טוען...

החיים בדיור מוגן

רשת ביטחון לגיל השלישי

יותר ויותר מבני הגיל השלישי בוחרים לעבור לבית דיור מוגן וליהנות מכל היתרונות שהוא מעניק להם. מהם בדיוק היתרונות הללו? כל הפרטים בכתבה הבאה
תאריך:02.12.20

תוחלת החיים בעולם המערבי גדלה בצורה דרמטית ב-100 השנים האחרונות: בשנת 1900 עמדה תוחלת החיים בארה”ב על 48 שנה. בשנת 2000 : 78 שנה. במילים אחרות: במשך תקופה של 100 שנה עלתה תוחלת החיים בלא פחות מ-30 שנה. בישראל אגב תוחלת החיים עומדת על מעל 82.60, נכון לשנת 2017. המגמה הזו – שעדיין ממשיכה – יצרה מהפכה דמוגרפית: גידול עצום באוכלוסיית הקשישים. במקביל לגידול זה, התרחש גם תהליך של פירוק המשפחה הבין-דורית לתאים נפרדים. הדור המבוגר נותר, במקרים רבים, לבדו. כאן בדיוק נכנס הפתרון המושלם – דיור מוגן.

דיור מוגן – קווים לדמותו

דיור מוגן הוא פתרון מושלם לאנשים האוהבים חברה ומבקשים לחיות בעצמאות מוחלטת – בתוך מסגרת תומכת וחברה מתאימה; זוגות או יחידים שרוצים ליהנות מחיים בטוחים, מהנים ושלווים: להתגורר בדירות יוקרה מעוצבות המותאמות לצורכיהם (ובאחוזת פולג – גם בבתים פרטיים), להכיר ולהתחבר עם בני גילם, ליהנות מתוכן תרבותי עשיר סביב השעון, מפעילויות ספורטיביות וחברתיות מגוונות ואיכותיות, מסביבת מגורים נוחה ונגישה, ומשירותי בריאות וביטחון זמינים ורציפים.

חברת רובינשטיין נוסדה ב-1931ופועלת בתחום הדיור המוגן יותר מ-25 שנה. כל אחת מהאחוזות שלנו תוכננה בקפידה ונבנתה במיקומים המיטביים על מנת להעניק לכם את המגורים, הסביבה, הנוחות והביטחון הטובים ביותר. הניסיון רב-השנים שלנו בתחום הדיור המוגן הוא הבסיס המאפשר לנו להעניק לדיירינו את הביטחון והשקט הנפשי הנחוצים כל כך, במיוחד בגיל מבוגר.

למעשה, ניתן לסכם את הביטחון שאנו מעניקים בשלושה נושאים עיקריים:

  • ביטחון אישי
  • ביטחון חברתי
  • ביטחון בריאותי

ביטחון אישי: נהנים מהחיים ברוגע ובשלווה

לביטחון האישי בגיל השלישי יש, כמובן, משמעות רבה – הן בתוך הדירה והן מחוץ לה. כך למשל, בכל אחוזות רובינשטיין ישנה שמירה 24 שעות ביממה, כך שניתן להיות רגועים גם בתוך הדירה, הנמצאת בתוך האחוזה, וגם במתקנים השונים ובמרחבים הפתוחים. אנשי הביטחון בפרט ואנשי הצוות בכלל מספקים תחושת שקט נפשי וביטחון כוללת – כך שהדיירים יכולים ליהנות משפע הפעילויות בהנאה שלמה, ללא דאגות.

הביטחון האישי מתבטא גם בחיים נוחים וקלים בהרבה, במידה וצריך להתמודד עם נסיעות, סידורים ותקלות בדירה. באחוזות רובינשטיין, במידה ויש תקלה כלשהי הקשורה לתחזוקת הדירה, תקלה בטלוויזיה או במחשב, איש צוות מהאחוזה יגיע לבדוק ולתקן במידת האפשר. במידת הצורך – האחוזה תפנה אל אנשי מקצוע אמינים ואיכותיים, העובדים עמה, ותחבר אותם עם הדייר/ת.

ביטחון חברתי: קהילה מגוונת, אנשי צוות מסורים, ספורט ואינסוף פעילויות

מחקרים רבים מוכיחים כי אנשים השומרים על חיי חברה פעילים בגיל השלישי נהנים מאיכות חיים גבוהה המשפיעה על תוחלת חייהם. בהתאם לכך בדיור מוגן ברמה גבוהה תמיד יש מה לעשות ותמיד יש עם מי לעשות אותו! כך למשל, דיירי אחוזות רובינשטיין – ביחד עם צוות העובדים המנוסה, המסור והאוהב – יודעים להפוך כל אירוע לסיבה למסיבה; לבלות יחד, לסייע זה לזה להכיר חברים חדשים – אך גם ליהנות מפרטיות ככל שיבחרו.

כל אחוזות רובינשטיין מציעות מגוון גדול של פעילויות המערבות עשייה וחברה וביניהן חוגי יצירה, חוגי ספורט מגוונים, הרצאות בנושאים שונים, ספרייה, טיולים, ערבי ריקודים ושירה, קונצרטים, משחקי שולחן, חוגי ספורט ועוד ועוד. בתקופת הקורונה בוצעו כל ההתאמות הנדרשות על מנת להמשיך בפעילות בביטחון מקסימלי. הבילויים המשותפים יוצרים חברויות וקשרים חדשים ומשמעותיים – בין זוגות ובין יחידים. רבים העוברים לדיור מוגן מתחילים לעסוק בפעילות ספורטיבית ענפה, לגלות כישרונות אמנותיים ולהשתתף בחוגים כמו תיאטרון או מקהלה.

המתקנים המתקדמים והחדשניים, כמו המדריכים המורים והמאמנים, מאפשרים לערוך את כל הפעילויות ברמה הגבוהה ביותר. נציין גם כי חלק מאחוזות רובינשטיין ממוקמות בצמוד למרכזים מסחריים שבהם יש בתי מרקחת, בנקים, סופרמרקטים וחנויות אחרות, כך שניתן למצוא כמעט כל דבר במרחק הליכה קצר.

ביטחון בריאותי: בכל שעות היממה

דיור מוגן לזוגות מאפשר לשמור על ביטחון בריאותי ורפואי אם אחד מבני הזוג חווה קשיים בריאותיים או תפקודיים. בכל האחוזות ישנה השגחה רפואית רציפה 24 שעות ביממה על ידי רופא ו/או אחות. בחלק מהאחוזות יש מרכז מסחרי צמוד ובו בתי מרקחת, ובאחוזת ראשונים המתחם כולל אפילו מדיקל סנטר – מרכז לרפואה פרטית שכולל יותר מ-50 רופאים, שמטפלים במבוטחי מרבית קופות החולים, מבוטחי הביטוחים המשלימים וכן באופן פרטי. באחוזות רובינשטיין קיימות גם מחלקות סיעודיות, הפועלות לצד הדיור המוגן ובנפרד ממנו, כך שאם חס וחלילה אחד מבני הזוג הופך לסיעודי הוא יכול לעבור להתגורר במחלקה הסיעודית, וכך גם לזכות לטיפול הנדרש לו וגם להישאר קרוב לבן או בת הזוג.

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }