טוען...

החיים בדיור מוגן

הגיעו לגבורות! איך חוגגים יום הולדת 80?

אימא ואבא או סבא וסבתא שלכם מתקרבים לגיל 80? אתם שוברים את הראש מה לקנות להם לאירוע המיוחד? מכיוון שאנחנו באחוזות רובינשטיין מכירים את בני הגיל השלישי מקרוב, ובאחוזות שלנו נחגגו ונחגגות מאות חגיגות של יום הולדת 80 לדיירים שלנו, אנחנו רוצים לעזור לכם עם כמה רעיונות לחגיגות ולמתנות ליום הולדת המיוחד הזה
תאריך:21.11.21

טיפים ורעיונות לחגיגות יום הולדת 80!

יום הולדת 80 הוא אירוע מרגש שמצדיק מסיבת יום הולדת גדולה או טיול חווייתי. הנה כמה רעיונות לחגיגות מרגשות שחלקם אף יזכרו אותם לשנים רבות לאחר האירוע המדובר.

יום הולדת 80 הוא אירוע מרגש שמצדיק מסיבת יום הולדת גדולה

חגיגה נוסטלגית – תוכלו לארגן לחוגגים יום הולדת 80 מסיבה עליזה שתחזיר אותם לימים של פעם. עשו קצת עבודת תחקיר כדי לגלות איזו מוזיקה סבא או סבתא אהבו כשהם היו צעירים ואפילו מה הם נהגו לאכול ולשתות. תוכלו להזמין למסיבה לא רק את בני המשפחה אלא גם חברים של סבא או סבתא מהעבר. דרבנו אותם להעלות זיכרונות שלהם כדי להעצים את אווירת הנוסטלגיה של המסיבה.

טיול ליעד חלומי – גם אם בני ה-80 שלכם כבר טיילו בכל העולם, בטח יש יעד, עיר או ארץ, שהם טרם הספיקו לבקר בהם. שאלו אותם מראש איפה הם חלמו להיות ועוד לא הספיקו – ואולי תוכלו לעזור להם להגשים את החלום. אם היעד רחוק או יקר מדי – תוכלו לארגן חגיגת יום הולדת במקום יפה בארץ – מקום שאתם יודעים שהם אוהבים לטייל בו, או כזה שיבטיח חוויה חגיגית ומיוחדת לכל המשפחה.

טיול ליעד חלומי כמתנה ליום הולדת 80

סיור חווייתי – תוכלו לשלב את שתי ההצעות הנ"ל ולארגן לכבוד יום ההולדת המכובד סיור חווייתי ונוסטלגי בתחנות חייהם של החוגגים. מעין "חיים שכאלו" בפורמט של טיול. הסיור יכול להתמקד בעיר שבה גדלו ולעבור בין השכונות, בתי הספר והמקומות שהם נהגו לבקר בהם, או להתפרש על פני כמה אזורים בארץ הקשורים בסיפור חייהם. אפשר ומומלץ גם לנסות ולהזמין חברות וחברים שגדלו איתם במקום.

רעיונות למתנות ליום הולדת 80

מתנות לחוגגים יום הולדת 80 הן אתגר גדול – גם מכיוון שיש להם כבר הכול וגם מכיוון שהם בעצמם יאמרו בדרך כלל שהם לא צריכים שום דבר. ובכל זאת, אנחנו רוצים לתת להם מתנה שתשמח אותם, תרגש אותם ותביע את האהבה והתודה שלנו.

מתנות עם תמונות – מתנות שבהן משולבות תמונות של כל בני המשפחה יכולות לשמח מאוד את החוגגים יום הולדת 80. זה יכול להיות לוח שנה מעוצב, כוסות מודפסות, אלבום תמונות דיגיטלי או חולצה עם הדפסה של תמונה של בני המשפחה – כל הפריטים האלו יכולים לשמח את סבא וסבתא החוגגים את הגיל המיוחד, גיל 80.

סרטון מבני המשפחה – מתנה מתוחכמת יותר, המשלבת אף היא את כל בני המשפחה, היא סרטון שבו מצולמים כולם – שרים, מברכים או מדברים על סבא וסבתא ומספרים על אירועים מיוחדים שהיו בחייהם. יש חברות שמתמחות בדיוק בכך – הן יכולות להפיק סרטונים קצרים ומשעשעים בשילוב כל בני המשפחה, ואף לערוך סרטים ארוכים יותר, מעין סרטי דוקו, המספרים את סיפור המשפחה או את הסיפור המיוחד של סבא או סבתא.

מתנה חווייתית – נסו לחשוב על מתנה הקשורה לאחד התחביבים או העיסוקים המרכזיים של החוגגים יום הולדת 80. הם אוהבים לצייר או ליצור? תוכלו להזמין להם סדנת אומנות או יצירה עם אומן מקצועי שיעשיר את הידע שלהם. הם אוהבים אופרה? קנו להם כרטיסים למופע אופרה נחשב. הם אוהבים ללמוד? קנו להם מינוי לסדרת הרצאות בנושא שיעניין אותם. הם אוהבים לאכול? הזמינו אותם למסעדה יוקרתית הקולעת לטעמם. נסו לחשוב באופן יצירתי ולשבור את שגרת החגיגות המשפחתית הנהוגה – כדי להפתיע אותם עם מתנה שהם לא ציפו לה, כזו שתעשיר את החוויות שלהם ותיזכר במשך זמן רב.

ספר בישול אישי – סבתא היא בשלנית מעולה? כזאת שכל בני המשפחה אוהבים את המנות שלה ומבקשים ממנה מתכונים? ואולי דווקא סבא הוא השף של המשפחה? יום הולדת 80 הוא הזדמנות לאסוף את כל המתכונים לספר בישול משפחתי. בספר הבישול יופיעו כל המתכונים האהובים לצד תמונות של המנות. אפשר גם לשלב סיפורים על כל מנה, עצות וזיכרונות. הספר ישמש לא רק כמזכרת וכדרך לשמר את המתכונים ולהעבירם מדור לדור, אלא גם כחוויה עבור על המשתתפים בהפקת הספר, בראשם סבתא או סבא. 

 

ספר בישול משפחתי שמאגד את כל המנות האהובות של סבתא

הנה דוגמה לספר בישול של פנינה דביר מאחוזת ראשונים, שהופק על ידי נכדתה ארן

    בכל אחוזות רובינשטיין עורכים כל חודש "קפהולדת" – מסיבת יום הולדת לחוגגי החודש, הכוללת קפה ועוגות, פעילות מעשירה, מוזיקה וריקודים וגם חלוקת שי לחוגגים. 

    כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

    דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

    דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

    דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

    צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

    הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

    עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

    מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

    מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
    ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






      בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

      background Call us
      Accessibility

      FEEDBACK

      Description

      Accessibility

      Accessibility Statement

      array(0) { }