טוען...

מאיר כהן מאחוזת בית הכרם

יש לי הרבה עיסוקים – היממה פשוט קצרה מידי

בעוד רבים מבני גילו נמצאים כבר שנים בפנסיה, מאיר כהן, דייר אחוזת בית הכרם בירושלים, לא נח לרגע
אחוזת בית הכרם ירושלים | 17 ינואר 2022 | פורסם בערוץ החיים הטובים

בעוד רבים מבני גילו נמצאים כבר שנים בפנסיה, מאיר כהן, דייר אחוזת בית הכרם בירושלים, לא נח לרגע; במקביל להיותו מנכ"ל בית דפוס דיגיטלי, מאיר  מכהן כיו"ר ועד דיירי האחוזה, ואת הזמן (המועט) שנותר לו ביום ממלא בשלל פעילויות. הסוד שלו לחיים מאושרים? להמשיך להיות כל הזמן בעשייה!

ישנן לא מעט סיבות להמשיך לעבוד גם אחרי גיל הפרישה; העשייה יכולה לסייע בשמירה על הבריאות הפיזית והמנטלית, וגם האינטרקציה החברתית חיונית לא פחות ל-well-being הכללי. במילים אחרות: להוריד הילוך בגיל השלישי זה לא בהכרח לכולם.  

מאיר כהן, שנולד בעיר העתיקה, מתגורר גם כיום בירושלים, באחוזת בית הכרם הפסטורלית. לאחר שעבד ב"ג'רוזלם פוסט", שם החל כעובד זוטר והתקדם לתפקיד הסמנכ"ל, הוא זיהה את הפוטנציאל הטמון בתחום הדפוס הדיגיטלי. לפני למעלה מ-30 שנים הקים עסק פרטי בתחום, שמאז רק הלך ושגשג.

גם כיום, כאשר ילדיו מנהלים את בית הדפוס, והוא עצמו גר בבית הדיור המוגן אחוזת בית הכרם, מאיר ממשיך לכהן כמנכ"ל וליהנות מכל העולמות: גם המשך עבודה ועניין בעסק, וגם חיי חברה, תרבות וספורט עשירים באחוזה.

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }