טוען...

החיים בדיור מוגן

מעבר לדיור מוגן: המועדון שנותן ביטחון

תאריך:03.11.22

מועדוני הידידים של אחוזות רובינשטיין מאפשרים לדיירים עתידיים ולמתלבטים להתנסות, להכיר ולחוות את החיים בבית הדיור המוגן – על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורם

ההחלטה לעבור לדיור מוגן אינה פשוטה, ומלווה בהתלבטויות ובשאלות כגון – מיהם הדיירים המתגוררים בבית? מיהם אנשי הצוות? כיצד נראים חיי היומיום ומהו אורח החיים באחוזה? איך מתנהלים הפעילויות והאירועים? ועוד ועוד.

על מנת להקל על דיירים עתידיים, ועל כאלה המבקשים להכיר טוב יותר את האחוזה לפני המעבר, מפעילות אחוזות רובינשטיין, רשת הדיור המוגן הפרטית המובילה בישראל, מועדוני ידידים שבמסגרתם מתקיימות פעילויות מהנות ומשותפות.

כך מתלבטים ודיירים עתידיים זוכים להכיר את הבית, את דייריו ועובדיו מקרוב, נחשפים ומתנסים בפעילויות קהילה, ספורט ותרבות מגוונות, ומתרשמים מאורח החיים באחוזות.
כל זאת, ללא כל תשלום.

"כשחיפשתי דיור מוגן, ביקרתי בין היתר באחוזת ראשונים, ומיד הבנתי שזה המקום שהכי מוצא חן בעיניי", מספרת דיירת האחוזה יעל בהט. "ידעתי כבר שזה הכיוון שלי, אבל ההצטרפות והפעילות במועדון הידידים נתנה לי את הביטחון הסופי למעבר לאחוזה, שאכן התברר כמוצלח מאוד".

כתבת מגזין -מעבר לדיור מוגן: המועדון שנותן ביטחון
סדנת תיפוף במועדון הידידים של אחוזת ראשונים. פעילויות ואירועים מקבילים לאלה של האחוזה

אחוזת ראשונים: אפילו זוגות צמחו במועדון

"מועדון הידידים של אחוזת ראשונים מיועד למתעניינים שחושבים ברצינות על מעבר למגורים באחוזה אבל עדיין מתלבטים", מספרת אירית מגזימוף, רכזת מועדון הידידים של אחוזת ראשונים. "במסגרת המועדון אנחנו פותחים בפניהם את הבית, עם פעילויות ואירועים מקבילים לאלה שיש באחוזה כגון הרצאות, ספורט, פגישות עם דיירים ומפגשים עם צוות העובדים. כך הם מקבלים עוד ועוד נקודות מבט על אחוזת ראשונים. מעבר לכך, נוצרים בין חברי המועדון קשרי ידידות וחברות, שממשיכים גם בדיור המוגן ומהווים עוד רשת ביטחון חברתית. אפילו זוגות צמחו לנו במועדון".

בין הפעילויות שהתקיימו השנה באחוזת ראשונים, אירית מציינת סדנאות תיפוף, טיול יקבים בהרי יהודה, פעילויות התעמלות, הרצאות בנושאי בריאות, איכות חיים, קבלת החלטות ועוד.
לדבריה, החברות במועדון הידידים מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם: "החברות במועדון מאוד מקלה על קבלת ההחלטה. במהלך השנים יש מספר לא מבוטל של חברי מועדון הידידים שהפכו לדיירים שלנו. זה גם הפך את הכניסה שלהם לבית לחלקה יותר, משום שהם כבר הכירו חלק מהדיירים והצוות, ואת הלך הרוח באחוזה".

כתבת מגזין -מעבר לדיור מוגן: המועדון שנותן ביטחון
חברי מועדון הידידים רוקדים באחוזת ראשונים. הכניסה שלהם לבית חלקה יותר

 

דיירת אחוזת ראשונים יעל בהט מוסיפה כי "בפעילויות משותפות של מועדון הידידים עם הדיירים, יכולנו לשמוע מהם ישירות איך הם מרגישים, וגם זה נתן לי ביטחון. אחת הדיירות הייתה מעין חונכת שלי בטיולים של המועדון. התחברנו ועד היום אני ממש ביחסים טובים איתה. כל הדברים הללו מקלים מאוד על המעבר".

לדבריה, בהמשך לחברות במועדון, גם תהליך הכניסה לאחוזה מקיף ומסייע מאוד לקליטה אופטימלית. "ברגע שאתה נכנס לאחוזת ראשונים מלווה אותך צוות שלם של דיירים מהבית. לכל דייר חדש מוצמד דייר ותיק שמלווה אותו, מייעץ ועונה על שאלותיו. בנוסף, בכל קומה יש אחראי שמלווה ומסייע גם הוא.
יש גם יועצת מטעם האחוזה שמייעצת כיצד לסדר את הבית החדש, מה לקחת מהבית הקודם ועל מה כדאי לוותר. בנוסף לכל אלה, בשבוע הראשון קיבלתי ארוחות צהרים חינם במסעדת האחוזה, וגם זה נתן לי זמן להתאקלמות במקום לדאוג לבשל. כל הדברים הללו הקלו מאוד על כניסה חלקה. אני מאוד מרוצה שעברתי לאחוזה, מכל הבחינות".

———————————————
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים
על אחוזות רובינשטיין?
התקשרו ונשמח לעזור:

*3616

———————————————

אחוזת פולג: "חוויה חברתית מדהימה"

באחוזת פולג מיועד מועדון הידידים למתעניינים וכן לדיירים עתידיים, שכבר חתמו על חוזה כניסה עתידי וממתינים לדירה (שכן לאחוזה יש רשימת המתנה ארוכה).

"אנחנו עורכים פעילויות גם לחברי המועדון בלבד וגם ביחד עם הדיירים באחוזה", מספרת אורלי שטיין, מנהלת השיווק והמכירות באחוזת פולג. "אנחנו עורכים טיולים, אירועים, הופעות ומפגשים. השנה למשל קיימנו טיול עם ארוחת בוקר מפנקת בדן קיסריה וסיור אמנות במלון, וחברי המועדון נהנו ביחד עם הדיירים מהופעות שנערכו באחוזה ובהן 'הטיש הגדול' וגלית גיאת ונורית גלרון. בנוסף הם הצטרפו לבראנץ' שבועות, למסיבות פורים, להרמות כוסית לראש השנה ופסח.
מלבד האירועים, מי שמעוניין יכול גם להגיע לחצי יום או יום חווייתי באחוזה. זה מקרב את הדיירים העתידיים לקהילה, לבית ולאורח החיים ולשמחתנו זה מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש".

כתבת מגזין -מעבר לדיור מוגן: המועדון שנותן ביטחון
הופעה באחוזת פולג. חברי מועדון הידידים נהנים ביחד עם הדיירים

 

דיירת האחוזה שנטי בליצקי מספרת על החוויה שלה במועדון הידידים: "האמת שאנחנו התלהבנו כל כך מאחוזת פולג, מהטבע שסביבה ומבתי הקרקע היפהפיים, שהחלטנו לעבור לאחוזה בתוך שעה מהרגע שהגענו אליה. הייתה לנו המתנה של כארבעה חודשים עד למעבר לבית, ובינתיים צירפו אותנו למועדון הידידים. היכרנו שם עוד דיירים עתידיים, וגם דיירים שכבר גרים באחוזה. זה עשה מאוד טוב, כי יכולנו להתחיל להתחבר לאנשים. ובאמת, כשהגענו לא הרגשנו לבד אלא שאנחנו כבר מכירים דיירים. מהר מאוד נוצרו חוויות חברתיות מדהימות".
כיום, היא מספרת על שביעות רצון גבוהה, מעל לכל הציפיות: "שמנו שלט כניסה על שלט הבית שלנו 'גן עדן זה כאן'".

צפו בשנטי מספרת על המעבר והחיים באחוזה:

אחוזת גבעתיים: מועדון אקסקלוסיבי לדיירים עתידיים

בימים אלה מקימה רשת אחוזות רובינשטיין את אחוזת גבעתיים – מגדל הדיור המוגן הגבוה והחדשני בישראל, אשר ממוקם בנקודת מפגש מרכזית בין תל אביב, גבעתיים ורמת גן.
האחוזה צפויה לקום בשנת 2024, והדיירים הרבים שכבר בחרו להצטרף אליה, נהנים בינתיים מחברות במועדון ידידים אקסקלוסיבי בשם "GOLD LABEL".

במסגרת המועדון הם מכירים את חבריהם העתידיים לאחוזה ואת אנשי הצוות, ועורכים ביחד פעילויות מהנות ומגבשות.

כך למשל, הם נהנו מערב מושקע ומהנה של קולנוע וקולינריה בניחוח צרפתי, שנערך בקולנוע לב בדיזנגוף סנטר, ומביקור חווייתי, מרתק וטעים ביקב קדמא שבכפר אוריה – יקב קסום באזור ירושלים, שבו ייצור היין נעשה בשילוב ייחודי של שיטות עתיקות וחדשניות.

"המפגשים האלה מהווים את הקשר העיקרי בין האנשים עד למעבר, ולמעשה אנחנו מייצרים מעין משפחה", אומרת אילנה שרבני, מנהלת השיווק והמכירות של האחוזה. "הרצון שלנו הוא שהדיירים ייכנסו להתגורר בדיור המוגן כשהם כבר מגובשים כקהילה – זה יתרון אדיר".

כתבת מגזין -מעבר לדיור מוגן: המועדון שנותן ביטחון
מועדון הידידים של אחוזת גבעתיים. יוצרים משפחה

 

החברויות במועדוני הידידים תורמות רבות לדיירים עתידיים באחוזות, ומאפשרות להם מעבר נוח וחלק יותר.
מתעניינים באחת האחוזות? רוצים להצטרף לאחד ממועדוני הידידים? התקשרו: 3616*

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }