טוען...

החיים בדיור מוגן

המדריכה האלופה במשחק ברידג'

עירית נימן, שזכתה פעמיים באליפות ישראל לברידג' לנשים, היא מדריכת חוגי הברידג' הפופולריים באחוזת בית הכרם כבר 13 שנה | בריאיון מיוחד היא נותנת כמה טיפים חשובים לשחקנים וקובעת "הכי חשוב ליהנות מהמשחק, לשמוח כשמצליחים ולא להתרגז אם טועים"
תאריך:01.11.21

עירית מגיעה לשיעורי הברידג' בבית הדיור המוגן אחוזת בית הכרם שבירושלים פעם בשבוע, ויש לה קבוצה המונה כ-30 דיירים. זוגות השחקנים בחוגי האחוזה הם בדרך כלל קבועים, אבל עירית משתדלת לשנות אותם מדי פעם כדי ליצור עוד הזדמנויות להיכרויות חדשות.

מעבר לכך עירית מנהלת מועדון ברידג' בירושלים, שגם אליו מגיעים מדי פעם שחקנים מהאחוזה, שרוצים ללמוד עוד ולתרגל את המשחק.
עירית עבדה כאשת חינוך במשך שנים. בעלה תמיד שיחק ברידג', ובשלב מסוים עירית ביקשה ממנו שילמד גם אותה. הוא נענה לבקשה בשמחה – ועירית התגלתה ככישרון אמיתי. היא הצטרפה למועדון משחק ברידג', התקדמה, השתפרה, זכתה פעמיים באליפות ישראל לברידג' לנשים, ובהמשך הדרך עברה קורס מורי ברידג' ומנהלי מועדון ברידג'.

למה הברידג' כל כך פופולרי בקרב בני הגיל השלישי?

"קודם כל כי בגיל הזה יש יותר זמן. הברידג' הוא פעילות פנאי מאוד מעניינת ומאתגרת ויש לו יתרונות רבים", מסבירה עירית. "הוא תורם מאוד לקשרים החברתיים ומגדיל את המעגל החברתי כי במשחק ברידג' נמצאים כל הזמן באינטראקציה עם אנשים. הברידג' מעולה לחיזוק המוח והזיכרון. יש כמה וכמה מחקרים שהראו כי הברידג' מונע אלצהיימר ועוזר להילחם במחלה. הברידג' מלמד גם איך לשתף פעולה ואיך להתמודד עם אתגרים ולפתור בעיות ביחד. אמנם זהו משחק תחרותי אבל הוא תורם הרבה ליחסי אנוש", היא מפרטת.

איזה טיפים את יכולה לתת לשחקני ברידג' מניסיונך כשחקנית וכמורה?

"קודם כל חשוב להיות קשובים לשותף למשחק. צריך להסביר לו בדיוק מה יש לך ביד ולא להתרגז עליו אם הוא שכח משהו או טעה. חשוב מאוד לא לכעוס גם על עצמנו אם אנחנו טועים במשחק – הכי חשוב להמשיך הלאה ולא לתת לטעויות להשפיע על המוטיבציה לנצח וגם לא להוציא אותנו מריכוז".

עירית מספרת כי שחקני הברידג' באחוזה סקרנים ובעלי מוטיבציה ללמוד עוד ועוד, לתרגל ולהצליח. לדבריה הם לא מפספסים אף שיעור ומגיעים תמיד בזמן. "זה כיף ללמד את הדיירים כי הם תמיד קשובים ומראים המון נכונות ללמוד ולאתגר את עצמם. אני מכירה אותם כבר הרבה שנים ונוצרו בינינו יחסים טובים וקרובים. אני ממליצה לכל מי שרוצה להצטרף אלינו לחוגים ולמשחקים ולהכיר את המשחק הנהדר הזה שמוסיף המון לחיים מבחינות רבות".

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }