טוען...

קבוצת אנשים יושבת באולם עם אוזניות על הראש

כמו לחיות בבית משותף עם כל החברים

לבינה מאיר בת ה-80+, דיירת אחוזת ראשונים בראשון לציון, אין רגע דל; הימים גדושים פעילויות, החברות גרות בשכנוּת, ובן הזוג, שאותו הכירה במועדון הידידים של האחוזה, שם לצדה לכל אורך הדרך
אחוזת ראשונים ראשון לציון | 17 ינואר 2022 | פורסם בערוץ החיים הטובים

לבינה מאיר בת ה-80+, דיירת אחוזת ראשונים בראשון לציון, אין רגע דל; הימים גדושים פעילויות, החברות גרות בשכנוּת, ובן הזוג, שאותו הכירה במועדון הידידים של האחוזה, שם לצידה לכל אורך הדרך. בינה היא דור שני של דיירות באחוזה, וכשהחיים במתחם שפתח את עידן הדיור המוגן היוקרתי בארץ כל כך טובים – זה לגמרי לא מפתיע.

רבים מבני הגיל השלישי בוחרים לעבור לגור בדיור מוגן. על אף היתרונות הברורים שבמעבר, אין זו בהכרח החלטה המובנת מאליה, אבל אם תשאלו את בינה מאיר, החוגגת את העשור התשיעי לחייה –  לה לא היה בכלל ספק.

אמה ז"ל, שנפטרה לפני כ-10 שנים, היתה דיירת באחוזת ראשונים וחיה שם חיים עשירים ומספקים. "אמי, שהיתה אישה צלולה וחיונית, אהבה מאד להיות באחוזה. בריאות הייתה נקודת המפתח. היא שיחקה קלפים, קראה ספרים, הייתה מוקפת חברות. כולנו גרנו בקרבת מקום וזה כמובן היה יתרון משמעותי, כך שהילדים והנכדים היו באים לבקר אותה דרך קבע. גם בימיה האחרונים, כשמצבה הבריאותי התדרדר, היא זכתה לטיפול מחבק ועוטף מכל הצוות במחלקה הסיעודית, מאם הבית ועד הרופאים".

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }