טוען...

משחקים שחמט

האחוזה שהפכה לשם נרדף לדיור מוגן יוקרתי

אחוזת ראשונים, האחוזה הוותיקה ביותר ברשת אחוזות רובינשטיין, נחשבת לזו שפתחה את עידן הדיור המוגן היוקרתי בישראל. מאז ועד היום בנתה האחוזה מסורת מפוארת של פעילות, התחדשות והשקעה בלתי פוסקת בדיירים.
אחוזת ראשונים ראשון לציון | 10 ינואר 2022 | פורסם בYent
האחוזה שהפכה לשם נרדף לדיור מוגן יוקרתי: אחוזת ראשונים חוגגת 25 שנים ולא מפסיקה להתחדש.
אחוזת ראשונים, שפתחה את עידן הדיור המוגן היוקרתי בישראל, מציעה לדייריה שילוב של ניסיון, מומחיות וחדשנות – עם בית חם ואוהב. כיצד נפגשים בריאות, אושר ואיכות חיים תחת קורת גג אחת?
אחוזת ראשונים, האחוזה הוותיקה ביותר ברשת אחוזות רובינשטיין, נחשבת לזו שפתחה את עידן הדיור המוגן היוקרתי בישראל. מאז ועד היום בנתה האחוזה מסורת מפוארת של פעילות, התחדשות והשקעה בלתי פוסקת בדיירים. לאחרונה חגגה האחוזה חצי יובל להקמתה באירוע מושקע ומיוחד בחצר הבית, שכלל את דיירי הבית, צוות העובדים המסור ואורחים רבים. שיאו של הערב כלל מופע של צוות העובדים, שהביא את ברודווי למערב ראשון לציון. באירוע של פעם ב-25 שנה, נהנו המשתתפים משירים, ריקודים ומופע סטנד-אפ של ננסי ברנדס.
על אף שהאחוזה חוגגת יום הולדת 25, השנים לא ניכרות עליה. לדברי עודד מור, מנכ"ל אחוזת ראשונים מרשת אחוזות רובינשטיין, "בכל הקשור לרווחת הדייר מבחינת אולמות, שטחים ציבוריים ושירותים – האחוזה הייתה ונותרה יוצאת דופן באיכות שלה. בשל האיכות הזו, שמתבטאת גם ברמת השירות והמקצועיות, אחוזת ראשונים הפכה לשם גנרי לדיור מוגן".

 

 

 

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }