טוען...

קבוצת נשים וגברים עומדים צמודים אחד בצד השני ומחזיקים קשת גדולה בידיהם

דיירי אחוזת ראשונים יורים למטרה

אחרי תקופה של קורונה ומבצע שומר חומות, החליטו דיירי אחוזת ראשונים שהדרך הכי טובה לשבור שגרה זה להתחיל חוג חדש: חוג ספורטיבי ואתגרי – חץ וקשת
אחוזת ראשונים ראשון לציון | 30 נובמבר 2021 | פורסם בGO

אחרי תקופה של קורונה ומבצע שומר חומות, החליטו דיירי "אחוזת ראשונים" שהדרך הכי טובה לשבור שגרה זה להתחיל חוג חדש: חוג ספורטיבי ואתגרי – חץ וקשת – ב "מועדון קשתי מכבי ראשון לציון". וכך, קבוצה ספורטיבית של 15 דיירות ודיירים מגיעים שלוש פעמים בשבוע בשעות אחר הצהריים כדי להתנסות בחוויה חדשה שלצידה יתרונות מרובים.

ההשתתפות בחוג "חץ וקשת", לצד הנאה מרובה, מפתחת גם מיומנויות חשובות כמו: יציבות, מוטוריקה וקואורדנציה. זהו ספורט שמצריך ריכוז, דיוק וגיוס משאבים כדי לפגוע במטרה תוך כדי שילוב רגש ושכל בעת ובעונה אחת. מומחי ספורט אף מוסיפים שתרגול בקשתות תורם, מחזק ומסדיר את הנשימה, מוריד מתחים גופניים ונפשיים ומנקה את התודעה.

לדברי מנהלת התרבות טלי שקרצי: "מלבד הפעילות היומיומית באחוזה, הרגשנו שהדבר הנכון הוא לצאת החוצה, לאתגר את הדיירים ולשלב מיומנות ספורטיביות וקוגנטיביות חדשות".

 

דיירי האחוזה יורים לאוויר

 

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }