גוברת, היציאה אל המרחבים הציבוריים הופכת למאתגרת, הנגישות לאתרי בילוי ופנאי פוחתת, וכך גם הקרבה לבני המשפחה – הילדים, הנכדים, הנינים.
בהתאם לכך, אחת המגמות המסתמנות בשנים האחרונות היא ההתעניינות ההולכת וגוברת של אוכלוסיית בני הגיל השלישי בבתי דיור מוגן במרכז הארץ. הביקוש הגובר לבתי דיור מוגן באזור המרכז, נובע מהיתרונות הרבים שלהם, הקוסמים לבני 70+ דווקא בשלב הזה בחייהם.
ככלל, דיור מוגן מספק מגורים ברמה הגבוהה ביותר, עם מעטפת איכותית של חברה ופעילויות סביב השעון, בסביבה מטופחת ומוגנת.

דיירים בפעילות ספורטיבית בחוף הים

יתרונות הדיור המוגן במרכז הארץ

לבתי דיור מוגן יוקרתיים במרכז ישנם יתרונות נוספים ובהם:

  1. קרבה למקומות בילוי: במרכז הארץ ישנו היצע גדול של מקומות בילוי במרכז הארץ.
    בתי דיור מוגן במרכז – בתל אביב, גבעתיים, חולון או ראשון לציון – סמוכים למוסדות תרבות כמו תיאטראות, מוזיאונים ובתי קולנוע, מסעדות ואתרים מרכזיים. כשכל אלה נמצאים במרחק הליכה בלבד או נסיעה קצרצרה – אין אלא ליהנות מכל הטוב שהם מציעים.
  2. קרבה למשפחה: היבט נוסף ולא פחות חשוב, שמוביל אנשים בגיל השלישי לבחור בבית דיור מוגן במרכז הארץ, נשען לעיתים על רצונם להתקרב לילדיהם. זה נעשה רלוונטי יותר ויותר, כאשר ההורים מתגוררים בצפון או בדרום; עם השנים פורשים הילדים כנפיים, ועוברים לעבר ערי המרכז – בעקבות משרות הייטק, הקמת בית עם שותף לחיים שכל חייו התגורר במרכז וכן הלאה. במצב שכזה, מבוגרים רבים בגיל השלישי מחליטים להעתיק את מגוריהם אל דיור מוגן באזור המרכז, כך שבנוסף לסמיכות למוקדי בילוי, תהיה קרבה גם לילדים, לנכדים ולעיתים אף לנינים. הילדים מצידם מעודדים את המעבר, כיוון שהוא מקל גם עליהם מכל הבחינות ומעניק להם שקט נפשי; הם יודעים שיש מי שדואג להוריהם, וגם נמצאים קרוב אליהם ויכולים לבקרם בתדירות גבוהה.
  3. נגישות תחבורתית: סיבה נוספת לביקוש הגובר בגיל השלישי לבתי דיור מוגן באזור מרכזי בארץ היא הנגישות התחבורתית; תחנות אוטובוס ורכבת וכבישים מרכזיים המאפשרים להגיע בקלות אל מחוז חפצם – בתוך העיר והאזור, ואף מחוצה להם.

איך לבחור נכון בית דיור מוגן באזור המרכז?

לאחר שהתקבלה ההחלטה לעבור לבית דיור מוגן באזור המרכז, כיצד תדעו שאתם בוחרים בבית הדיור המוגן הנכון?
בתי דיור מוגן יוקרתיים ואיכותיים כוללים דירות מעוצבות ומרווחות, חצרות ירוקות ואזורים ציבוריים נעימים לישיבה משותפת, מגוון אדיר של פעילויות מומלצות לבני הגיל השלישי סביב השעון (כשאיכות התכנים נמדדת כל העת ומותאמת לקהילה ולמועדים בלוח השנה), מתקני ספורט ברמה גבוהה עם מדריכים שהתמחותם ממוקדת בבני הגיל השלישי, שירותי אבטחה ואחזקה מסביב לשעון, מרפאות פעילות, אנשי צוות איכותיים ומנוסים ועוד ועוד.

לכן, ההמלצה היא לבחון לעומק את טיבו של הבית:
איכות המגורים, רמת השירות, מגוון הפעילויות ואיכותן, סטנדרט התכנון והבנייה ועוד; את הקהילה המתגוררת בבית ואת צוות העובדים; את השכונה שבה נמצא בית הדיור המוגן; את הקרבה למקומות בילוי; את השירותים השונים שיש בקרבת הבית – בנק, סופרמרקט, קופת חולים, בתי חולים ועוד; ואת התחבורה הציבורית העוברת לצדו.

בתי דיור מוגן יוקרתיים במרכז מבית אחוזות רובינשטיין

בערים מרכזיות בארץ וביניהן תל אביב, חולון, גבעתיים וראשון לציון, פועלות מספר רשתות דיור מוגן, כאשר בתי הדיור המוגן של אחוזות רובינשטיין, רשת הדיור המוגן הפרטית הגדולה בישראל, בולטים במיוחד בשל סטנדרטים לא תחרות, רמת שירות ששמה הולך לפניה ומומחיות רבה בתחום.
חברת רובינשטיין נוסדה בשנת 1931, וידועה כחלוצה בתחום בתי הדיור המוגן היוקרתיים בישראל, תחום בו היא פועלת כבר כ-30 שנה. בהתאם לכך, לרשת בתי דיור מוגן יוקרתיים במרכז – במיקומים הטובים בארץ שנבחרו לאחר מחשבה והשקעה רבה.
לדברי מנכ"ל אחוזות רובינשטיין, אילן תמיר, "כרשת דיור מוגן מובילה ובעלת ניסיון רב, אנו יודעים כמה חשוב המיקום של הבתים והאזור שבו הם נמצאים. המיקום המרכזי של האחוזות שלנו, בשכונות שלוות וירוקות, מאפשר שילוב אופטימלי בין החיים בבית ומחוצה לו ומבטיח לדיירינו איכות חיים מיטבית".

להלן בתי הדיור מוגן של אחוזות רובינשטיין הנמצאים במרכז הארץ:

דיור מוגן בוטיק, יוקרתי ומוביל בתל אביב – אחוזת צהלה

אחוזת צהלה הממוקמת בשכונת המשתלה, בצפון השקט של תל אביב, היא בית דיור מוגן מעוצב ואלגנטי המתמחה בתרבות ולייף סטייל.
המיקום המרכזי של האחוזה מאפשר לקהילת הדיירים החיה בה ליהנות מכל העולמות: גם ממגורים בדיור מוגן באזור שקט ונעים בצפון תל אביב, וגם מקרבה לאתרי תרבות ופנאי.
במרחק הליכה קצרה נהנים הדיירים מבתי קפה, מסעדות ומרכזים מסחריים. ובמרחק נסיעה קצרה – ממוקדי התרבות והפנאי המרכזיים של תל אביב.
אחוזת צהלה נמצאת בקרבת צירי תנועה מרכזיים, כמו כביש החוף וכביש 4, המאפשרים גישה נוחה למקומות בכל רחבי הארץ. בסמוך לאחוזה עוברים קווי אוטובוס, ותחנת רכבת האוניברסיטה נמצאת במרחק 2.5 ק"מ בלבד מהאחוזה.
כתובת: רח' סשה ארגוב 18, תל אביב.
לפרטים נוספים אודות בית הדיור המוגן אחוזת צהלה בתל אביב >>

דיירת אחוזת צהלה עומדת לפני ציור אומנותי
דיירת אחוזת צהלה בביקור בגלריה. קרבה למוקדי הפנאי והבילוי המרכזיים

דיור מוגן יוקרתי בראשון לציון – אחוזת ראשונים

אחוזת ראשונים, אשר שוכנת במערב העיר ראשון לציון, במרחק נסיעה קצרה מחוף הים, היא הוותיקה מבין אחוזות רובינשטיין. האחוזה משלבת בין ניסיון עשיר ומסורת מפוארת להתחדשות בלתי נגמרת, ומתקיימים בה חיים חברתיים תוססים.
כראוי לבית דיור מוגן יוקרתי במרכז, בקרבת אחוזת ראשונים תמצאו את אזורי הבילוי המובילים של ראשון לציון: סינמה סיטי, קניון הזהב, מתחם G החדש, אזור הקניונים של מערב העיר וחופי הים שלה. לצד אחוזת ראשונים ישנן תחנות אוטובוס.
יתרון משמעותי נוסף שמציעה אחוזת ראשונים הוא שלמרגלותיה ניצב "מרכז ראשונים סנטר", אשר כולל מגוון שירותים לציבור – בית מרקחת, סופרמרקט, בנק, חנויות, מסעדות, בתי קפה וגם: "ראשונים מדיקל סנטר", אשר מכנס תחת קורת גג אחת מרפאות ומעבדות של כל קופות החולים.
כתובת: רח' הנחשול 30, ראשון לציון.
לפרטים נוספים אודות בית הדיור המוגן אחוזת ראשונים בראשון לציון>> 

בניין אחוזת ראשונים
אחוזת ראשונים, במבט מהאוויר. למרגלות האחוזה יש מרכז קניות עם מגוון עסקים ובית מרקחת

מגדל דיור מוגן גבוה וחדשני בלב החדש של גוש דן – אחוזת גבעתיים

בנקודת המפגש המרכזית בין שלוש ערים מרכזיות – תל אביב, גבעתיים ורמת גן – נבנה בימים אלה מגדל הדיור המוגן היוקרתי והאקסקלוסיבי אחוזת גבעתיים. אחוזת גבעתיים כוללת 40 קומות, שבהן כ־400 יחידות דיור מרווחות, גדולות ומעוצבות בסטנדרט הגבוה והמתקדם ביותר.
השכונה שבה מוקמת האחוזה זכתה לא מכבר לכינוי "גבעתיים סיטי", וזאת בשל מוקדי הפנאי והבילוי הרבים שבה שעיריית גבעתיים עתידה לפתח בה. גם הנגישות התחבורתית של האחוזה מיטבית: בשכונה נבנית תחנת רכבת קלה, ולצדה ישנן תחנות אוטובוס עם כ-20 קווי אוטובוס.
קהילת אחוזת גבעתיים הולכת ומתרחבת בימים אלה, והאחוזה צפויה להיפתח בינואר 2025.
כתובת: רח' אריאל שרון 12, גבעתיים.
לפרטים נוספים אודות בית הדיור המוגן אחוזת גבעתיים >>

הדמייה של דירה באחוזת גבעתיים
דירה באחוזת גבעתיים (הדמיה). משקיפה אל נופים אורבאניים מרהיבים

 

לחיות את החיים הטובים בדיור מוגן במרכז העיר – אחוזת חולון

בית הדיור המוגן היוקרתי אחוזת חולון מוקם בימים אלה ועתיד להיפתח בשנת 2027.
אחוזת חולון תכלול שני בנייני יוקרה מרהיבים, ובמרכזם חצר אנגלית מטופחת. בניין אחד בן 20 קומות והשני בן 5 קומות.
האחוזה נבנית במיקום מרכזי בקרבת מוקדי תרבות רבים: בשכנות למרכזי הקניות עזריאלי ונתנאל, מוזיאון העיצוב, מוזיאון הקומיקס, מרכז "דיאלוג בחשכה", מרכז תרבות מדיטק, פארק שמעון פרס והמרכז לאומנות דיגיטלית. בנוסף, בסמוך לאחוזה עוברים קווי תחבורה ציבוריים רבים, אשר יאפשרו לדיירים הגיע לכל מקומות הבילוי המובילים בתל אביב.
כתובת: חנקין 113, קריית בן גוריון, חולון
לפרטים נוספים אודות בית הדיור המוגן אחוזת חולון >>

בניין אחוזת חולון
אחוזת חולון (הדמיה). נבנית במיקום מרכזי בקרבת מוקדי תרבות רבים

מעוניינים לשמוע עוד על דיור מוגן במרכז? רוצים לבקר באחוזות שלנו?
דברו איתנו: 3616*

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }