טוען...

ספורט, בריאות ותזונה בגיל השלישי

המרפאה של אחוזת ראשונים

תאריך:18.06.23

רנה דובדבני, דיירת דיור מוגן אחוזת ראשונים, מספרת על צוות המרפאה באחוזה. 

ברכה שפונגן, מנהלת האגף לטיפול אישי. קיבלת אותי בברכה, בחיוך ובסבר פנים יפות. סיפרת לי על פעילותך הרבה במוסדות הרפואה החשובים שעבדת בהם. נתת לי רשימה הכוללת את האחיות והאח שעובדים במרפאה בדיור המוגן, ושתי אחיות ואח שעוזרים בלילה ועובדים גם במחלקת התשושים בקומה שמונה.
תודה לך ברכה יקרה!

המרפאה של הדיור המוגן

רשימת האחיות והאח: אוקסנה אשכנזי, קמילה בינדר כהן, איציק אליאב, נופר ליבוביץ, אווה רודינה. האחיות והאח עובדים בנאמנות ובלב אוהב. כמו כן גם ויקטוריה, אמבט ואדם העובדים בלילה.

ויויאן כהן – אחות אחראית:
תודה לך ויויאן, על רחמנות בלתי נגמרת, על סבלנות, על הרגעה, על יחס מדהים, על חיוך חם, על כך שאת אחות אחראית שאנו אוהבים.

הרופאה שלנו ד"ר וייס:
תודה לך רופאה יקרה על יחסך המיוחד לכל חולה.על טיפולך המסור, על הביקורים בדירות, על בדיקות הדם שלא חשים בהן. על הסבלנות לשמוע כל חולה, ועל ליבך הטוב!

רחל:
רחל נמצאת באחוזה משנת 2005. על כל הוצאה או התחייבות נדרש ממנה כיום לשלוח מסמכים מתאימים למוקד של הכללית, למטרת אישור מוקדם. בהתאם להחלטתם תאושר ההוצאה או שלא. בזמן קבלת המסמכים דואגת רחל לזימון ולסיכום הביקור האחרון שיהיו מצורפים, ומעבירה למוקד. עבודתה לא קלה.
רחל עושה עבודה נאמנה ודואגת לכל דייר ולכל פרט.

אופירה:
אופירה מזכירת המרפאה בקומה שמונה. היא מזמינה תורים לד"ר וייס, מקבלת את את דיירי האחוזה ומטפלת בבקשותיהם. אופירה חביבה מאוד כלפי הדיירים.

 

מתוך "דבר ראשונים", עיתון הדיירים של אחוזת ראשונים

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619

    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }