טוען...

החיים בדיור מוגן

חגיגה של פעם ביובל: חתונת הזהב בגיל השלישי

תאריך:29.07.21

יום הולדת עגול לזוגיות הוא הזדמנות נהדרת לחגוג באירוע גדול עם כל בני המשפחה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר ב-50 שנות נישואים, שמקובל לחגוג אותם באירוע המכונה "חתונת הזהב".

חתונת הזהב היא סיבה למסיבה גדולה, אבל יש בה גם משמעות עבור כל בני המשפחה; היא מהווה אירוע מרגש ומיוחד המאחד בין כל הדורות ומלמד את הילדים/ות ואת הנכדים/ות שזוגיות ארוכה היא בעלת ערך וכי יש לה משמעות רבה עבור המשפחה כולה.

אירוע חתונת הזהב מהווה אבן דרך משפחתית והזדמנות לציין את החיים הארוכים ביחד, להעלות זיכרונות, לספר סיפורים מהדרך המשותפת ולחגוג את כל מה שהושג עד כה. זוהי דרך נפלאה לחגוג זוגיות רבת שנים, להתגאות בה ולחזק את הזוגיות גם להמשך הדרך. הזיכרונות, אבני הדרך, האתגרים שעברתם, הדברים שחוויתם – כל אלה יצרו ביחד את הזוגיות הזו, שמחזיקה שנים רבות כל כך.

חתונת הזהב היא אירוע קסום
חתונת הזהב היא אירוע קסום

איך חוגגים את חתונת הזהב?

יש המון רעיונות איך לחגוג את חתונת הזהב. כל זוג יכול לבחור את הדרך שמתאימה לסגנון האישי שלו, לתקציב ולמספר המשתתפים שהוא רוצה לחגוג עמם.

הנה כמה רעיונות מובילים:

  1. לארגן חתונה של ממש – אפשר לקיים את החתונה באולם אירועים או בחצר הבית, להזמין את בני המשפחה והחברים, להעמיד חופה מפוארת, כולל הלבוש הקלאסי המתבקש של חתן וכלה, ולערוך טקס אישי של חידוש נדרים או הקראת טקסטים על ידי בני הזוג ובני המשפחה. כמובן שניתן ומומלץ לקשט את האירוע בשלל מוטיבים מוזהבים: בלונים, מפיות, שרשראות וכד'.
  2. חגיגה אינטימית – לחגוג את האירוע בצורה אינטימית יותר, באירוע ביתי או במסעדה – בחיק המשפחה ו/או החברים הקרובים. גם באירוע מסוג זה כדאי לשלב הקראה של טקסטים וברכות של בני המשפחה והחוגגים עצמם.
  3. חגיגה רומנטית – לחגוג את האירוע ללא קהל כלל – בבילוי משותף מיוחד, כמו חופשה רומנטית ארוחה חגיגית במסעדה, או בפעילות מועדפת כמו טיול למקום אהוב או טיול לנקודות ציון בחיי הזוגיות.
חידוש נדרים גם בגיל השלישי
חידוש נדרים גם בגיל השלישי

מזכרות מחתונת הזהב

לא משנה איך בחרתם לחגוג את חתונת הזהב – כדאי לכם לתעד את האירוע בתמונות, בסרט או בסרטונים – כדי לייצר מזכרת שתלווה אתכם ואת בני המשפחה גם בשנים הבאות.

לבני המשפחה כדאי לייצר מזכרת מוחשית שתשמש כמתנה עבור הזוג החוגג – ספר תמונות משפחתי, מצגת תמונות משפחתיות, סרטון משפחתי עם ברכות או ברכות כתובות מכל בני המשפחה מאוגדות בספר אחד.

כדאי ומומלץ להכין ספר תמונות מכל שנות הזוגיות המהווה יומן מצולם ומרגש של 50 שנים משותפות.

אפשר גם לשלב ברכות של חברים ואנשים שליוו את הזוג בתקופה כזו או אחרת בחייהם.

כך הופכת חתונת הזהב מאירוע זוגי לאירוע משפחתי רב משמעות ועוצמה – המאפשר לכל אחד מבני המשפחה לעצור לרגע, להיזכר בעבר, להעריך את הקיים ולקבל השראה מהזוגיות ארוכת השנים של אבא ואימא או סבא וסבתא.

חתונת הזהב מחזקת את האהבה
חתונת הזהב מחזקת את האהבה

באחוזות רובינשטיין יש עשרות זוגות דיירים אשר מתגוררים באחוזות הרשת ביחד וזוכים להמשיך לטפח את הזוגיות הארוכה שלהם בבתי דיור מוגן איכותיים ביותר. החיים בדיור המוגן מאפשרים להם ליהנות משגרה יום יומית מלאת פעילויות מגוונות ומשמירה על אורח חיים נוח, מיטיב, מהנה ובטוח.
חלקם אף חוגגים חתונות זהב באהבה ובשמחה רבה.

אנו מאחלים לכל זוגות הדיירים שלנו ולכל הזוגות הוותיקים המשך חיים מאושרים ביחד והרבה סיבות טובות ומרגשות לחגיגות גדולות וקטנות כאחד.

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }