טוען...

החיים בדיור מוגן

בתי דיור מוגן בנתניה והסביבה – סקירה והשוואה

תאריך:08.04.24

כשאתם בוחנים מעבר לדיור מוגן, בחירת מיקומו יכולה להתמקד בסביבה המוכרת שבה אתם חיים כבר שנים רבות, או לחילופין – פתח לשינויים ואף להגשמת חלומות.

כך למשל, הבחירה לעבור לבית דיור מוגן בנתניה והסביבה יכולה להתקבל על רקע שיקולים משפחתיים, כמו הרצון להתקרב לילדים ולנכדים שמתגוררים באזור השרון; לאור הרצון ליהנות מיתרונות העיר וסביבותיה – מקומות הבילוי, הפארקים, חופי הים ועוד; או בשל הרצון לשנות אווירה ולחיות במרחב הכפרי באזור נתניה, עם מרחבים פתוחים וטבע מלבלב. במאמר זה נבחן בקצרה את האפשרויות לחיים בגיל השלישי בנתניה, ונסקור כמה בתי דיור מוגן בעיר ובסביבתה.

מזרקה בנתניה
מדוע לבחור בבית דיור מוגן בנתניה?

נתניה התפתחה מאוד בעשורים האחרונים כעיר נופש וקייט מובילה; לאורך השנים, לצד מבני מגורים המתנשאים לגבהים, שמרה נתניה על הריחוק מאזורי התעשייה, ועיקר תרבות הפנאי בה התמקד במדרחוב המרכזי המושקע, ובשורת החנויות שחזיתן אחידה.
כיום, חלק גדול מהמוסדות העתיקו את פעילותם לחלקים נוספים של העיר, וישנם מבני תרבות, אטרקציות ומקומות בילוי גם בשכונות השונות. במקביל, רצועת החוף בנתניה טופחה רבות, ורבים משווים את העיר לריוויירה הצרפתית. כמו כן, את נתניה מקיפה הסביבה הכפרית המוריקה של השרון, עם מושבים וקיבוצים, שדות, פרדסים וחופי ים.
כל אלה, בשילוב העובדה שנתניה נמצאת במיקום מרכזי – באמצע הדרך בין תל אביב וחיפה – הובילו להתעניינות גוברת בדיור מוגן בנתניה ולא פחות מכך, בבתי דיור מוגן בסביבתה; אלה נהנים גם מיתרונותיה של עיר מרכזית, וגם מיתרונות המרחב הכפרי.

העיר נתניה והים בלילה

רשימת בתי דיור מוגן בנתניה והסביבה: סקירה קצרה

על מנת לסקור בקצרה את בתי הדיור המוגן בנתניה ובאזור הסובב את העיר, בחרנו בשלושה בתי דיור מוגן שכל אחד מהם נמצא במרחב שונה. הראשון ממוקם בלב ליבה של העיר; השני בחלק הנמצא בגבולה הדרומי; ואילו השלישי – במרחב כפרי, בצמוד לשמורת טבע, כמה דקות נסיעה מנתניה.

דיור מוגן "נופי השרון" בלב העיר נתניה

בית דיור מוגן ותיק בבעלות פרטית השוכן במרכז נתניה, מעל המגדל המסחרי הפעיל "קניון עופר" ברחוב פתח תקווה. חוויית המגורים בבית היא ללא ספק אורבנית, ומאפשרת לדיירים נגישות גבוהה לחנויות, לשוק בנתניה וגם להיכל התרבות העירוני, אך פחות מומלצת לאוהבי השקט והשלווה.
המבנה במגדל המגורים מציע 110 דירות קטנות בחלוקה שונה של חדרים. רוב הדירות בנות 2 חדרים וישנן גם דירות 3 חדרים. ברחבי הבית ישנם אזורים ציבוריים לרווחת הדיירים, ואפשרות לבלות עם בני המשפחה המתארחים באחד מבתי הקפה שבסביבה.

דיור מוגן "לב גנים" בדרום העיר נתניה

בית הדיור המוגן הוותיק "לב גנים" שוכן בין שכונת אגמים לבין שכונת עיר ימים הדרומיות. מדובר באזור בעיר נתניה שמתאפיין באוכלוסייה מעורבת – משפחות צעירים ומשפחות בתחילת דרכן לצד שכונות עם תושבים ותיקים.
בית הדיור המוגן שוכן בסמוך למרכז מסחרי, ונגישותו התחבורתית מאפשרת גישה מהירה לאזור התעשייה הדרומי של העיר, וכן גישה מהירה לכביש החוף. הבית כולל שני בניינים, ובסך הכול 120 יחידות דיור. בבניין הוותיק מבין השניים – 80 יחידות דיור בגדלים שונים, החל מדירת סטודיו, 2 חדרים ועד 3 חדרים. במבנה החדש עוד 40 יחידות דיור מרווחות קצת יותר – 50 מ"ר ועד 80 מ"ר.

דיור מוגן 'אחוזת פולג': כפר דיור מוגן יוקרתי מבית אחוזות רובינשטיין

אחוזת פולג מרשת אחוזות רובינשטיין שוכנת בצמוד לקיבוץ תל יצחק, מרחק נסיעה של מספר דקות מנתניה, ובסמוך לשמורת טבע יפיפייה.
מדובר בבית דיור מוגן מומלץ ויוקרתי בשרון, כאשר אחד מהיתרונות הבולטים באחוזת פולג הוא היותו אחד מבתי הדיור המוגן היחידים בארץ שמציע בתים צמודי קרקע; האחוזה נמצאת במתחם מטופח להפליא, המזכיר כפר נופש, אשר התנועה בתוכו נעשית דרך שבילים ירוקים המתפצלים לווילות אינטימיות ויפהפיות. כל וילה מוקפת בגינה קטנה שמעוצבת בידי הדיירים המתגוררים בה. לצד זאת, יש באחוזה גם דירות שניים ושלושה חדרים במפרט גבוה, המשקיפות אל הנופים המרהיבים.
באחוזת פולג קאנטרי גדול ובו בין היתר בריכה חצי אולימפית מקצועית ומחוממת על פי הצורך. באחוזה מתגוררת קהילת דיירים פעילה ומגובשת, וסדר היום הגדוש כולל מגוון גדול של פעילויות לגיל השלישי בנושא תרבות, ספורט וחברה. הנגישות מאחוזת פולג אל העיר נתניה וכביש החוף גבוהה; בסמוך לאחוזה, במרחק נסיעה קצרה, נמצאת תחנת הרכבת בית יהושע, ובאחוזה עובר קו 48 לנתניה ומנתניה.

בנייני דיור מוגן אחוזת פולג כפר דיור מוגן יוקרתי
אחוזת פולג. כפר דיור מוגן יוקרתי בשרון, סמוך לנתניה

לסיכום

העיר נתניה הפכה לאטרקטיבית בשל מיקומה המרכזי, פיתוחה הרב וחופי הים המושקעים, ובסביבתה יישובים מטופחים ומרחבי טבע מרהיבים. צעירים רבים עברו בעשור האחרון לאזור השרון, ולכן המעבר אל דיור מוגן בנתניה והסביבה פותר פעמים רבות גם את אתגר המרחק מהילדים. בכתבה זו סקרנו בקצרה כמה מהאפשרויות הבולטות באזור.
אם אתם מחפשים דיור מוגן בנתניה ובסביבתה, אנו ממליצים לכם להמשיך בתחקיר ברשת האינטרנט, ולהגיע לביקור בבתי הדיור המוגן המעניינים אתכם. אחרי הכול, אין טוב יותר ממראה עיניים.

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }