טוען...

החיים בדיור מוגן

לחיות את החלום בגיל השלישי: מדוע דיור מוגן הוא הפתרון המושלם עבור ההורים שלך?

תאריך:24.08.23

ככל שההורים שלנו מתבגרים, אנחנו יותר ויותר דואגים לבריאותם ולרווחתם.
זהו שלב שבו היוצרות מתהפכות: ההורים, שתמיד היו הגב והמשענת שלנו, צריכים עכשיו אותנו הילדים. אבל אנחנו לא תמיד יודעים מספיק כיצד לפעול, או יכולים לפנות זמן מספק על מנת לסייע להם.

עם יציאתם לגמלאות, ולאחר עזיבת הילדים את הבית, עומדים בפני ההורים שלנו, גם אם הם עצמאיים ופעילים, אתגרים שונים ובהם: בדידות ומחסור בחברה, שעמום וחוסר משמעות, היעדר תחושת ביטחון אישי ורפואי, קושי בתחזוקת הדירה ועוד. לנו, הילדים, קשה לראות אותם במצב הזה, וקשה גם לסייע להם מספיק.

אז מה בכל זאת עושים? יש פתרון אחד, שיותר ויותר אנשים מאמצים בגילאי 70 פלוס; פתרון המתאים למבוגרים עצמאיים שרוצים ליהנות מכל מה שלחיים יש להציע, בביטחון חברתי, אישי ורפואי מיטביים; פתרון שיכול להפוך את התקופה הזו למאושרת עבור ההורים שלכם, ולהעניק לכם הילדים הרבה שקט נפשי.

הפתרון הזה הוא דיור מוגן: בית שבו גרים מבוגרים עצמאיים בדירות פרטיות, ונהנים מחיים מלאים בחברה, בעשייה ומשמעות, וכל זאת בביטחון מיטבי.

במאמר זה נסקור את עשר הסיבות המרכזיות שבגינן דיור מוגן עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר עבור ההורים שלכם. אתם מוזמנים לקרוא ולהתרשם, וגם כמובן להעביר את המידע המשמעותי הזה להוריכם.

1. חיי חברה וקהילה תוססים

עם הפרישה לגמלאות, יציאת הילדים מהבית ולעתים גם התאלמנות, רבים מההורים שלנו חווים בדידות שלה יש מחירים נפשיים ובריאותיים לא מבוטלים.
לנו, הילדים, קשה לראות את הכאב של ההורים, וקשה גם למלא את צורכיהם ולהעניק להם חברה מספקת. בבתי דיור מוגן בדידות אינה אפשרות! בדיור מוגן ניתן דגש רב על חיי חברה עשירים ומגוונים; בקהילות תוססות ואיתנות, במפגשים, בפעילויות, באירועים ובחוגים.
מרגע שהדייר נכנס לבית, הוא זוכה למעטפת חברתית, מצד הדיירים והצוות, ורבים שעוברים לבתי דיור מוגן מוצאים בהם חברי נפש, ולעתים גם זוגיות ואהבה.

 

אירוע באחוזת בית הכרם, דיור מוגן בירושלים. קהילה תוססת ומעטפת חברתית

2. פעילויות סביב השעון

חברה הקרוב של הבדידות הוא… השעמום.
לאחר הפרישה מהעבודה, בבית הריק וללא אפשרויות רבות באזור המגורים, ההורים שלנו חווים לעתים רבות חוסר משמעות בחייהם.
בדיור מוגן, לעומת זאת, אין רגע דל. שפע של פעילויות לגיל השלישי וחוגים מגוונים בתחומי הספורט, תרבות, אומנות וחברה, ממלאים את הימים בהנאה, בעשייה ובעניין. לצד זאת – הרצאות, הופעות, טיולים, מפגשים חברתיים ופעילויות התנדבות משלימים חיים מלאי סיפוק שאין בהם רגע אחד של שעמום.

3. הגשמת חלומות

עוד סיבה משמעותית המבהירה מדוע להורים שלך כדאי לעבור לדיור מוגן, היא שהגיל השלישי הוא הזמן הנכון להגשים חלומות, ובדיור מוגן יש את כל מה שצריך כדי לעשות זאת.
כאן יוכלו ההורים שלכם לגלות את השחקן שבהם בחוג לתיאטרון, למצות את הכישרון בחוגי ציור ופיסול או לשמור על כושר-על בבריכה ובחדר הכושר. כמעט כל דייר בדיור מוגן יכול להמציא את עצמו מחדש ולהתמסר לתשוקות ולאהבות שעד כה לא היה לו פנאי או הזדמנות להשיגם.
לא פעם אנו משתאים נוכח אומנים שמגלים את עצמם בגילאי 70 פלוס, ומציגים את עבודותיהם בהצלחה, בהנאה ובסיפוק גדול.

אולימפיאדה אחוזות רובינשטיין
אולימפיאדה באחוזת בית הכרם. לפעילות ספורטיבית יש יתרונות אדירים

4. ספורט לגוף ולנפש

אחרי הפרישה ובגיל מבוגר קל מאוד להפוך ל"בטטות כורסה". אבל לספורט, במיוחד בגילאים הללו, יש יתרונות אדירים: שעות של תעסוקה, בריאות גופנית וגם – מנטלית.
בדיוק בשל כך ישנם בבתי דיור מוגן מרכזי ספורט הכוללים חדרי כושר, בריכות מחוממות ואולמות, ומגוון גדול של חוגים ספורטיביים המותאמים לרמות שונות.
הזמינות של מתקני הספורט, רמתם ואיכותם מובילים דיירים רבים לעסוק בפעילות ספורטיבית באופן יומיומי ממש. את התוצאה אפשר לראות הן מבחינה בריאותית והן מבחינה מנטלית.

5. דירות המותאמות באופן אידיאלי לבני גיל הזהב

הבית שבו גדלתם, ושבו ההורים שלכם גידלו אתכם, התרוקן. פעמים רבות, הוא כבר גדול מדי לזוג הורים וקשה לתפעול ולתחזוקה; פעמים אחרות, הוא אינו מותאם לצרכים של אנשים מבוגרים ואפילו אינו בטיחותי להם.
בבתי דיור מוגן הדירות מותאמות בדיוק לצרכים של בני גיל הזהב: לא גדולות מדי, נוחות באופן אופטימלי, וכוללות אמצעי הגנה חשובים, שיסייעו להורים שלכם בעת מצוקה.

דירה לדוגמא אחוזות רובינשטיין
דירה באחוזת צהלה, דיור מוגן בוטיק בתל אביב. מעוצבת ונוחה

6. ביטחון מעל הכול 24/7

תחושת הביטחון בגיל השלישי משפיעה באופן מכריע על המצב הנפשי והגופני.
כשמתבגרים ונחלשים, התחושה הזו נפגעת פעמים רבות גם בבית וגם מחוצה לו.
בתי דיור מוגן, כשמם, מתוכננים תוך מחשבה על בטיחותם של המבוגרים וההגנה עליהם. בבתי דיור מוגן אבטחה 24/7, ובדירות שבהן ישנם מערכת קריאת מצוקה לקריאה מיידית לתורני מרפאה ואנשי ביטחון, מערכת גילוי וכיבוי אש אוטומטית ותאורת חירום. כל אלה מבטיחים ביטחון מקסימלי להוריכם – ושקט נפשי לכם.

7. תחזוקת הדירה

ההורים קוראים לכם בכל פעם שצריך להחליף מנורה או לתקן את הטלוויזיה, לעיתים ברגעים הכי פחות נוחים? אנשי מקצוע גבו מהם סכומים לא הגיוניים על תיקונים פעוטים?
בדיור מוגן תחזוקת הדירה של ההורים אינה צריכה להדאיג אתכם יותר. בבתי דיור מוגן דואגים לכל צורך בדירה – בטלפון אחד. איש מקצוע מיומן, העובד עבור האחוזה באופן קבוע, יגיע לתקן את הנדרש. גם אם ההורים עצמם עדיין מטפלים בבית – דיור מוגן ייתן להם חופש מחובות התחזוקה, והם יוכלו להתמקד בהנאה מהחיים שלהם. מי כמוכם יודע כמה זה מגיע להם!

8. שירותי בריאות זמינים ורציפים

הדבר החשוב ביותר, תמיד ולפני הכול, הוא הבריאות של ההורים.
בבתי דיור מוגן ישנן מרפאות עם צוות אחיות מיומן ורופא/ה. המשמעות היא שבמידת הצורך הוריכם יקבלו טיפול במהירות ובקלות, מבלי שהנטל ייפול רק על כתפיכם, ותוך הידיעה ותחושת הביטחון שלכם שיש מי שדואג להם בכל רגע.

9. צוות מסור ומקצועי

דיור מוגן מזכיר במידה רבה חיים בבית מלון, רק עם הרבה פלוסים נוספים שמאפשרים את החופשה הבלתי נגמרת הזו. אחד מהם הוא אנשי הצוות של הבית, שתפקידם לדאוג לכל מחסור ולכל צורך; לא רק לאלה הנוגעים לתחזוקה או לצרכים טכניים, אלא גם במקרה שצריך תמיכה וסיוע רגשיים, ומענה לבקשות וצרכים המתעוררים בחיי היומיום.
הצוות הזה עוטף את ההורים עם הכניסה לבית הדיור המוגן (ולמעשה, אפילו לפניה – בסיוע, תמיכה ועצות לקראת המעבר), כך שהמעבר יהיה חלק וקל ככל הניתן, וממשיך ללוות אותם מאותו רגע והלאה.

צוות מסור ומקצועי אחוזות רובינשטיין

10. שקט נפשי בשבילכם

ההורים שלך מתבגרים, אתה מוצא את עצמך דואג להם יותר, ורוצה שאת השלב הזה של חייהם הם יחיו באופן הטוב ביותר. מוקפים בחברה ובעשייה. מאושרים ומסופקים. חשים ביטחון ובריאים.
דיור מוגן על מרכיביו השונים, אותם פירטנו בשורות הקודמות, הוא המקום שבו ההורים היקרים שלכם יזכו לכל אלה.
כך, אתם תזכו לשקט נפשי ושלווה, בידיעה שהוריכם נמצאים במקום הטוב והבטוח ביותר עבורם. להם ולכם נותר זמן רב ליהנות רק מזמם האיכות המשותף, ולא מדאגות ומטרדות היומיום.

ההצעה שלנו:

דיור מוגן אחוזות רובינשטיין – כי להורים שלכם מגיע לחיות את החלום

אחוזות רובינשטיין היא הרשת הפרטית הגדולה והמובילה של דיור מוגן בישראל.
לרשת ארבע אחוזות יוקרה במיקומים המרכזיים ביותר בארץ:

שתי אחוזות יוקרה נוספות, חולון וגבעתיים, נמצאות בהקמה בימים אלה.

עם ניסיון של כ-30 שנה בדיור מוגן, מקצוענות, חוסן כלכלי ושירות שאין שני לו, אנו מתמחים בדיור מוגן ומתן פתרונות מיטביים לאנשים בגילאי 70 +.
דיירי האחוזות מתגוררים בדירות מעוצבות, בשילוב מושלם בין פרטיות וחיי חברה וקהילה תוססים. אורח החיים באחוזות דומה לחופשה מהנה ומלאה בחוויות והפתעות: פעילויות ספורט, תרבות וחברה סביב השעון, טיולים, הרצאות, חוגים, מסיבות, אירועים ועוד ועוד.
אלה הם חיים מלאים במשמעות ובתוכן, אשר הופכים את התקופה הזו, לדברי רבים מדיירנו, ליפה בחייהם. כל זאת בביטחון בריאותי ואישי מיטבי. תוחלת החיים של דיירי האחוזות העומדת על כ-90 שנה! (לעומת 84 שנה בכלל האוכלוסייה).

באשר למחירי דיור מוגן, אחוזות רובינשטיין מציעות מגוון גדול של מסלולים, חלקם בתשלום של פיקדון ודמי אחזקה חודשיים, וחלקם בשכירות חודשית בלבד. המסלולים שלנו מאפשרים לכל אחד למצוא את זה המתאים לו ביותר, וברבים מהם אין צורך למכור את הדירה על מנת לעבור לדיור המוגן.

אם אתם רוצים להעניק את כל הטוב הזה להוריכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולתאם ביקור, ביחד עם ההורים: 3616*

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619

    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }