טוען...

שכונת בתי קרקע עם גגות רעפים

האם כדאי להישאר בבית או לעבור לדיור מוגן?

בין כל ההחלטות שנצטרך לקבל בשלב מסוים בחיים, ניצבת הדילמה: האם להישאר לגור בבית או לעבור לפרויקט דיור מוגן? לכל אחת מהאפשרויות האלה ישנם יתרונות וחסרונות, אולם נדמה שהתשובה לכך היא אינדיבידואלית.
| 30 נובמבר 2021 | פורסם במאקו

מה עדיף לעשות כשמגיעים לגיל הזהב – להישאר בסביבה הביתית, עם השכנים המוכרים, המכולת הקרובה והסופר הצמוד; או לעבור לדיור מוגן שבו יש פעילויות תרבות עשירות, חיי חברה פעילים ושירותי רפואה צמודים?

בין כל ההחלטות שנצטרך לקבל בשלב מסוים בחיים, ניצבת הדילמה: האם להישאר לגור בבית או לעבור לפרויקט דיור מוגן? לכל אחת מהאפשרויות האלה ישנם יתרונות וחסרונות, אולם נדמה שהתשובה לכך היא אינדיבידואלית. אם אתם או יקיריכם עומדים בפני דילמה שכזאת, כדאי שתביאו בחשבון את כל השיקולים הרלוונטיים וגם תשוחחו עם אנשים שכבר קיבלו החלטה בנושא, שאולי יוכלו לתרום מניסיונם.

כדי לסייע לכם לקבל החלטה בעניין, ניסינו להעמיק בסוגיה, תוך בחינת השיקולים הרלוונטיים ובאמצעות שיחות עם אנשים שכבר עמדו בפני הדילמה הזאת בעבר.

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }