טוען...

גבר ואישה יושבים על הספה ומשיקים כוסות יין לחיים

החיים הטובים באחוזות רובינשטיין

עם 25 שנה בתחום הדיור המוגן, ארבע אחוזות משגשגות במיקומים נחשקים וכ-1,400 דיירים מרוצים – אחוזות רובינשטיין נחשבת לרשת דיור המוגן הפרטית האיכותית בישראל.
| 30 נובמבר 2021 | פורסם במאקו

“אחוזות רובינשטיין” היא מרשתות דיור המוגן היוקרתי בישראל. לרשת ארבע אחוזות במיקומים מרכזיים: אחוזת ראשונים בראשון לציון, אחוזת פולג בקיבוץ תל יצחק, אחוזת צהלה בתל אביב ואחוזת בית הכרם בירושלים.

כל אחת מהאחוזות תוכננה בקפידה על מנת להעניק לדיירים את המגורים, הסביבה, הנוחות והביטחון הטובים ביותר. נוסף לכך, הרשת מקימה בימים אלה שתי אחוזות יוקרה חדשות – אחוזת חולון ואחוזת גבעתיים. בכך היא תהפוך לרשת הדיור המוגן הפרטית הגדולה והמשמעותית בישראל.

רשת האחוזות שייכת לחברת רובינשטיין, שנוסדה ב-1931 ופועלת בתחום הדיור המוגן כבר 25 שנה. לדברי מנכ"ל הרשת, אילן תמיר, "השם רובינשטיין הוא ערובה לאיכות. הניסיון, הידע והחוסן הכלכלי שלנו מבטיחים לדיירינו שקט נפשי, ביטחון, המשכיות ויציבות. זה הוכח גם בתקופת הקורונה, אותה עברנו באופן מיטבי, דאגנו לכל הצרכים של דיירנו מסביב לשעון ושמרנו על איכות חייהם.

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }