טוען...

גבר ואישה יושבים על ספה מחובקים ומסתכלים אחד על השניה

מציאת אהבה בגיל השלישי

אהבה הייתה מאז ומתמיד מצרך מבוקש. רובינו מחפשים את הצורך הזה בקרבה, במגע ובחברות. אלא שמה שטוב לנו בגיל צעיר, לא בהכרח מתאים לנו בגיל מבוגר יותר. בעוד שבגיל צעיר הרצון לאהוב מגיע בעסקת חבילה ביחד עם השאיפה להתאהבות.
אחוזת ראשונים ראשון לציון | 01 דצמבר 2021 | פורסם במאקו

אף פעם לא מאוחר: האם ניתן למצוא אהבה בגיל השלישי? האם רומנטיקה וזוגיות הן מילים ששייכות רק לדור הצעיר, מה הסיכוי למצוא אהבה בגיל השלישי ומה שונה בקשר בוגר מכזה שמנהלים בגיל צעיר יותר? יצאנו לבדוק האם הביקוש לאהבה אכן לא מסתיים אף פעם

אהבה הייתה מאז ומתמיד מצרך מבוקש. רובינו מחפשים את הצורך הזה בקרבה, במגע ובחברות. אלא שמה שטוב לנו בגיל צעיר, לא בהכרח מתאים לנו בגיל מבוגר יותר. בעוד שבגיל צעיר הרצון לאהוב מגיע בעסקת חבילה ביחד עם השאיפה להתאהבות, לתחושת משיכה ולהתרגשות, בגיל מבוגר הסיפור שונה.

לפי מחקר שנערך באוניברסיטת אירלנד, נמצא כי כנות למשל, הייתה בין חמשת המאפיינים הבולטים אותם ציינו נבדקי קבוצת הגיל השלישי כשנשאלו מהו הדבר שהכי חשוב להם בזוגיות. לעומת זאת, בראש סדר העדיפויות של הצעירים שנשאלו את אותה השאלה, עמדו התאהבות ומשיכה מינית. אם כן, ניתן להסיק כי בגיל השלישי הצורך באינטימיות הופך בעצם לצורך בקרבה, בשותפות אמיתית ובחברות עמוקה וכנה.

בד"כ כשמדברים על זוגיות בגיל השלישי, לא מדברים ניצוצות ופרפרים בבטן", מסכימה חגית פינטו, מנכ"לית "אחוזת צהלה", בית דיור מוגן הממוקם בשכונת המשתלה, בצפון השקט תל אביב. "אני רואה אצלנו באחוזה יחסים בוגרים שנרקמים כתוצאה מרצון בחברות, בהפגת הבדידות וביצירת חוויות חדשות.

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }