טוען...

גבר ואישה עם כובעים לבנים בריקוד רומנטי ליד עץ ירוק

איך שומרים על ההורים בקהילת דיור מוגן?

כדי להבטיח שהדיור של דור הסבים והסבתות שלנו יהיה אכן המוגן ביותר, גם אל מול אתגרי הקורונה, התגייסו רשתות דיור המוגן המובילות בישראל למצוא פתרונות עבור בני הגיל השלישי
אחוזת ראשונים ראשון לציון | 30 נובמבר 2021 | פורסם בTimeOut

לאורך כל משבר הקורונה, היוו קהילות הדיור המוגן מוקד לחששות רבים. מעבר לעובדה שמדובר במקום המגורים של האוכלוסייה הרגישה ביותר למגיפה, בני משפחות רבים הביעו דאגה לבריאותם של היקרים להם, השוהים בבתי אבות ומתחמי דיור המוגן המונה דיירים רבים. על אף החששות הללו, ברוב המכריע של המקרים, התגלו מקומות הדיור הללו ברוב המקרים כמקום הבטוח ביותר עבור האוכלוסייה המבוגרת. 

כדי להבטיח שהדיור של דור הסבים והסבתות שלנו יהיה אכן המוגן ביותר, גם אל מול אתגרי הקורונה, התגייסו רשתות דיור מוגן המובילות בישראל למצוא פתרונות עבור בני הגיל השלישי. הפתרונות הגיעו עם חשיבה יצירתית ופתרונות חכמים, כך הם הצליחו ליישם כלים שישמרו מצד אחד על בריאותם בכל מחיר ומצד שני, תבטיח להם איכות חיים מיטבית למרות החיים בצל המגפה.

הקפדה מיטבית על הריחוק החברתי

רבות דובר על האתגרים עמם מתמודדים בני הגיל השלישי בצל המגיפה. ללא כל הכנה מוקדמת, נותקו רבים מהם מרשתות התמיכה שלהם והתקשו לשמור על קשר רציף עם קרוביהם. כדי להתמודד עם האתגר הזה, החלו מנהלי הדיור המוגן לפעול במרץ כדי ליצור מרחב שיאפשר לשמור על הקשרים המשמעותיים בחייהם של הדיירים. על ידי יצירת מרחבים חיצוניים בהם ניתן לקיים ביקורים במסגרת ההנחיות, יכולים הדיירים לשבור את הבדידות שאפיינה את החודשים הראשונים של המשבר, מבלי לסכן את בריאותם.

 

 

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }