טוען...

החיים בדיור מוגן

צהלה והעיר הגדולה

אחוזת צהלה התל אביבית מחוברת לעיר הגדולה מלאת האפשרויות, על התרבות והעיצוב שבה, אך בו בזמן היא מספקת שקט ושלווה בשכונה אינטימית וירוקה ובאווירה יוקרתית ומפנקת. מדובר על בוטיק של דיור מוגן
תאריך:24.01.22

שכונת צהלה התל אביבית היא אחת מהשכונות הצפוניות הנחשקות של העיר, הנהנית משפע של צמחייה ירוקה ומשקט מרגיע, על אף היותה חלק מהכרך הסואן. אחוזת צהלה ממוקמת בפאתי השכונה ודייריה נהנים מהיתרונות של השכונה היוקרתית, קרבה לעיר ולעושר האפשרויות שבה לצד שקט, נוף ואיכות חיים.

דיירי אחוזת צהלה נהנים מהיתרונות של השכונה היוקרתית והקרבה לעיר לצד שקט, נוף ואיכות חיים

כאן הכל קורה

עם הכניסה לאחוזה מרגישים את האווירה המיוחדת וה"בוטיקית" של המקום. עבודות האומנות של הדיירים מוצגות בשטח האחוזה, הריהוט מפנק ומודרני בשילוב נגיעות מוזהבות, ספרי העיון והעיצוב נגישים לכולם – כל אלו מזמינים את הדיירים והמבקרים לעצור לרגע ולשקוע אל תוך האווירה הרגועה, אווירת הבית.
מהכניסה הראשית, העוברת דרך עמדת השומרים ומופרדת מהשטח הציבורי, מגיעים אל החלל הציבורי של האחוזה – החלל שבו הכל קורה. אפשר לשבת בלובי על הכורסאות הסלוניות למפגש חברי, לשבת לצד השולחן לארוחה קלה או לעיון בעיתון או בספר, להיפגש עם חברים בבית הקפה, לשתות משקאות ויינות בבר, ליהנות מהגלריה והתערוכות המתחלפות או להגיע למפגשי התרבות המרתקים, החוגים והפעילויות באולמות הסמוכים, ואפשר גם רק לשבת וליהנות מהאוויר הפתוח בפטיו היפהפה הטובל בירוק, שבטבורו בריכת דגים.

"כל אזור בחלל מייצר חוויה אחרת", מסבירה אלה ממון, מנהלת השיווק והמכירות של אחוזת צהלה. "יש את אזור בית הקפה הנינוח, לצידו אזור ישיבה רחב ידיים המאפשר מפגשים חברתיים ולצידו אזור המשחק עם שולחנות הביליארד. כך כל אחד יכול לבחור איפה להיות, עם מי ומתי", היא מסבירה.
"מגוון האפשרויות הפתוחות תמיד בפני הדיירים משקף את הרצון לתת לכל אחת ואחד מהם את היכולת לבחור בעצמו את התוכן, הקצב והזמן המתאימים לו״, מסבירה חגית פינטו מנכ"לית האחוזה. "אני מאמינה שכל אירוע היא סיבה למסיבה ואני רוצה לאפשר לדיירים לקחת חלק באווירה זו".

כבר בכניסה לאחוזה מרגישים את האווירה המיוחדת וה"בוטיקית" של המקום

באחוזת צהלה ניתנת האפשרות לדיירי הדיור המוגן להתאים את התוכנית היומית לכל אחד ומה שמתאים לו, כך שהוא יוכל ליצור סדר יום אישי המותאם לצרכיו ועיסוקיו. כך למשל, חדרי החוגים פתוחים לאורך כל שעות היום, ולכן מי שאינו רוצה להשתתף בחוג מסוים אבל מעוניין ליצור בזמנו הפנוי – יכול, בתיאום מראש, ליהנות מזמן יצירה אישי ושקט בתחום המועדף עליו.
"הדיירים שלנו יכולים להחליט לראות סרט בחברותא, ליצור בסדנאות אומנות בחדרי סטודיו מאובזרים, לשחות בבריכה, להתאמן בחדר כושר או לצאת להליכה נורדית בשכונה הירוקה והשקטה", מפרטת חגית.

החיים בקהילה

דיירי אחוזת צהלה מתגוררים בדירות איכותיות ומעוצבות, הנמצאות בבניין יוקרה מהודר, מוקפים בסביבה מטופחת ובמתקנים איכותיים הכוללים בריכה, חדר כושר, מסעדה, חדרי חוגים וסדנאות ואולמות.
לאווירה האינטימית של האחוזה תורמים רבות גם היחסים בין צוות העובדים והדיירים. עובדי האחוזה הם חלק מקהילה שבה מתקיימים קשרים קרובים והיכרויות אישיות עם הדיירים ובני המשפחה. הדלתות כאן תמיד פתוחות והמטרה היא להקשיב, לדעת ולעזור לכל אחד מבני הקהילה בעת הצורך.
בין צוות האחוזה לנציגות הדיירים מתקיים קשר הדוק וקבוע והם שותפים בהחלטות הנוגעות לאחוזה. בין הדיירים באחוזה נוצרו קשרי חברות קרובים על בסיס המכנה המשותף הרחב המאפיין אותם – אנשים שאוהבים את החיים הטובים, מעריכים איכות, שוחרי תרבות ואוהבים את העושר של העיר לצד השקט של מקום המגורים. יחסי החברות נבנים, נשמרים ומתחזקים בעזרת הפעילויות הרבות המוצעות באחוזה, אם אלו אירועי התרבות, הטיולים, ההרצאות והחגיגות המשותפות או פעילויות היום יום הרבות, ביניהן החוגים, הסדנאות חדר הכושר, הבריכה, הספא, קבוצות העניין המתכנסות סביב נושא עניין משותף ועוד. בזכות כל אלו אחוזת צהלה היא לא רק בית אלא גם משפחה אחת גדולה – מלאה בחוויות, פעילויות יחסים ורגש.

עובדי האחוזה מכירים אישית את הדיירים ואת בני המשפחה

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619






    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }