טוען...

החיים בדיור מוגן

ספורט כדרך חיים באחוזת בית הכרם

הפעילות הספורטיבית באחוזת בית הכרם בתקופת הקורונה, שנערכה תוך שמירה על ההנחיות, אפשרה לדיירים לשמור על מצב רוחם ובריאותם. כעת, משהסתיים מבצע החיסונים השני באחוזה, חוזרת שגרת הספורט למתכונת מלאה, עם עשרות שעות חוגים שבועיות, מתקנים מודרניים, התאמה אישית ואחוז מתאמנים גבוה שרק הולך ועולה
תאריך:09.02.21

אחוזת בית הכרם, השוכנת בשכונת רמת בית הכרם היפה בירושלים, היא בית דיור מוגן איכותי ביותר הכולל מגוון מתקנים מודרניים ומבחר דירות מרווחות ומעוצבות. בין מגוון הפעילויות המתקיימות סביב השעון באחוזה, בולטות במיוחד אלה הספורטיביות. דיירי אחוזת בית הכרם נהנים מ-25 שעות ספורט שבועיות, בהדרכה של מיטב המדריכים, כמו גם מאימונים אישיים בחדר הכושר ובבריכת השחייה.

בימים אלו סיימו באחוזה את מבצע החיסונים השני, שבמסגרתו התחסנו 400 הדיירים ואנשי הצוות נגד נגיף הקורונה, והשמחה רבה מאוד. עם השלמת החיסונים חוזרת האחוזה לשגרת הפעילות ומחזירה את כל פעילויות הספורט לסדרן. זאת כמובן תוך כדי שמירה על הנחיות התו הסגול והמשך שמירה על כל אמצעי הזהירות הנדרשים, כגון שמירת מרחק והקפדה על עטיית מסכות והיגיינה אישית.

 

פעילות ספורטיבית באחוזת בית הכרם
פעילות ספורטיבית באחוזת בית הכרם

 

לוח פעילות אישי

 

אלעד רוזנבלום, מנהל מחלקת הספורט באחוזה, שעובד בה כבר 13 שנה, מספר כי לאורך כל תקופת הקורונה והסגרים פעילויות הספורט באחוזה המשיכו להתקיים. השמירה על שגרת פעילויות הספורט אפשרה לדיירים לשמור על הרגלי הספורט שלהם גם כשלא ניתן היה לצאת החוצה, מה שתרם מאוד למצב הרוח וכך גם לבריאות.

חדר הכושר של אחוזת בית הכרם מצויד בכל מתקני הכושר המתקדמים, והאימונים בו מתקיימים בליווי מדריך ותוך כדי התאמת רמת הקושי למתאמנים. בריכת השחייה של האחוזה פתוחה לכלל הדיירים. לצד אלה, חוגי ההתעמלות הרבים באחוזה פועלים באולמות הספורט האיכותיים, והם כוללים כ-25 שעות של חוגים בשבוע. בין החוגים הקבועים: פלדנקרייז, התעמלות למניעת בריחת סידן, צ'י קונג, התעמלות בגיל השלישי, פילאטיס ויוגה. כל החוגים מועברים על ידי צוות מדריכים קבוע ומיומן שמכיר היטב את הדיירים, את יכולותיהם ומגבלותיהם.

דיירים המעדיפים להישאר בדירותיהם יכולים להתאמן מול הערוץ הפנימי של האחוזה, המשדר שלוש שעות אימונים ביום, שהן שיעורים מוקלטים של מדריכי האחוזה המוכרים.

 

חדר כושר באחוזת דיור מוגן בירושלים
חדר כושר באחוזת דיור מוגן בירושלים

 

לגוף, לראש ולנפש

 

"פעילות גופנית חשובה מאין כמוה בגיל השלישי", מפרט רוזנבלום. "היא שומרת על טווח תנועה, מחזקת את השרירים, שומרת על המפרקים והאיברים ומונעת נפילות ופציעות. גם כאשר מתרחשות נפילות הסיכוי לשבר הוא קטן בהרבה עבור אלו ששומרים על שגרת פעילות גופנית, וגם ההחלמה שלהם מהירה יותר".

רוזנבלום מציין גם את חשיבותה של הפעילות הגופנית לשמירה על מצב רוחם של הדיירים. "אני רואה כמה חיוניות, מרץ ואנרגיה הפעילות מספקת לדיירים, וזה כיף להרגיש את הכוח וההשפעה הרבה שיש לספורט גם על הגוף וגם על הנפש. מעבר לכך, ידוע כי פעילות גופנית משפרת את יכולת הריכוז של אנשים, ושומרת על המוח מפני ירידה קוגניטיבית", הוא מוסיף.

דיירת האחוזה בית הכרם בירושלים, גבי אליאסף מסכימה כי "התמדה בפעילות ספורטיבית שומרת על מצב רוח מרומם ועל גוף בריא בנפש בריאה". אליאסף משתתפת במספר חוגי ספורט: פלדנקרייז, פילאטיס והתעמלות למניעת בריחת סידן, וכן מתעמלת בחדר כושר ושוחה חמש פעמים בשבוע. כל הסיבות האלו, בתוספת המפגש החברתי שנוצר בפעילות הגופנית, הן שהופכות את פעילויות הספורט באחוזה למבוקשות מאוד.

"כל דייר שמצטרף לאחוזה מקבל ייעוץ אישי ולוח פעילות שבועי", אומר רוזנבלום. "אחוז הדיירים שמשתתף בפעילות גופנית כלשהי באחוזה הוא גבוה בהרבה מהאחוז היחסי של העוסקים בפעילות גופנית בגיל השלישי בקרב האוכלוסייה", הוא מסכם.

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }