טוען...

החיים בדיור מוגן

תוכנית הפרימיום: דיור מוגן בהתאמה אישית

תאריך:18.05.23

לראשונה בבתי דיור מוגן: דיירים עצמאיים שתפקודם התדרדר, והם נזקקים למטפל זר שיתגורר עמם בדירה, זוכים למגוון פעילויות ושירותים מותאמים – ולפיקוח בריאותי רציף | התוצאה: איכות חיים גבוהה ושקט נפשי לבני המשפחה

דיור מוגן הוא בית לאנשים עצמאיים בני 70 פלוס.
השירותים, הדירות, המתקנים, הפעילויות ודרך החיים בדיור המוגן – כולם מיועדים לשרת אנשים עצמאיים, ולהעניק להם חיים פעילים ומאושרים עם ביטחון חברתי, אישי ובריאותי מיטבי.
אולם, מטבע הדברים ובמרוצת השנים, הצרכים של חלק מהדיירים משתנים. לעתים, חל שינוי במצב התפקודי/בריאותי/קוגניטיבי של דייר המתגורר בבית הדיור המוגן, והוא זקוק לשירותים המותאמים למצבו החדש.
במקרים אלו, הדייר יכול להיעזר בעובד זר שיתגורר עמו בדירה.
אולם מעבר לכך, עד היום בתי דיור מוגן לא סיפקו לדיירים אלו מענים הולמים – הן מבחינת ניטור ופיקוח רפואי רציף והן מבחינת פעילויות תרבות וספורט המותאמות למצבם. יתרה מכך: הבתים אינם מחויבים לספק כל שירות או מעטפת אשר עונים על הצרכים המשתנים של הדיירים ברבות השנים. בכך למעשה מוטלת כל האחריות על ילדי הדיירים ובני משפחתם.

רשת אחוזות רובינשטיין משנה את חוקי המשחק

 

תכנית פרימיום לתמיכה בדיירים באחוזות רובינשטיין
תכנית פרימיום לתמיכה בדיירים באחוזות רובינשטיין

כעת, לראשונה, ישנו פתרון מקיף ואיכותי לדיירים שכבר אינם עצמאיים, והם ממשיכים לגור בדיור המוגן: תוכנית הפרימיום שפיתחה אחוזות רובינשטיין, רשת הדיור המוגן הפרטית המובילה בישראל, שלה שש אחוזות (ארבע קיימות ושתיים בהקמה).

במסגרת תוכנית הפרימיום, פותחה תוכנה ייחודית עבור הרשת, היוצרת מסלול אישי מותאם לכל דייר, על פי מצבו וצרכיו.
בנוסף, התוכנית משלבת פעילויות תרבות, ספורט וחברה במועדון ייעודי.
יש לכך ערך רב: פעילות מותאמת לדיירים לא עצמאיים בסביבה מוגנת משפרת מאוד את איכות חייהם. בנוסף, הדייר זוכה לטיפול מתאים של צוות הבית ולהשגחה צמודה ומקצועית של מרפאת האחוזה. בני משפחתו של הדייר זוכים לסיוע של האחוזה בפיקוח על עבודתו של המטפל הזר. כך, לדייר ניתן מענה מקיף ואיכותי בזמן שהוא הכי נזקק לו, מבלי להטריח את המשפחה, שזוכה בשקט נפשי בעת שיקירם מקבל את הטיפול הטוב ביותר.

חשוב לציין כי ההצטרפות לתוכנית הפרימיום היא כבר בעת חתימת הסכם הדיור המוגן, כך שהדייר ובני משפחתו נהנים משקט נפשי וביטחון לגבי העתיד, למקרה שבו יחול שינוי במצב הדייר. 
תוכנית הפרימיום נכללת כבר עכשיו בחוזי הדיור המוגן של אחוזת פולג שבשרון ואחוזת גבעתיים, ותיכלל בעתיד הקרוב גם בשאר האחוזות של הרשת: אחוזת צהלה בתל אביב, אחוזת בית הכרם בירושלים, אחוזת ראשונים בראשון לציון ואחוזת חולון.

תוכנית הפרימיום: כל המרכיבים

◾שירותי ספורט, תרבות וחברה מותאמים אישית
◾מעקב רפואי צמוד על ידי צוות המרפאה בבית הדיור המוגן
◾סיוע באיתור מטפל, בהדרכתו ובמציאת מחליף במידת הצורך
◾סיוע במיצוי זכויות
◾בדיקת הדייר באופן קבוע: קיום ביקורי בית קבועים ויזומים
◾סיוע בביצוע תיאומים מול קופות החולים
◾שירות איסוף תרופות
◾ליווי צמוד של מחלקת דיירים

אחוזות רובינשטיין, רשת הדיור המוגן הפרטית המובילה בישראל, ממשיכה להוביל את תחום הדיור המוגן בשירות ללא תחרות ובתוכניות חדשניות ופורצות דרך.
מוזמנים ליצור עמנו קשר כדי לשמוע עוד פרטים על האחוזות, על מסלולי הכניסה ועל תוכנית הפרימיום.

התקשרו: 3616*

כתבות מגזין נוספות שיעניינו אותך

דיור מוגן מומלץ: כך תדעו איך לבחור בדיור המוגן המתאים לכם ביותר

דיור מוגן הפך לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור אוכלוסיית גיל הזהב בזכות סביבת מגורים מוגנת ובטוחה, מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט, קהילה חברתית איתנה, שירותים רפואיים צמודים ואבטחה 24/7. כיום יש מגוון גדול של בתי דיור מוגן בארץ, כך שאפשרויות הבחירה רבות וההתלבטויות לא מעטות. לכן, ועל מנת לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה, במאמר […]

דיירי האחוזות מספרים על החיים בהן

צפו בדיירי אחוזות רובינשטיין מספרים על המעבר לאחוזות ועל החיים בהן >>

הטריקים והשטיקים במחירי דיור מוגן

עוברים לדיור מוגן? חשוב מאוד שתשימו לב לכל הסעיפים בחוזה המעבר  לאחר שהחלטתם לעבור לבית דיור מוגן, תקבלו לידיכם את הסכם הכניסה לבית. מטבע הדברים, כשמדובר במעבר לבית חדש המעניק מגוון גדול של שירותים, חוזה דיור מוגן הינו מפורט ומורכב.  ישנם הבדלים משמעותיים בין החוזים של רשתות הדיור המוגן השונות שמתבטאים בסופו של דבר במחיר […]

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

מתעניינים באחת מאחוזות רובינשטיין?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!
ניתן ליצור קשר גם בטלפון 076-599-6619

    בלחיצה על "שליחה" אני מאשר/ת כי קראתי את התקנון וכי הפרטים שמסרתי יכללו במאגר המידע של אחוזות רובינשטיין בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

    background Call us
    Accessibility

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility

    Accessibility Statement

    array(0) { }